Mag ik u wat vragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha! heb ik ook is gedaan samen met een vriendin! zegt ie pinokkio kan nog beter liegen als jullie! Wij lachen en hij ook, en toen zijn we mooi doorgelopen!
     
  2. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    ik zeg geen interesse :)
     
  3. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    1 keer stonden ze om lid te worden van krant/tydschrift,zeg ik dat niet kan lezen :oops:
    meestal loop ik door of zeg gewoon nee
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    :eek: Ik dacht dat ik de enige was die dat deed 8)
     
  5. Mamawannebe

    Mamawannebe Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik geef ook altijd aan dat ik geen interesse heb en sommigen gaan dan echt drammen. Vragen waarom ik geen interesse heb en dat vind ik echt irritant. Als ze het lef hebben om onbeschoft te doen, krijgen ze van mij ook een rotschop! [nee hoor, maar je zou het bijna doen, zo vreselijk vind ik het!] Ze staan in Groningen altijd op of bij de museumbrug, ik kom er bijna dagelijks wel een paar tegen als ik van het station naar huis loop. Ik probeer ze altijd te ontwijken, maar dat lukt niet altijd. Pfff, het zal je baantje maar zijn ...
     
  6. acire

    acire Fanatiek lid

    ow zo irritant, bij ons staan ze ook vaak met z'n drieen of vieren voor de ingang van van het overdekte gedeelte, ik probeer ze te ontlopen en kijk heel geirriteerd.. ze vragen me bijna nooit meer iets..

    in assen stonden ze steeds kranten uit te delen, als je er 1 aanpakt krijg je weer een heel verhaal te horen en zeg je dat je m niet hoeft willen ze weten waarom niet :S
     
  7. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Je krijgt toch pas een krant als je lid wilt worden? Een tijdje geleden liep ik emt een vriendin in de stad. Vraagt zo'n gozer of we lid wilden worden. Dus mijn vriendin pakt die krant, zegt nee ik ben al lid, maar bedankt he.. en we liepen zo verder hihi... Jongen keek ons wel een beetje vaag aan.
     
  8. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    ja flauw hè, zeggen ze "gratis krant mevrouw?" maar moet je er een abonnement bij nemen, nou doei! Hahah...

    Over kranten gesproken: Bij onze supermarkt zit altijd een dakloze vrouw, op een vuilnisbak te hangen en als je naar binnen loopt roept ze heel hard "straatnieuws!" ja hoor, die verkoopt dus ook voor geen meter, ongeinteresseerd hangend, bah! Die vind ik ook irritant, verkopen omdat het moet en boos worden als je doorloopt!

    Die verkopers in de stad die al op een kilometer afstand op je af beginnen te lopen en maar blijven plakken omdat ze echt met je moeten praten...
    Laatst een dame die gelijk riep: ik verkoop je niets, wil geen lidmaatschap aanpraten en wil ook geen geld.....ja weet ik wel dat het dan over God gaat......prima, maar val mij daar niet mee lastig als ik aan het shoppen ben!
     
  9. acire

    acire Fanatiek lid

    toen ik er nog woonde kreeg je m nog gewoon, heb er 1 keer een aangepakt maar toen ik zei dat ik verder geen interesse had bleef hij toch doorgaan.. heb m die krant terug gegeven en toen riep hij nog iets van die krant mag je houden..
    ik lees de krant niet eens :)
     
  10. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    dat soort mensen in de winkelstraat kunnen wat mij (en mn partner) betreft de rambam krijgen.
    collectes aan de deur geven we altijd wel wat.
    als ze aan deur komen om iets te verkopen, geef ik ook aan dat ik geen behoefte eraan heb en zorg dat ik heel resoluut over kom en doe dan de deur zacht maar beslist dicht.
    en via de telefoon, zodra ze hebben gevraagd of ik een momentje heb, vraag ik gelijk of het over een aanbieding gaat en dat ik daar geen intresse in heb, gevolgd door "tot ziens".

    mijn partner heeft eens meegemaakt dat persoon niet eens vroeg of ie tijd had, en het was onder etenstijd(!), dus persoon begint te ratelen. hij ontbreekt het gesprek en zegt je vroeg niet eens of het uitkwam, tuut tuut.
     
  11. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Als mij zoiets overkomt ben ik spontaan al overal op geabonneerd en overal lid van.

    Maar laatst ben ik toch ergens ingetrapt Amway heette dat. Nou voordat we daar vanaf waren, waren we een heel eind verder.
    Dus nu heb ik, als ik loop te winkelen ook nog een spontaan de Staatsloterij gewonnen en dus geen behoefte aan een extra inkomen.

    Linda
     
  12. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ah, die mensen doen ook hun werk maar. Als ik nergens dringend naar toe moet (vergadering, college's, ...) dan luister ik meestal! We geven nooit cash geld (behalve voor de daklozenkrant) en vragen dus steeds of ze een rekeningnummer hebben. We steunen enkele goede doelen per jaar, dus meestal kan ik zeggen dat we al steunen, maar anders luister ik wel.

    En voor enquêtes, ach als het niet te lang duurt vind ik het helemaal geen probleem.
     
  13. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    :) :)

    iedereen schatte me altijd 16 maar met mijn nieuwe kapsel komen ze ineens allemaal op me af :(
     
  14. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb ook wel eens gehad liep ik op het stations plein
    komt er een vent naar me toe over dieren mishandeling
    ik zeg sorry heb geen tijd moet de trein halen
    zegt ie ik wil wel met u mee lopen

    ik zo van nee sorry
    ik vindt het wel heel zielig voor die dieren
    maar nee wil er niet lid van worden

    maar mevrouw kijkt u eens naar die foto's

    toebn werd het me teveel ik schreeuwde tegen hem van heb je str*nt in je oren ofzo

    iedereen keek me aan

    hij liep met een rood hoofd weg
    en ik zag mijn trein voor me neus weg rijden
    toen schreeuwde ik nog eens en bedankt he :evil:
     
  15. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    gewoon zeggen: ja ik zou wel willen maar dat moet ik eerst even met mijn curator overleggen!
     
  16. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hahahahahah tjah ik heb er ook zon hekel aan, ik zeg gewoons orry geen tijd en gaan ze toch door dan krijgen ze van mij ook een grote mond hoor
     
  17. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, ik probeer meestal ook iets gevat te bedenken. Als ik tijd genoeg heb, wil ik best eens luisteren en wat kritische vragen stellen.
     
  18. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    als ze mij wat vragen zeg ik altijd
    sorry heb geen tijd voor deze onszin
     
  19. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik zeg ook nee en wijs dan naar mijn kindjes..hiii
    Wordt minder lastig gevallen nu...met 3 bij me...hih
     
  20. Niet meer actief

    Ik heb 1 x geluisterd naar een ook wel leuke jongen van de nederlandse boekenclub, die deed ongeveer 10 minuten zijn verhaaltje met allerlei gratis extra's etc.etc., maar toen ik na die minuten zei dat ik al lid was van de ECI toen kreeg ik niks meer want dat mocht niet!
    (ik had het toch niet gedaan)
    groetjes, anita
     

Deel Deze Pagina