Mama's uit Twente

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Discodip, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Hoii mede (aanstaande) mama’s!

    Ik ben een 28 jarige moeder van een 9 jarige zoon en momenteel zwanger van nummer 2 uit Enschede.

    Het lijkt me leuk om nieuwe contacten uit de omgeving op te doen om eventueel dingen mee te ondernemen, zoals kletsen over de zwangerschap, lunchen, winkelen etc.

    Ik hoop op leuke reacties :)
    Groetjes
     
  2. Roosje87

    Roosje87 Lid

    7 feb 2014
    82
    19
    8
    Hee discodip
    Ik ben 31 jarige moeder van een dochter van 3,5 en van een zoontje van bijna 10 maanden. Ik woon samen met Mn man in Eibergen.
    Mij lijkt het ook leuk om samen te kletsen enzo..
    groetjes
     
  3. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heej wat leuk! Puur toeval dat ik deze zag staan.
    Ik ben 30 jaar en moeder van een kereltje van net 2 en momenteel zwanger van een meisje.
    Ik woon in Oldenzaal
     
  4. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    laurazoey vindt dit leuk.
  5. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wat leuk. Ik ben een 35 jarige mama van twee kids. Een dochter van 6 en een zoon van 7. Ik woon in boekelo.
     
  6. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Welkom @Gul83

    @Discodip ik denk even kijken of er hier nog meer meiden zich melden en zien waar de interesses liggen.

    Ik ben vandaag 34 weken zwanger en mag vanaf volgend weekend eindelijk met verlof. Kijk er enorm naar uit. Ik moet ook echt nog veel dingen doen. Kleertjes wassen enzo. Nog van alles kopen.
    En hebben nog best veel afspraken staan de laatste weken. Ben benieuwd of we alles redden.

    Mijn zoontje is net 2 geworden op 13 september dus ben daar ook heerlijk druk mee :)
     
  7. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Gezellig! Mn vader gaat ook verhuizen naar Boekelo. Heeft daar net een huis gekocht :)
     
  8. Discodip

    Discodip Actief lid

    8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Spannend zeg! :)
    Wat moet je nog kopen?

    Hoe vind je zoontje het dat hij een zusje krijgt?
     
  9. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wat leuk! Heerlijk wonen hier. Vooral met jonge kinderen.
     
  10. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Eigenlijk eerst even alles van mn zoontje uitzoeken en wassen zodat ik weet wat ik nog moet kopen haha. Maar zoiezo een kraampakket omdat ik die niet van de verzekeraar krijg.

    Mn zoontje snapte het nog niet helemaal hoor. Soms wel en dan weer niet. Hij plakt en hangt wel erg aan me dus er spookt iets door zn koppie maar wat het is weet hij zelf niet goed denk ik.

    Boekelo en andere kleine dorpjes lijkt mij ook heerlijk wonen. Collega van me heeft haar B en B daar en natuurlijk steakhouse ;)
     
  11. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Een baby in buik is ook zo abstract. Zo te horen heb je, je verlof ook redelijk volgepland met wat je allemaal moet doen. Suc6 met de laatste loodjes.

    Moet eerlijk bekennen dat Ik eerst boekelo verschrikkelijk vond. (Ik kom uit het westen) maar sinds de kinderen vind ik het heerlijk wonen.
     

Deel Deze Pagina