Weet niet wat het is.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tascha, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo dames,

Toch handig he, zo'n forum.
    Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn 2e kindje. In april werd er bij mij endometriose geconstateerd en heb daar erg veel klachten van gehad. Ik dacht daar nu met mijn zwangerschap vanaf te zijn. Ik heb last van lichte kramp, irritant gevoel in mijn buik. Dit kunnen heel goed mijn banden zijn. Had er bij mijn 1e ook last van en nu nog even een graadje erger, maar ik had gisteren ook weer verschrikkelijke last van mijn onderrug. Kon eigenlijk weer niet op en neer en gelijk gaan de gedachten door mij heen, dat het niet goed is en dat ik er daarom last van heb en noem het maar op. Ik moet morgen voor controle naar de gyneacoloog, dus ik ga het oook zeker met hem bespreken, maar ik was benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben. Ik weet dat je in je zwangerschap ook last van je rug kunt hebben, maar dit voelt gewoon hetzelfde als anders. Ik heb zitten bedenken dat ik gister mijn eisprong zou hebben gehad als ik niet zwanger was geweest. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?
    Ik hoor het graag, maak me toch een beetje ongerust. Hoop dat de gyn morgen een echo wil maken, maar ik kom bij hem niet voor zwangerschapscontrole, dus dat zal wel niet.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Buikpijn en rugpijn is normaal, tenminste ik had het ook en vele vrouwen met ons. Ik zou gewoon even vragen of de gyn wil kijken morgen omdat je je zo'n zorgen maakt. Succes morgen en hou ons op de hoogte!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik houd jullie zeker op de hoogte. Ik leg het ook zeker bij hem voor.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou gister bij de gyneacoloog geweest en hij wilde uit zichzelf al een echo maken. Het kindje zat op de goede plek en het hartje klopte. Hij kon alleen niet helemaal bepalen hoe groot het nu was. Het lag helemaal in het hoekje van mijn baarmoeder en dus erg moeilijk te meten. Ik moet nu over 2 weken bij hem terug komen en dan krijg ik nog een echo, maar het hartje klopte, dat was het belangrijkste.

5. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Blij dat alles goed is! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina