mams 50 jaar spandoek tekst.

Discussie in 'De lounge' gestart door Popkoorn, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik zoek voor mijn moeder die bijna 50 word een mooie/leuke tekst voor op een spandoek,

    we hebben alles helemaal geregeld behalve dat ene,

    ik zie overal op internet wel van die teksten als 50 jaar half antiek
    of we hoeven vandaag geen gebak want we hebben al een oude taart


    maar dat vind ik zo "standaard"

    misschien handig om iets over mijn moeder neer te zetten,

    mijn moeder is lief, doet altijd alles voor een ander ook als ze er zelf de behoefte niet toe heeft,
    ze is nu 23 jaar getrouwd heeft 5 kinderen en 5 kleinkinderen

    vroeger maakte ze voor iedereen de spreekbeurten omdat we ( erg hé ) zelf veels te lui waren, we hoefden dan alleen nog maar uit ons hoofd te leren,

    verder is ze erg eigenwijs en koppig, wanneer de tom tom zegt dat over 100 meter links... gaat ze over 100 meter rechts want dat was de vorige keer toch zo ? ehmm nee dat was de vorige keer ook links, nee hoor mevrouw weet zeker dat het rechts was en gaat dus ook gewoon rechts !!

    verder kan ik helaas niets vertellen over de tijd van nu waar je een leuke tekst mee kan maken, ze werkt namelijk niet meer sinds een jaar 2/3 omdat ze klachten heeft, in 2011 is gebleken dat ze chronische ziek is ze komt nog maar weinig buiten, zeker in de winter, in de zomer is het gelukkig beter,wel heeft ze daardoor veel last van lichte vergeetachtigheid, gelukkig moet ze er zelf nog wel om lachen:p

    pff ik zou echt niet weten wat voor tekst ik zou kunnen maken,
    iemand leuke ideeen ?

    alvast bedankt !
     
  2. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    PANIEK PANIEK......(o)ma is ANTIEK!!


    verder kom ik ook niet :D
     
  3. Darlagirl

    Darlagirl Niet meer actief

    50 jaar: Je bent nu ouder dan je ooit bent geweest, Maar nu ben je jonger, dan je ooit zult zijn !

    Je kunt het niet aan haar zien,
    maar onze .... is vandaag 5x10!


    Sarah. Ik wens je een jaar vol dromen
    een jaar van zorgeloos blauw
    waarin al je wensen uit zullen komen
    want jij bent een grandioze vrouw!


    Allemachtig, wat prachting,
    over 30 jaar wordt hij/zij 80
     
  4. Marjolente

    Marjolente Bekend lid

    13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Als je nu op schiphol langsgaat, kun je een banner zelfmaken...

    Misschien anders even kijken bij vistaprint, hebben soms wel eens aanbiedingen :)

    Qua tekst moet je even niet bij mij zijn, maar zag al dat er een paar tips gegeven waren...
     
  5. Theeleutje

    Theeleutje Fanatiek lid

    5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Toen mijn moeder 50 werd hebben we bij de feestzaal 's avonds een waslijn opgehangen met daarop 49 sokken. Na de 49ste sok hing een briefje: 49 oude sokken op een rij, voor de 50ste moet je binnen zijn! En dan een foto van mijn moeder met heel groot .......(haar naam) heet vanaf nu Sarah!
    De mensen van wie we de feestzaal hadden gehuurd vonden het zoooo leuk, dat ze gevraagd hebben of ze de waslijn en de sokken mochten houden, voor als ze weer een verjaardag hadden van een Sarah (of Abraham ;))
    Veel leuke reacties ook gehad die avond van alle gasten!

    Zoiets van ook best wel te regelen op een banner denk ik? 49 sokken afbeelden, tekst erbij, evt een foto erbij en klaar!
     
  6. Delight

    Delight Fanatiek lid

    17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Zet de botox maar klaar,
    (Naam) wordt 50 jaar.


    Die doen we voor mijn stiefvader
     

Deel Deze Pagina