Over twee maanden: Duowagen Easywalker

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by Nikita23, Feb 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Misschien handig om te weten voor mama's die nu nog zwanger zijn: Over twee maanden doe ik mijn Easywalker Sky duowagen weg! Mijn zoontje van bijna twee zit er niet zo graag meer in. Momenteel gebruiken we hem nog wel maar wij hebben geen opbergmogelijkheden dus staat hij lekker groot te zijn in de gang. Het is een limegroene met een fuchsiaroze kinderwagenbak, maxicosi adaptors (voor één kant) ruime boodschappenmand, zonnekap, regenhoes voor zowel kinderwagenbak als hele wagen etc. Rijdt als nieuw, echt een superfijne wagen!

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Is het mogelijk om een fotootje te zien?! Een vriendin van mij heeft misschien interesse.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

is er een fototje en wat is je richtprijs
    heb intresse??

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Als de kinderen zo slapen maak ik even wat fotootjes. Richtprijs: tussen de 350 en 400 euro.

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik heb het er net even met mijn man over gehad, maar hij mag wat ons betreft ook wel wat eerder weg. Die twee maanden zijn ook nog wel te overbruggen naar het mooie weer toe. Dus het hangt niet om die twee maanden wat ons betreft.

6. mv3hartendiefjes

hoi hoi

ik kijk je fototjes graag af hi hi
    dan hoor je spoedig van mij heb echt intresse in jou duo wagen
    en waar kom je vandaan:D

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
  8. mv3hartendiefjes

ik ga even overleggen met mijn vriend
    hij is erg leuk

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik weet het:)
    Hij gaat ook met pijn in ons hart weg. We hebben er veel plezier van gehad maar mijn zoontje loopt nu liever, en voor lange afstanden hebben we nog altijd de fietskarbuggy.

10. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ik zal even voor je promoten :)
    Wij hebben ook een duo easywalker en vindt het een heerlijke wagen. Stuurt veel makkelijker als een enkele, rijdt zelfs lichter.
    En je kunt m makkelijk in en uit klappen, en met t uitklappen shuurt de wagen niet over de grond. Zoals mijn Quinny wel deed :(

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Haha en zal ik er nog even een leuk detail aan toevoegen: De bak is groter en breder dan mijn enkele Quinny! Scheelt bijna 10 cm in de lengte en vijf in de breedte... We hebben de matrasjes toen op elkaar gelegd omdat we dachten dat de reiswieg veel kleiner zou moeten zijn dan eentje van een enkele maar het tegendeel bleek waar... Hij rijdt echt fantastisch! (Maar er wordt ook al veel op gereageerd dus ik denk dat veel mensen al wel eens in de winkel gereden hebben met de Easywalker)

12. mv3hartendiefjes

mijn man moet effe na denken hi hi
    die zit met die bak in zijn maag hij zegt dadelijk krijgen we een jongen hebben we een rose bak whaha...

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hihi ja dat kan natuurlijk, dat je een jongen krijgt!! Iemand hier van de buurt had dat probleem en die heeft hem toen omgewisseld met iemand van Marktplaats die het tegenovergestelde probleem had. Denk er maar rustig over na, volgens mij staan er nog wel meer easywalkers op internet.

14. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Hier binnenkort 2 reiswiegjes in het zwart te koop.
    Onze mannen zijn nu 7 maanden en passen er bijna niet meer in.
    Het is het model van 2009.De bakjes kosten nieuw €169,95 per stuk.

15. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Ik heb nog een turqooise kinderwagenbak. Wij gebruiken de duowagen nu alleen nog als wandelwagen. Ons ukkie is te groot voor de kinderwagenbak dus die mag ook weg.

Groetjes, josie

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niet zo leuk voor de verkoper van dit topic...dat anderen ook hun bak aanbieden. Lijkt mij.
    Elmo

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hoi Elmo!

Volgens mij was de bedoeling van de meiden wel goed. Mamamanuela zegt geinteresseert te zijn maar is een beetje bang voor eventueel een jongetje in een knalroze bak, dus ik denk dat daardoor anderen reageerden met een wat meer toegankelijke kleur bak.

18. mv3hartendiefjes

mijn man gaat er over denken want hij vind hem wel erg super mooi
    dank jullie wel voor jullie reacties van de bak...
    je hoort snel van mij
    hij is er nog niet echt uit vind het beetje moeiljk omdat wij ook nog beetje kort zwanger zijn maar dat zla je wel begrijpen

19. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Inderdaad Nikita, dat was de reden dat ik mijn kleur bak noemde. verder niets vervelends mee bedoeld hoor. Hoop dat je het niet vervelend vond.

Groetjes, josie

20. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    @@@Nikita23

Idd voor mij net zo....
    Mocht het rot voor je geweest zijn , sorry daarvoor...

Share This Page