mama in tilburg die leuke dingen willen doen :)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wolkjee, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hallo ik ben mama van drie kindjes twee zoontjes een van 2 en eentje van 1 maand dan heb ik nog een dochter van 1. Ik ben thuismama dit bevalt me prima maar doordat ik nog jong ben 21 hebben veel van mijn vriendinnen een heel ander idee als ik bij leuke dingen doen ik ben dus op zoek naar mama's die het leuk zouden vinden samen met de kindjes dingen te doen :)
     
  2. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hey Birshit,

    Kei leuk dat je reageert!
    aw wat een sgatje gaat alles goed? :) zal gelijk even stemmen. Oke welk dorp, richting eindhoven of richting breda ?

    groetjes Yellie
     
  3. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hey Birgit,

    ja dat is vlak bij :) haha ja lekker druk maar wel te doen hoor klinkt drukker als het is, vond het de eerste x lastiger dan is alles nog zo nieuw
    en bij jou hoe gaat het ?

    Groetjes Yellie
     
  4. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hey Birgit,

    Haha lekker hoor, dat is echt fijn als ze lekker groeien! En borstvoeding super goed! Geef je alleen borstvoeding of ook al beetje papjes ?
    Nee toen ik van de eerste zwanger was woonden wij al wel een tijdje samen maar eigenlijk wilde we nog even geen kinders en toen kwam pavlos toen zeiden we oke nou niet gelijk weer zwanger maar dat gebeurde toch en zo kwam marianna erbij en nou de laatste keer ook niet gepland jorgos. Maar ben eigenlijk wel blij dat ze vlak achter elkaar zijn dan hebben ze ook echt iets aan elkaar om te spelen enz.
    Maar is wel heel verschil hea met leeftijds genoten die geen kindjes hebben? :D

    groetjes Yellie
     
  5. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ja snap ik als ik niet per ongeluk weer zwanger was geworden had ik ook nog even willen wachten maar ben blij zoals het nu is ;) ow tof haha. Ja dat is wel leuk ja mijn vriend is dan 29 dus die heeft wel wat vrienden met kinderen ik zelf ken niet zoveel mensen uit Tilburg en die ken hebben eigenlijk geen kinderen dus als wij iets gaan doen is het al gauw met vrienden van jako of met vrienden zonder kindjes, en nou met drie kindjes is het hele opgave om buiten te komen haha. Ja snap ik van alles wat mee moet luiers etc. haha ik vergeet eigenlijk altijd wel iets haha. Wij willen heel vaak iets gaan doen vallen ze allemaal in slaap en marianna en jorgos kan ik wel zo meenemen maar als ik pavlos wakker zou maken dan breekt echt de ellende uit haha die blijft net zo lang mopperen tot hij weer slaapt. En wat gaan jullie zoal doen ? :)
     
  6. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ow leuk ja wij proberen altijd rond 5 a 6 uur thuis te zijn rond half 7 7 uur gaat marianna slapen. Ja mijn vriend is heel de week weg die is altijd pas laat thuis dus meestal ga ik doordeweeks niet zo heel veel doen. Weekends naar speeltuin, kinderboerderij enz. of bij vrienden of familie langs. en vanaf feb gaat pavlos naar peuterspeelzaal dus dan heb ik wat meer ruimte om met marianna en jorgos iets te gaan doen met twee is toch makkelijker als met drie haha.
    maar ik heb gelukkig wel een auto en rijbewijs scheelt toch een hoop , en ben jij altijd thuis of gaat isabeau ook wel is naar een oppas ofzo ?
     
  7. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Oja das beter wat voor iets heb je nu dn :) ja beste ik ben ook altijd zelfs met de kinders beste wat er is haha. En nog wat leuks gedaan van het weekend
     
  8. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ow tof :) mijn zusje heeft hier gelogeerd die had ik al heel lang niet gezien dus dat was wel leuk zijn even naar markt geweest enz.
    Oeww 18 haha was het gezellig ?
     
  9. mamas24

    mamas24 Nieuw lid

    6 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL

    Hallo, ik ben nieuwe hier dus weet niet of ik het zo goed doe hihi. Ik ben Samantha moeder van 2 kindjes, een zoontje van 4 en een dochtertje van 7,5 maand. Ik ben ook huis mama en zou ook graag andere mama's willen leren kennen om leuke dingen mee te gaan doen. waar ergens woon je in tilburg? Groetjes Samantha
     
  10. mamas24

    mamas24 Nieuw lid

    6 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hoi samantha heb je verzoek gestuurd op facebook :)
     
  12. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Haha een stripper kei leuk hoe gaat het met jullie? :D nog planne voor het weekend.
     
  13. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Goed zo , o echt bn je al ongesteld geworden :O hihi
    Oke ballen ja gistere mijn verjaardag gevierd met ons paps kant.
    En vandaag niet zoveel jako moet even wat dingetjes doenen neem de auto mee met ons goed hoor hihi
     
  14. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hoi Hoi,

    Hihi oke gelukkig maar dan :D
    Ja hoor was gezellig. En als iets terug gehoord??..
    Ja klopt ik ben altijd thuis om voor de kinders te zorgen maar als ze straks allemaal naar school gaan of peuterspeelzaal dan wil ik ook weer een paar daagjes iets gaan doen.
     
  15. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    hoi dames! ik voeg me graag bij dit gesprek als dat mag?! :)
    ik ben 19 en drie weken geleden bevallen van een prachtig mannetje en wil graag in contact komen met wat mensen uit de buurt die ook jonge kinderen hebben... mijn vrienden zitten in een hele andere fase van hun leven... dat begint nu steeds meer op te vallen.
     
  16. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Hoi sterrentje, hoe gaat het met jou en je zoontje :) ja klopt scheelt heel erg wel kinderen of geen kinderen kom je uit tilburg ?
     
  17. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik kom uit Riel..
    gaat goed hoor! ik ben al heel snel weer van alles aan het doen! haha.
    nog wel wat beurs daar beneden maar denk ook niet dat dat ineens geen zeer meer doet!
    met de kleine gaat het ook super! hij hoeft maar een voeding snachts dus dat is heerlijk!

    hoeveel kinderen hebben jullie?
     
  18. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    opzich gaat het goed!
    maar de kleine slaapt vrij weinig overdag.... en dat vind ik vreemd.
    en als hij dan in slaap valt op mijn borst en ik hem in zijn bedje leg begint hij binnen het halfuur te huilen...
    ik heb geen idee meer wat ik kan doen behalve hem op mijn bost te laten slapen...
    en hij drinkt veel... normaal gesproken drinkt hij om de 3/4 uur maar nu ook om de 1,5/ 2 uur... laatst zelfs een uur later al!
    enig idee??? :s

    en wat fijn dat ze dat spreidbroekje bijna uit mag! heeft ze daar niet veel last van? het lijkt me niet echt prettig...
     
  19. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    hoelaat gaan ze hem strakker zetten birshit? ziet er altijd zo zielig uit:(

    ja sterrentje ligt eraan wat voor voeding je geeft ik geef borstvoeding en bij mijn eerste kindje had ik dat ook toen ging ik opegeve moment maar op bed liggend voeden dan viel hij daar in slaap en ging ik uit bed wel kussens enz eromheen leggen natuurlijk en met fles gaf ik gewoon de fles in haar bedje zodat ze daar in slaap viel of je moet wachten tot je de arm op kan tillen en die gelijk weer naar benede gaat als je hem los laat dan slape ze diep dan kan je ze meestal ook zo weg leggen en als je tijd hebt gewoon lekker van genieten komt allemaal vanzelf :) en sommige kindjes slapen gewoon niet zoveel zou me niet teveel zorgen maken als hij gewoon goed groeit en eet. Ik heb drie kindjes pavlos van bijna 3 marianna van 1,5 en jorgos van 2 maandjes :)
     
  20. sterrentje

    sterrentje Bekend lid

    26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    fijn dat ze geen last van heeft! hebben ze al verteld wanneer ze hem uit mag?
    ik heb nog nooit gezien als ze zoiets strakker zetten ofso (wist ook in eerst instantie niet wat het was) maar het klinkt heel akelig....

    @Wolkjee. mooie namen!!
    ik geef nu nog BV maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt geweldig vind om te doen...
    en als ik wegga vind ik het prettiger om een flesje te kunnen geven dus ga ik combineren.
    hij heeft gisteren zijn eerste flesje gehad en dat ging super goed dus hopelijk houd hij het zo goed vol!
     

Deel Deze Pagina