Mannen, grrrrrrr !

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 5 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Waarom is mijn hubbie zo een lompe boer en begrijpt hij niks van mijn hormonen ?

    Ik ben het zo verschrikkelijk zat, mijn zwangerschap en dan ook nog eens die warmte erbij, ik trek het gewoon niet meer....

    Dus ik huilend een woordje van steun zoeken bij mijn man, en wat doet die sukkel ? Hij loopt naar boven en gaat douchen, mij achterlatend !

    Aaargh ik ben zo boos nu en verschrikkelijk verdrietig, ik weet gewoon even niet meer waar ik het moet zoeken....

    Sorry voor mijn gezeur hoor, maar ik moet het even van me afschrijven, dan voel ik me misschien wat opgeluchter.........
     
  2. dieseltje2

    dieseltje2 Fanatiek lid

    16 okt 2006
    1.578
    0
    0
    dietist
    zuid holland
    haha.... mammavanamber, dit is heel logisch hoor.... Mannen, niet uit te staan soms...
    Ik heb er op het moment ook last van. Ik kan niet zo goed tegen de warmte..... en mijn hormonen spelen dus ook op.

    Hij hangt de hele dag maar op de bank (het is tenslotte zondag :confused: ) , ik heb het hele huis vandaag schoongemaakt, alle kleding gewassen en hij is nog te beroerd om even aardappelen/sla/schnitzel klaar te maken :x :x :x Dus dat ook nog maar gedaan.....

    Sterkte ;)

    En succes met je bevalling (dat die maar zo snel mogelijk op gang mag komen!)
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Volgens mij weet die vent van mij niet eens wat emotionele steun betekent op dit moment !

    Hij is nu klaar met douchen, komt hij naar beneden en zegt: ik ga vanavond ff een hengeltje uitgooien hoor :evil: :evil: :evil:

    Volgens mij heb ik op zolder nog wel een stuk behang liggen, ik denk dat ik hem daar maar eens achter ga plakken, want ik trek dit niet meer.... Meneer is dus gewoon vergeten dat ik vanavond naar het ziekenhuis ga om de van de week geboren zoon van mijn vriendin te bewonderen !
     
  4. acire

    acire Fanatiek lid

    ik heb gisteren uit woede de deur te hard dichtgeslagen omdat mn vriend moest werken, ik had een rotdag en was het er niet mee eens...
    nu ligt het raam eruit :oops:
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oeps, dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling... Maar missschien moet ik de schuurdeur eens te hard dichtgooien en dan zorgen dat die stomme hengels van hem er tussen zitten whahahahahahahaha !
     
  6. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    whaahahahaha acire. *ligt hier schuddebuikend in een tuinstoel* Hopelijk heb je een goede glasverzekering *proest*.
     
  7. Niet meer actief

    Sja, mannen............lompe boeren soms..... ;)
     
  8. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Allemaal dedeur uit schoppen die lompe mannen.
    Zijn ze helemaal geschift geworden.

    Het huishouden niet doen, gaan douchen als je steun nodig hebt.., en dan ook ng eens een hengeltje uit willen gooien. Eikels zijn het!

    Schreeuwen en met de deuren slaan lijkt me een uitstekende oplossing.
    Zelf een avond weggaan ook.
    Eten koken: gewoon niet doen, ga lekker in je eentje uit eten, met een lekker boek erbij

    Ik kan niet mee klagen. Had een ontzettende dipdag, maar met een vriend die drinken voor me maakt, en zoals het hoort de helft van het huishouden doet ( hij is nu aan het stofzuigen) beloof ik vandaag niet meer te klagen over mijn dip

    Meiden : sterkte!
     
  9. Roland

    Roland Lid

    4 aug 2007
    18
    0
    0
    Docent
    Roosendaal
    Pardon! Niet allemaal hoor! Er zitten ook goeie tussen! ;)
     
  10. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Voel je je aangesproken, volgens mij schreef ik juist over mijn prima vent!
    En dit ging ook niet over alle mannen maar over een grote groep lomperikken.


    Maareh ... tsja zwangerschapsforum kun je verwachten dat er geklaagd wordt over mannen.
    Op de papafora wordt heel wat afgezeurd over de vrouwelijke hormonen dus dit is niet meer dan eerlijk.
     
  11. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mannen begrijpen gewoon vaak het vrouwelijk geslacht niet.

    Mva meid geef hem een schop onder z'n kont die heeft hij nodig. ;)
    Misschien weet hij zich geen houding meer te geven en is hij stik zenuwwachtig :) nee hoor meid ik vind dat je gelijk heb.

    Jet Knuf
     
  12. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    die van mij zegt dan gewoon: tsja Ellen dat hoort erbij :evil: aaaaaaaaaaaaaaaa dat soort antwoorden roepen ook moordneigingen op :)

    Ach t is een prima vent maar soms kill kill
     
  13. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    :)

    Oh, man! Dit ken ik echt! Ik heb niet eens de 40weken volgehouden! Maar.. ´k weet wel hoe de ´klagende zwangeren´ zich voelen!

    Sterkte dames!
     
  14. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Herkenbaar :-D
    Gisteren had ik de hele dag ongikrampen, maar het zette maar niet door (nu nog niet trouwens).
    Was behoorlijk uit mijn doen, geen honger, gewoon bleuhhh.
    Ging hij voor zichzelf vissticks maken, ik hoefde niks. Maar om een uur of 9 's avonds kreeg ik natuurlijk toch trek. Niks meer in huis.
    Zei ik, voor de grap, ik loop wel naar de snackbar, voor een broodje. Is 10 min lopen, en ik heb geen rijbewijs (hoopte natuurlijk dat hij even zou rijden met de auto).
    Is goed hoor zei hij, hij gaf me zelfs geld :confused:
    Hij zou me dus gewoon hebben laten lopen hè! Grrr....
    Ongelofelijk, ik was gelijk overstuur (lees: teveel rothormonen) en ben boos naar boven gegaan. Hij wilde best met me meerijden hoor, zei hij ook nog. Nee, nou hoeft het niet meer! Ga wel hongerig naar bed! ](*,)

    :)

    Wat doen mensen elkaar aan soms hè :D
     
  15. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Whahahahaha, had de mijne kunnen zijn, zo heerlijk nuchter, dat wil ik helemaal niet horen!
     
  16. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, de mijne zei een keer: jij wilde het zelf? :confused:

    Tegenwoordig zegt-ie: leuk, kijk die hormoontjes een boos worden..... :c:
     
  17. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi
    ohww sorry hoor, maar lig in een deuk hier

    Lang leve de rot hormonen en mannen die het niet snappen :)
     
  18. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Die van mij kon ook gewoon weglopen als ik zijn troost nodig had.
    Maar ik ben erachter waarom ze dat doen.
    Ze zijn bang dat, door hun toedoen, het erger wordt.
    Dat willen ze echt niet voor ons, voor hun zelf ook onhandig.
    Ze laten ons even in onszelf pruttelen zeker wetende dat ze het met al hun goede bedoelingen niet erger maken.
    Ze weten zich op zo een moment geen houding te geven want eerlijk is eerlijk, op zo een moment is het nooit goed of niet helemaal goed.

    Het maakt ze onzeker en dat is best sneu voor ze.

    Misschien een beetje rommelige uitleg heb ook de hele nacht wakker gezeten met de kleine.

    Groetjes, Mirelle.

    PS. Ik kon mezelf ook wel achter het behang plakken hoor!
     
  19. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Je hebt helemaal gelijk Mirelle.
    Ik ben ook de eerste om mijn excuses aan te bieden :)
     
  20. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    de mijne was altijd zo nuchter maar hij is sinds ik zwanger ben heel veel veranderd. o wat heb ik toch een fijne vend en ik kan gewoon met hem praten over alles zonder dat hij er van door gaat en hij luisterd ook nog :) dit deed hij hiervoor haast nooit. ook vraagt hij vaak hoe het gaat en helpt flink mee in het huishouden terwijl ik vrij ben en hij werkt. als ik shagie ben lacht hij me gewoon uit en laat hij me ff in me sop gaar koken om om vervolgens te vragen of de vlaag van hormonen voorbij is gevlogen :). nee ik heb echt niet te klagen en hij is ook een stuk gevoeliger geworden :( volgens mijn heeft mijn vriend ook last van de hormonen
     

Deel Deze Pagina