Man stop kat in magnetron

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kelly19, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
  2. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gut.. die foto van dat arme beestje!:(:x
     
  3. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Wat een idioot zeg. Arme kat:(
     
  4. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    "
    De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten."


    Gaan ze dit echt telkens controleren? Anders schiet het niet zo op met die "straf"


    Ben zo vaak gekrabt door mn katten (vooral als ik ze mishandelde met pilletjes ofzo ;)) Maar dan ga je het beestje toch niet koken....
    Dan ga je je afvragen WAAROM het beest je krabt! En doe je het de volgende keer anders...Ze zouden een grote magnetron moeten hebben en....nah...das te laag voor me ;)
     
  5. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Aaah wat ontzettend zielig! Zo'n beestje gaat letterlijk koken in zo'n apparaat. Wat een bokkelul zeg. Bah.
     
  6. jojo32

    jojo32 Fanatiek lid

    26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat een idioot zon arm beestje bah
     
  7. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Die vent spoort niet! pff
     
  8. PamPapilio

    PamPapilio Fanatiek lid

    16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

    Voor mij niet.. dus ik maak je zin wel af.. :D

    In een magnetron stoppen die vent en hetzelfde terugdoen!!
    en dat trouwens doen met alle dierenmishandeling.

    Niet piepen, hoppa.. dan voel je wat je die arme diertjes aandoet! :x lekker makkelijk zon weerloos beestje pakken.. BAH ik WALG van dat soort idioten.

    Sorry ben gek op dieren :) en kan daarin keihard zijn.. ;)
     
  9. Marjanneke1981

    Marjanneke1981 Actief lid

    15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Gadver... Die man is echt niet goed bij zijn hoofd. Iedereen kan ook zomaar een huisdier nemen... Misschien dat ze daar een psychologische test voor moeten verplichten!

    Ik ben wel heel blij dat het katje het heeft overleefd en hoop dat hij een goed nieuw thuis vindt.
     
  10. mariekebr1

    mariekebr1 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    zeker zielig zeg!!

    maar om kinderen te krijgen, hoef je ook geen psychologische tests te doen hoor.
     
  11. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Getverdemme wat een ranzige *censuur*! Kan zo kwaad om dit soort mensen worden!!! :x :x :x En dan alleen een voorwaardelijke celtsraf geven, wat schiet je daar mee op. Laat hem op zn minst een jaar lang verplichte anger management therapie doen. Maar nog liever, publiceer "per ongeluk" zn naam in de krant er zijn vast wel mensen die hem dan een passendere straf kunnen geven...

    Ben het verder met Pampailio eens, mensen die dieren (of kinderen) iets aan doen verdienen precies dezelfde behandeling als zij het dier of kind hebben aangedaan!
     
  12. Char1983

    Char1983 Fanatiek lid

    19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Idioot is het! Hoe haal je het uberhoudt in je hoofd om zo iets te doen!!! Zo zielig voor het arme beestje het is een wonder dat hij het heeft overleefd!
     
  13. Sabrine1984

    Sabrine1984 Niet meer actief

    Helemaal mee eens! Ik kan hier ook zo kwaad om worden!
     
  14. Wat een slappe straf weer. Daar kan ik ook kwaad om worden. Die vent spoort niet, ontzettend zielig voor het beestje, dader verdient een goede straf voor mishandeling maar nee, hij krijgt alleen een verbod om dieren te houden. SLAP!!
     

Deel Deze Pagina