Met de pretecho twee weken terug werd er gezegd dat mijn placenta volledig voor de uitgang ligt. Nu zegt dat op dit termijn nog niet zo heel veel want hij kan nog verplaatsen. Maar moest het toch even aangeven bij de VLK dus heb dit gister tijdens de controle gedaan. Ze vertelde mij dat het kon dat je dan bloed kon gaan verliezen etc. Nu verlies ik idd vanaf vanmorgen soms wat kleine drupjes bloed ik maak me er geen zorgen om en heb de vlk ook gebeld als het erger word moet ik terug bellen en als het er morgen nog is ook. Maar wat gebeurd er als het morgen nog zo is? Moet ik dan naar het ZH en wat gaan ze daar dan doen?
Hallo, Als je placenta laag ligt of zoals bij jou voor de uitgang kan dat bloedverlies geven. Mocht dat aanblijven houden kan het zijn dat ze je opnemen of met strikte rust naar huis sturen, het kan ook zijn dat ze het aan willen kijken en als het meer wordt of blijft dat ze dan opnemen of bed rust voorschrijven. Groetjes Ineke
Misschien nog een rare vraag. Maar kun je hier ook veel slijm verlies van krijgen ( en dan bedoel ik het slijm wat je vaak ook rond je eisprong heb ) Met wat roze stukjes er tussen?