Mali Heeft Koffie Gegeten!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :confused:

    Mali wilde de hele middag al aan de koffiepad voor de senseo ruiken..Ze vond het zooo heerlijk..Ik hoefde er ook echt niet aan te komen want dan was het gillen geblazen. Dus ik zei al duidelijk niet in de mond he?En dat begrijpt ze ook!
    We gingen even een boodschapje doen en Mali moest en zou de koffiepad meenemen... In de kinderwagen zat ze er steeds eventjes aan te ruiken..
    Maaar in 1 keer zie ik er een gat in zitten en zit er wat koffie op haar kin en bij dr mond..
    Nou weet ik dus echt niet wat ze heeft binnen gehad maar het kan nooit heel veel zijn! Maar toch maak ik me superzorgen :( En dan voel ik me zo dom dat ik er niet over na heb gedacht..
    Iemand enig idee of dit gevaarlijk is?Ik kan er niets over vinden op internet!

    Tnx alvast!
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk het niet hoor!
     
  3. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
    Anders bel je toch voor de zekerheid even naar de huisartsenpost? Dan weet je het zeker!

    Succes!
     
  4. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    nee joh, als ze niet veel heeft binnen gekregen kan het geen kwaad hoor. Ze heeft hooguit wat cafeïne binnen gekregen, maar dat zal nooit veel zijn.

    Af en toe krijgen ze gewoon rare dingen binnen. Zo nam Rick laatst een hap aarde uit de tuin :p :)
     
  5. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ze zal misschien lekker wakker zijn vandaag van de cafeine hihi
     
  6. haha dat dacht ik ook.. Maar kijk..Ze had 2 pads mee.. 1 cafeinevrij en 1 met cafeine wahhaha als ik dit lees denk ik zelf jeetje waar gaat het over hahaha ;) Maar ik denk dat ze de cafeinevrije heeft genomen want ze slaapt al vanaf kwart voor 7 en was echt moe haha! Superbedankt voor jullie reacties!
     
  7. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dan zal het wel meevallen :D
     
  8. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hihi klein donderteentje...kan echt geen kwaad hoor in haar maagje wordt t gewoon een koude koffie...echt niet erg...

    hier had onze boef poosje terug kattenbrokjes gegeten...ennog met smaak ook ..!
     
  9. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    dan zal ik het nog even lekker maken......die van mij een tijdje geleden

    Vogelpoep :confused:
     
  10. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    oei das bekend hihi mijn zoontje heeft een keer een pak koffie uit de vistas van mijn vriend gevist
    die stond naast de box , ineens rook ik koffie ... maar die had ik niet gezet dus vond ik n zwart gespikkeld manneke in de box :S
    Heb toen de HAP gebeld en die zeiden dat ik m in de gaten moest houden maar me verder geen zorgen hoef te maken , hij heeft er goed van gepoept meer niet :)
     
  11. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    hihihi, heeft ie koffie gepoept?
     
  12. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    het zal er vast doorheen gezeten hebben :D
    hij had nogal moeilijkheden met zijn ontlasting en ineens ging het goed tot alles eruit was :)
     
  13. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    :) Sorry, maar ik moet nogal lachen om dit topic :) Niet rot bedoeld hoor. Je schrijft het ook zo grappig op Eline, ik zie haar al helemaal zitten in de wagen met zo'n pad in d'r knuistjes. Grappig!

    Ik denk ook niet dat het kwaad kan. Hier is al eens geprobeerd om wat grind uit de tuin fijn te malen tussen de kiezen... :eek:

    Groetjes Six
     
  14. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    das nog eens koffiedik kijken ;)
     
  15. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    aaah jah ik ben t al wel gewend dat ik zon raar kind heb :p


    heeft je dochter nog ergens last van gehad trouwens ?
     

Deel Deze Pagina