mannetje ziek, alles komt eruit en wil niet drinken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kimmetjuh1981, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    mijn mannetje is ziek, hij wil nu helemaal niks, logisch natuurlijk, want dat wil je zelf ook niet als je ziek bent, maar vocht vind ik toch wel erg belangrijk.
    hij wil niks geen slokje, geen ijsje niks
    net wel een slokje appelsap op
    vind het zo sneu, en dubbel zo erg want morgen gaat ons vliegtuig richting tenerife
    :(
     
  2. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oh, dat is niet leuk. En wat erg als jullie morgen gaan vliegen!

    Mijn dochter was een tijdje geleden voor het eerst ziek en toen gaf iemand van dit forum de tip; knijpfruitje. Dat werkte goed. Wel eerst een klein beetje proberen.

    Ik probeerde aan te dringen met thee. Lief als ze is luisterde ze braaf terwijl ze eigenlijk niet wilde. Gevolg; alles kwam eruit. Ik voelde me zo schuldig!

    Heel veel beterschap!
     
  3. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    blijf gewoon drinken aanbieden en grote kans dat ie morgen stukken beter is. is vaak met kinderen. fijne vakantie
     
  4. kris8

    kris8 VIP lid

    17 aug 2009
    8.032
    0
    36
    heb je geen ORS in huis ? Daarvan kleine slokjes laten drinken en verder niet te veel aandringen. Des te eerder komt zijn maagje tot rust. ! Beterschap en sterkte !
     
  5. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier helpt het om elke keer een theelepeltje drinken te geven en niet meer. Tien minuutjes later weer.
    Zo zielig want die kleine heeft dan mega erge dorst en wijst steeds naar het bekertje maar meer komt er meteen weer uit.

    Inderdaad met één à twee dagen is het dan weer goed. Niet aandringen op eten of drinken, dat komt wel weer.
     
  6. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hoe gaat het nu?
     

Deel Deze Pagina