Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deel 3 alweer! :eek:
     
    Kelly84 en Lvdv89 vinden dit leuk.
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 15 - NOD 3 juli
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Love7 - 25 Jaar - ronde 7 - NOD '15' juli

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    deesjuh - 29 jaar - ronde 11 - NOD ? juli

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


    ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18
    123abc - 27 jaar - 9 juli '18
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19

    jongen (5)
    meisje (2)

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    28 juni - Meisje93 - 1e echo
    2 Juli - Manana - controle vk
    10 juli - Meisje93 - controle vk
    16 Juli - Manana - Liggings echo
    27 Juli - Manana - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

    Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

    Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

    Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

    Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

    Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

    Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

    Milou1991 - 26 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! ?.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk dat ze naar de psz gaat. Wat worden ze ineens groot heh.

    Spannend! Mijn duimen draaien weer hard voor je.
    Wat leuk! Maar snap je dilemma.
    Vind hem ook erg lastig hoor. Denk dat je je nieuwschierigheid niet meer kan hendelen als je op 6 juli nog geen bloed ziet bijv.
    Ik zou denk dan gewoon op NOD testen.
     
  4. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    @Lvdv89 wat spannend, een sollicitatiegesprek! Ik zou geloof ik na het gesprek testen. Maar je wilde eventueel pas na een tweede weer aan het werk toch? Want als je weet dat je zwanger bent, wil je het gesprek dan afzeggen? Of de baan laten lopen?

    Bedankt voor het openen van een nieuw topic @Meisje93!
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Graag gedaan @TiToTam ;)

    Nu MOET iedereen zwanger zijn of bevallen zijn aan het einde van dit deel!

    @pietje1987 wil jij nog meekletsen hier?
     
  6. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Meisje93 ze worden echt groot! Vannacht heeft ze voor het eerst in een groot bed geslapen. In de caravan wel met een bedhekje. Maar ik merkte dat ze haat slaaptentje steeds minder fijn vond. Zo vertederend om zo’n klein meisje in een groot bed te zien. Het is gelukkig allemaal goed gegaan.

    Ik denk ook dat ik me niet kan bedwingen hoor. Alleen als ik wel zwanger ben, voelt dat toch niet helemaal eerlijk. Maar ik ben dan ook nog maar zo kort zwanger ( als het zo mag zijn ) om het te vertellen vind ik.

    @TiToTam ja dat klopt! Dus in mijn hoofd is het best wel een dingetje. Ik wilde echt pas na de tweede weer gaan werken. Maar omdat het zo lang duurt, ben ik gaan solliciteren. Ook om m’n gedachtes wat te kunnen verzetten. Ik dacht ook erna. Dan weet ik niets en voelt het ook niet of ik iets ‘verzwijg’. Maar ja wie hou je voor de gek dan haha :roflmao:

    We gaan het wel meemaken. Waarschijnlijk word ik toch gewoon ongesteld ervoor
     
  7. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Meisje93 leuk! Alweer deel 3! Gaat hard zeg :)

    @Lvdv89 Ja lijkt me idd lastig.. ik denk dat ik me niet zou kunnen bedwingen en toch ervoor zou testen inderdaad. Maar snap het ook wel weer om het erna te doen.. ik duim in ieder geval mee dat je gewoon zwanger mag zijn!
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  8. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    Dat gaat snel zeg
     
  9. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    WoW alweer deel 3..

    Hier de kleine dame alweer 5 weekjes oud.
    Ze doet het super, ze wilde toch afgelopen week alleen maar bij me slapen maar nu slaapt ze toch ook in de box en lekker naast me op me voedingskussen op bed, vannacht gewoon van half 11 tot 5 uur sochtends en toen weer tot half 9. Echt super!!!

    @Lvdv89 ik zou ook gewoon ervoor testen (zou ook niet kunnen wachten)
    Maar heb je voor jezelf al een keuze gemaakt wat je zou willen? Toch de baan aannemen mocht je zwanger zijn, of toch thuis blijven?
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik sluit me ook weer aan in deel 3 :D

    Wat fijn dat het zo goed gaat @Kelly84!

    @Lvdv89: ik zou gewoon op nod testen als je menstruatie er niet is. Voor die sollicitatie maakt het in principe niet uit of je het weet of je kop in het zand steekt ;) . En volgens mij ben je er al een tijdje uit, dus dan is elke ervaring met solliciteren is juist goed! Ik hoop voor je op een positieve test!

    Bij ons gaat het goed. Kleine man gaat op dit moment heel lekker. Slaapt 's nachts goed in zijn eigen bedje en is overdag meestal heel vrolijk en lekker geluidjes aan het maken. Hij heeft nu alleen al ruim 5 dagen niet gepoept, dus dat zit hem wel dwars :confused:
    De oudste is momenteel wel heel slecht aan het luisteren en brutaal, dus we hopen maar dat dat een fase is...
     
    Lvdv89 en Kelly84 vinden dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lvdv89 wat fijn dat het goed gegaan is in het grote bed. :)

    Nee ik zou het dan nog niet vertellen.
    Maar snap wel heel goed je dilemma. Zou vervelend zijn als je daar net een paar maanden werkt. En daarna weer met verlof moet gaan.

    Nou heh!

    @Kelly84 wow 5 weken alweer. Wat gaat het toch snel.
    heerlijk zo'n nacht. Mag ze wel vaker doen dus. :)

    @Yesera wat fijn dat het met de kleine man een stuk beter mag gaan!
    Wel vervelend van dat niet poepen.
    Ik gaf E. dan wel eens wat olijfolie. Of gaf de olie variant van de vit.D
    Oei hopelijk een fase indd.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja hij krijgt de vitamines al op oliebasis. En heb ook al geprobeerd of temperatuur opnemen wat activeert, maar helaas nog niks. Met masseren en beentjes fietsen komen er wel veel scheetjes, maar nog geen poep. Nou ja, wacht het nog even een paar dagen af en anders eind van de week even huisarts bellen, zeker omdat hij er soms wel veel last van heeft.
    Voor jou deze week spannend de eerste echo!
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou hopelijk gaat hij snel poepen. Weet nog goed dat man en ik zo blij waren dat ze eindelijk had gepoept. :p
    Stonden bijna te springen van blijdschap haha.
    Volgens mij mogen ze 10 dagen niet poepen toch?

    Ja heel spannend. Ik probeer er vertrouwen in te hebben.
    Heb genoeg klachten. Mrja die kan je ook hebben als het vruchtzakje leeg is.
     
  14. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ja ik denk ook dat ik me niet kan bedwingen op mijn nod :p Ik hoop zo dat het nu ook eens raak mag zijn bij mij.

    @Kelly84 heerlijk dat ze nog bij je wil slapen juist. Stiekem mis ik die tijd. Zo cliché maar het gaat al zo snel voorbij!

    Ik ga sowieso aan het werk als ik aangenomen word. Ook al ben ik zwanger. Dit is voor mij wel de baan die ik zou willen.

    Omdat ik 4 jaar geleden een maagverkleining heb gehad, sta ik nog onder controle in een ander ziekenhuis. Daarvan belde ze vrijdag met bloeduitslagen. En ik heb een ernstig b12 tekort. Ondanks de pilletjes die ik elke dag slik. Hij was zo laag, dat ze wilde dat ik gelijk een spuit ging halen. En moet nu 12 weken lang iedere dag een spuit.

    Dus het zou heel goed kunnen dat ik mij daardoor de afgelopen maanden zo down door heb gevoeld. Ik gooide het elke maar op de hormonen. Maar hopelijk voel ik me snel beter erdoor.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik duim heel hard voor je @Lvdv89

    Oei wat vervelend dat je zo'n tekort hebt. En nu elke dag moet prikken.
    Hopelijk voel je je snel beter!
     
  16. love7

    love7 Actief lid

    12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Eeej kletskousen hahahha @Lvdv89 ik hooooop zo voor je ♡♡

    En @Meisje93 spannend bijna exhooooo♡♡♡
     
  17. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Haha ja wij zitten nu ook telkens vol spanning af te wachten op poep :roflmao:. Rare dingen kun je blij mee zijn als ouder :rolleyes:. Kind mag idd 10 dagen zonder poepen gaan. Vrijdag zitten we op 10 dagen, dus als er dan nog geen poep is, bel ik voor een afspraak bij de huisarts voor voor het weekend. Op dit moment gebeurt er nog niks. Probeer zo af en toe met temperaturen, maar thermometer komt er volledig schoon uit en er volgt geen poep. Wel laat hij heel erg stinkende scheten o_O. Nou ja we wachten maar weer verder af.

    Ja eerste echo is heel spannend. Hopelijk een klein minimensje met een mooi kloppend hartje! Ben je donderdag vroeg aan de beurt of moet je lang in de zenuwen zitten?

    @Lvdv89: wat goed dat je b12 getest is. Ik weet dat een tekort aan b12 ook invloed heeft op je vruchtbaarheid! Hopelijk ga je je door die spuiten snel beter voelen en hopelijk heeft het ook een positief effect op jullie kansen voor een 2e kleintje. En wat spannend dat de sollicitatie dus eigenlijk wel je droombaan is! Hoop dat je de baan krijgt.
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera hihi! Nou maar hopem dat die doktersafspraak niet nodig zal zijn.

    Ik hoop het! Mag lang in de zenuwen gaan zitten.
    Heb nl. om 17u pas de echo.
    Heb wel gevraagd zo laat mogelijk. Zodat man er ook bij kan zijn. ;)
    Ach komt vast goed.
     
  19. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik dacht al waarom krijg ik geen berichten meer :rolleyes: Wow deel 3 al!!!

    Ik moet een hoop bijlezen, maar ben nu ff druk bezig met een ziek kind in huis die niet bij me weg te slaan is..... Zal vanavond als ze op bed ligt een poging doen tot reageren :)
     
  20. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja! Kleine man heeft na ruim 6 dagen weer gepoept :D. Wat een stank, maar blij dat er weer actie was.
    Met de oudste ben ik naar de kinderarts geweest. Ze heeft de lengte van mijn man en mij in zijn curve toegevoegd en daarbij was duidelijk te zien dat het genetisch bepaald is dat hij kleiner dan gemiddeld zal worden. Mijn man viel onder de curve uit :roflmao:. Maar ja die curve is gemaakt voor blanke Nederlandse mannen die hier zijn opgegroeid. En ja, hij is niet Nederlands, niet blank en hij heeft de eerste jaren van zijn leven hier niet doorgebracht. Daarom is het logisch dat de verwachte groeicurve van onze oudste (en straks ook de jongste) ook lager uitkomt dan de curve zoals ze hem hanteren. Wel gaan we kijken hoe hij reageert op het minderen van zijn medicijnen. De medicijnen die hij gebruikt hebben ook invloed op de groei, dus alles wat hij daar minder van kan gebruiken is mooi meegenomen. Komende 2 a 3 weken goed in de gaten houden of zijn klachten niet weer terugkomen. Maar heb mooi ammo om het gesprek met de schoolarts aan te gaan :cool: (als we daar nog een oproep van krijgen want heb nog steeds niks gehad).
     

Deel Deze Pagina