Heeft er hier mischien iemand ervaring met de kruitvattesten met het kruisje (de duurdere)? Ik meen me te herinneren dat ik daar nogal eens iets negatiefs over gelezen heb. Mn vriend heeft de verkeerde gekocht moest kv2v5 zijn dus vraag me nu af of ik die wel moet gebruiken Liefs mij
Heey meid, Niet zozeer slecht, maar wel dat ie indroogstreepjes hebben... voor de rest geen nega verhalen gehoord..
Het is alleen vaak zo dat ze een pennestreepje afgeven na afleestijd waardoor mensen in de war kunnen raken of ze nu wel of niet zwanger zijn. Dus eigenlijk kun je deze testen alleen als positief beschouwen als het verticale streepje even breed is als het horizontale streepje (binnen de afleestijd). Je kunt ze gewoon gebruiken hoor! Ik hoop dat je positief test!
Ik heb er 1ste kerstdag positief mee getest en ik ben zwanger hoor! Bij dochter deze testen ook steeds gebruikt. 1ste keer was het toen een heel licht streepje, paar dagen later was hijeen stuk donkerder. Ik weet ook uit ervaring dat negatief negatief blijft.
Bedankt voor jullie reactie's Ik ga t morgenochtend dan toch maar proberen. Kan altijd Dinsdag nog een andere doen. Liefs mij
Ik had meteen een mooie positieve test met die kruisjes test. De plus verscheen al toen de urine er doorheen liep, op NOD. Heb niet veel test ervaring, dus misschien zegt het niet zoveel. Maar ik denk wel dat veel onrust over testen komt door NA de afleestijd nog streepjes zien (indrooglijntjes/pennestreepjes), terwijl het in de gebruiksaanwijzing staat dat je de test niet meer kunt lezen na een x aantal minuten.