strakke buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marjan77, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    Ben nu 33 weken zwanger en heb al een paar dagen zo'n strakke buik. niet prettig. weet iemand of hier iets tegen is? olie, massage?
    het voelt echt niet prettig!
     
  2. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    Probeer eens de dikkebuikencreme van Etos. Lekker verkoelend. Geeft echt rust aan je buik. Ben nog maar 13 weken, maar bij mij helpt dat erg goed. Ik kan er soms niet van slapen, en dan werkt het heel goed om mijn buik te smeren met die creme.

    Succes!

    Liefs,
    Sonja
     
  3. Niet meer actief

    Of BBBB creme van puur mama van VSM,
    hij ruikt niet echt geweldig maar het helpt heel goed!
    groetjes, Anita
     
  4. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Misschien ben je te druk, en moet je wat rustiger aan doen. Succes!
     
  5. Premama

    Premama Actief lid

    19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik merk ook dat soms die huid echt strak staat en dat is inderdaad irri :( Ik gebruik de buikencreme van Zwitsal; die is lekker dik. Smeren, smeren, smeren!
    En anders een warm bad of even de douche op je buik en lekker inzepen met bv Dove (wordt je huid niet zo droog van).

    En als ik sta en ik voel de huid van mijn buik trekken, dan merk ik dat het beter gaat als ik mijn bekken kantel en mijn buik dus meer naar binnen houd; schijnt sowieso een betere houding te zijn.

    Hopelijk heb je er wat aan!
     
  6. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    2x per dag masseer ik mijn buik met amandelolie!
    Heeeeerlijk.
    Niet zo duur als de creme's van zwitsal en VSM maar het werkt perfect!
     
  7. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    waar koop je die amandelolie/van welk merk? en dat helpt om het strakke wat te verminderen?
    ik gebruik nu zwanerschapsolie van weleda maar het helpt maar voor heel even...
     
  8. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Lekker vaak insmeren met gewone bodymilk of lotion.
     
  9. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ontspannen! Dit kan al duiden op harde buiken.
     
  10. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik had 'm eerst van Kneipp, erg lekker maar best prijzig.
    Nu heb ik die van het Kruidvat, de helft goedkoper en ik vind hem fijner. Hij is iets vetter.
    Wat ik doe; S'ochtends vroeg wrijf ik mijn buik in. Dan in de loop van de dag voelt mijn buik soms wat strak aan (meestal s'avonds) Dan ga ik douchen en wrijf ik mijn buik zachtjes in met zeezoutscrub. Na het douchen wrijf ik uitgebreid mn buik in.
    Soms is mn kerel zo lief dat hij het doet (soms dan he :rolleyes: )
    Mn buik is echt superzacht en soepel.
    Het lijkt wel een reclame :)

    Oh ik heb wel dat mijn buik af en toe strak staat, maar dat komt door de kleine zn dikke billen die naar buiten toe drukt. Daar helpt helaas geen olie'tje tegen ;)

    En een harde buik heb ik tot nu toe 1 keer gehad, daar ben ik s'nachts wakker van geworden. Dat vond ik heeeel wat anders voelen dan een buik die "strak" staat. Ik voel nu echt puur de buikspieren die meerekken.
     

Deel Deze Pagina