Make-up tips uitwisselen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lentefee: Van mannen! Ook eens van 2 vrouwen, maar is toch niet hetzelfde.
    En eerlijk, ik vind het leuker als ze mij een compliment geven zonder dat ik een uur of 2 in de badkamer heb gestaan, dan ben je jezelf!

    @ Ladyrast: Je hebt volkomen gelijk hoor, als het subtiel gebeurd, dat je het met moeite ziet, maar dat je er wel beter uitziet vind ik het ook mooi hoor, maar echt 'schminkdozen', zoals ze in België zeggen, vind ik niet mooi!

    Maar ieder zijn smaak natuurlijk!
     
  2. Niet meer actief

    ik kan het best begrijpen dat mannen graag een naturel vrouw zien MAAR niet elke vrouw kan dat hebben is mijn mening, zo vindt ik vrouwen met donker haar (en wenkbrauwen en wimpers) vaak mooi van zichzelf en hebben geen rommel nodig maar een hoogblonde vrouw met amper zichtbare wenkbrauwen en wimpers nou ehh die kan ik nou niet mooi vinden die moeten toch echt wat op doen :oops:

    MIJN MENING!
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nou, ik moet toch echt wel foundation en wat poeder op doen hoor, want zonder ziet mijn huid er heel vlekkerig uit... GEEN GEZICHT!

    Zojuist vroeg ook iemand over het epliren van de wenkbrauwen.
    Ik laat het altijd doen bij mijn kapper. Zij is van Cyrische (of turkse?) afkomst en doet dit altijd op een hele speciale manier. Eerst werkt ze de 'grovere' haartjes weg met een pincet, en de rest haalt ze weg met een touwtje. Zo weet ik zeker dat het goed en mooi gebeurt. De haartjes die daarna weer doorkomen werk ik soms zelf bij.
     
  4. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    Hojj

    Mijn vriendin heeft een keer een kleurenanalyse bij mij gedaan en daar kwam uit dat ik herfst ben. Bij mij staan de warme kleuren (goud,bruin,legergroen,oranje enz)
    Ik draag sindsdien ook alleen nog maar bruine mascara omdat de zwarte mascara heel hard overkomt... en bruin wat zachter (dus verleidelijker :p)

    Heb je veel warme kleuren in je kast en staat bruin je goed... denk je dat je herfst ben... bruine mascara gebruiken :)

    Liefs
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    heb vroeger veel fotowerk gedaan, en dan vaak de naturel-look, nou, zo naturel is dat ook weer niet, er komt vaak meer bij kijken dan bij glamourfoto's.

    vind zelf make-up mooi als het naturel oogt, dan ziet het er heel verzorgd uit, zonder dat het lijkt dat je een avond gaat stappen, dat vind ik het mooist. ik gebruik bijna altijd eyeliner, en mascara uiteraard, want een make-up zonder mascara is gewoon niet af. maar ik hou wel van een bescheiden lijntje
     

Deel Deze Pagina