Mama's met angsten

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door natascha25, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi,

    Ik ben benieuwd of er meer mama's zijn met angsten die voornamelijk gekomen zijn na het krijgen van je eerste kindje. Dat je bijvoorbeeld een ernstige ziekte krijgt dat je ze niet op kan zien groeien, of dat je bang bent dat als je alleen bent je neer valt je kindje in paniek is en geen hulp kan roepen of dat je als je leuk een dagje weg gaat de meest vreselijke dingen ziet gebeuren. bijvoorbeeld gezellig dagje zwembad maar in je gedachten je kind al op de bodem ziet liggen.

    Of ben ik echt de enige :(:(
     
  2. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik heb het ook gehad, maar had een pnd. gebruik nu medicijnen en nu zijn de angsten gelukkig weg.
     
  3. Pelikaantje

    Pelikaantje Bekend lid

    22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier ook gehad. Net zo als Elsie had ik pnd. Was extreem bezorgd over mijn meisje, waardoor ook smetvrees enzo. Het gaat nu weer goed dankzij medicatie!
     
  4. mamavs

    mamavs Actief lid

    8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hebt ook, maar geen pnd. Soms kan ik t goed afsluiten allemaal andere x maak ik mezelf weer gek
     
  5. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hi,

    Ik heb ook geen pnd. Het zijn inderdaad periodes. Dan weer erger als normaal. Meestal als de drukte wegvalt ga ik piekeren. Ik ben een controle freak en wil overal mijn vinger opleggen. Schijnt toch ook voor een groot deel hiermee te maken te hebben.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina