Wij willen onze dochter een keukentje geven voor haar 2e verjaardag (duurt nog even maar alvast aan het denken). Nu vinden we een houten keukentje erg leuk maar ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik zie dat Ikea er 1 heeft en de Hema ook. De ervaringen bij de Hema zijn echter maar zo zo. Zelf maken lijkt me ook leuk, maar ik vraag me af of we genoeg tijd hebben om zoiets te maken. Graag jullie ervaringen!
Caitlyn heeft hier het Ikea-keukentje voor haar verjaardag gehad en dat is een groot succes. Stevig ding, wordt veel mee gespeeld
Is die van Miele niet van plastic? Ik vind die van de Hema er erg leuk eruitzien en ook zitten er meer knoppen op. Die van de Ikea lijkt mij degelijker maar wel saaier. Zie echter ook een hoop gepimpte Ikea keukentjes als ik even zoek....
Qua knoppen maakt het weinig uit volgens mij: ze spelen toch voornamelijk met de pannen en de etenswaar De ikea-keuken is hier vooral zo succesvol volgens mij omdat ie het meeste op een echte keuken lijkt.
Wij hebben een plastic keukentje in het speelhuisje buiten en een houten van Hema binnen. Worden allebei veelvuldig gebruikt door onze jongste en middelste. Hema keukentje vind ik minder degelijk in vergelijking met die van de ikea, maar de prijs is dan ook wel weer een stuk lager dus daar zal mede het kwaliteitsverschil in zitten. Toch is hij hier nu al twee jaar flink in gebruik (echt dagelijks) en nog helemaal prima. Oventjes, magnetron, kraantje, draaiende knoppen, hoogte is prima van 1,5 tot zeker 3,5 (nu nog prima).