Mama's uit Rotterdam?!?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Jenerah, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Hoi meiden,

    Ik Ben mama van 2 kids, een meisje van 2.5 en een zoontje van bijna 1 jaar. Ik werk nu alweer een jaar niet meer en dat bevalt erg goed alleen sociaal minder. Me man maakt lange dagen en werkt soms ook de weekenden.

    Dus wie woont in omgeving Rotterdam en heeft zin om te kletsen over van alles en nog wat?!?

    Groetjes Jennifer
     
  2. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hey wat leuk. Ik kom ook uit Rdam! Dochter van 5 jaar en zoontje onderweg. Waar woon jij ergens? Mag ook via pb hoor! Lijkt mij wel leuk om te kletsen en misschien af te spreken!
     
  3. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hey, ik zag de titel en dacht: ik kom uit Rotterdam! Alleen nu zie ik dat het onder de categorie 'jonge moeders' staat en daar val ik volgens mij niet onder :roflmao:
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Ben jij al zooooo oud?:p
     
  5. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Haha zo voelt t wel als ik mn leeftijd zeg (32)
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    Haha :) Jonge ouders zijn ouders met jonge kinderen, of ze nou 20 of 45 zijn :)

    On topic: Mijn kindjes zijn iets ouder. Net 3 en 1,5. Ik woon niet in Rotterdam maar wel in de omgeving. Ik wil wel aansluiten als jullie dat ook leuk vinden.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  7. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Leuk!!! Wacht ik weet niet of ik zelf aan mocht sluiten :roflmao:
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    Nee het loopt nog niet echt sinds het topic gestart is hè :p

    @Biny jij wil ook joinen?
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  9. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Ja hoor:D
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    @Biny Gezellig :) Hoe gaat het met de kleine meid? Gaat ze een beetje lekker mee in het ritme (van school ed)?

    @Blijdorp Is jouw kleine nog ziek? Heb je nog andere kinderen?

    @Niveah Gefeliciteerd! Hoe gaat de zwangerschap tot nu toe?

    @Jenerah Hoe bevalt het tbm zijn jou?
     
  11. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Het is de enige en ze is zeker ziek. Kleintje is opgenomen in het ziekenhuis met urineweginfectie :(
     
  12. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    Och jeetje, en ze is nog zo jong. Mag je bij haar blijven?
     
  13. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ja gelukkig wel. Als het goed is mag ze zondag naar huis maar dat geloof ik nooit zo. Na de geboorte mochten we ook steeds naar huis en dat werd steeds een dagje uitgesteld. Ik houd rekening met een week hier.
     
  14. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Hoi meiden
    Wat leuk om met andere moeders te praten over van alles. Ik ben zelf 29 dus scheelt niet heel veel met jou Blijdorp haha. En hoe gaat het met je dochtertje nu? Wat zielig voor zo'n kleine meid..

    En het thuis blijven bevalt goed hoor zonnestralen. Sociaal wel minder want ik ben continu bezig met de kids. Vriendinnen van voor dat ik moeder werd heb ik niet echt meer .werken jullie allemaal nog? En hoeveel kindjes hebben jullie?

    Xx
     
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hey,
    Het gaat. Hopelijk mag ze maandag naar huis.
    Ik werk tot 1 maart en word dan thuisblijfmoeder of ga op zoek naar iets voor 1 a 2 dagen per week.
    Vriendinnen van voor de kleine ben ik ook kwijt. Geen idee hoe dat is gebeurd eigenlijk...
     
  16. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    @Blijdorp Waarom moest ze langer blijven rondom d'r geboorte?
    Heb je zelf nog een beetje rust gehad vannacht?

    @Jenerah Ik ben ook 29. Inmiddels alweer een paar jaar tbm. Sociaal contact is er ook een beetje bij in geschoten. Een deel is afgevallen omdat ze niet bij deze fase van het leven paste. Anderen kregen het druk. Ook ben ik zuiniger geworden op mijn energie.
     
  17. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Ja dat had ik dus ook, sociaal is het echt op een laag pitje maar daarom is het juist zo leuk om met andere moeders te praten. Meer begrip is er en dat is fijn!

    Zou je weer willen werken? Ik vind het wel even goed, me dochtertje is 2.5 En me zoontje is bijna 1 jaar, dus lekker druk naar erg leuk. En hoe oud zijn je kinderen of heb je 1 kindje?

    @Blijdorp
    Heel veel beterschap voor je meisje. Hoop dat ze snel opknapt!
     
  18. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Leuk zoveel dames ineens!

    Blijdorp; veel beterschap. Dit is echt sneu :( hopelijk gaat t snel goed en mag ze naar huis!

    Zonnestralen; gaat goed hoor! Dankjewel. Ik ben alleen veel moe. Verder voel ik me eigenlijk best goed.
    Ik herken het wat je zegt. Zuiniger met energie.

    Ik ben 29. Kom uit Rdam en eigenlijk ook geen vriendinnen meer echt. Ik vind het niet super erg maar af en toe kletsen is wel leuk. Ik woon nog maar 6 jaar in Rdam. Hiervoor Roosendaal en daar veel vriendinnen gehad maar dat is allemaal weg.
     
  19. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @Zonnestralen we zouden 1 dag blijven ivm keizersnee. Maar toen werd ze gelig en viel ze af. Borstvoeding kwam niet op gang en pas nacht 4 had ik mezelf genoeg bij elkaar geraapt om bijvoeding te eisen. Toen was ze al 10% kwijt van haar geboortegewicht :(

    @Jenerah Thnx! Ook hier ben ik mn energie anders gaan inzetten qua vriendschappen. Net als bij @Zonnestralen passen er veel niet in deze fase. En ze laten dan ook daadwerkelijk niks meer horen.

    @Niveah altijd goed als er nieuwe Rotterdammers ontstaan ;)
     
    Niveah vindt dit leuk.
  20. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    @Jenerah Ik ben volledig afgekeurd. Ik blijf altijd bezig om beter te worden. Of ik aan het werk zal kunnen gaan is nog onzeker.

    Wij hebben er 2. De ene is 20 maanden en de ander is net 3 geworden. We hebben nog een wens voor een derde. Maar we hebben nu te weinig kamers en weten niet op welk termijn wij een groter huis krijgen. Praktisch gezien zouden we het makkelijk nog 3 jaar redden met 2 jaar een kindje bij ons en twee samen op de grote kinderkamer. Maar dat is niet ideaal.

    @Niveah moe maar gelukkig :) waarom zijn jullie verhuist em hoe bevalt het?

    @Blijdorp bv na ks is altijd lastig zover ik begrepen heb. Wat vind je ervan dat ze dat een kans geprobeerd hebben te geven? Bij een gewone bevalling is het zo dat je dag 3 a 4 ineens stuwing krijgt waardoor de bv ineens een boost krijgt. Sterkte vannacht.
     

Deel Deze Pagina