hallo allemaal,,, Ik ben erg nieuwschierig over ervaringen met de maxi cosi mura 3 en/of 4.... wat is voordeel aan 3 of juist 4 en wat een nadeel? Ik zie er heel veel op mijn werk voorbij komen! Vertel vertel
Wij hebben in de winkel met allebei rondgereden en vonden de 4 veel wendbaarder en stabieler....De 4 kan echt om zijn as draaien en met de 3 lukte me dat niet. Maar gewoon allebei proberen!
ik vond tussen de 3 en 4 geen verschil met lopen. ik heb gekozen voor de 3e omdat ik dat net iets mooier vond
Deze vraag heb ik begin 2010 ook gesteld, hierbij het topic.. Wij hebben uiteindelijk de mura 4 besteld.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/182743-mura-3-4-a.html
ik vond de 3 ook mooier.... waarwschijnlijk word die onze keus... mijn vriend twijfeld nog over de bugaboo.... ik niet
Wij hebben gekozen voor de 4 wieler. Dit vooral omdat ik de wagen stabieler vond en mijn oudste (5 jaar) waarschijnlijk wel met de wagen zal lopen. Vandaar dat juist dat stabiele voor mij heel belangrijk is. Groetjes, Wilma
Wij hebben voor de 3 wieler gekozen omdat we het uiterlijk mooier vinden,en ik vind hem soepeler rijden.
Ik zou wel even kijken of ze in je auto passen. Wij wilden de mura4, maar hebben uiteindelijk een andere wagen gekozen omdat 'ie niet in de auto paste. Heb dus verder geen gebruikerservaring!
Wij hebben bijde getest in de winkel en gaan voor de mura 4. Stabiliteit is voor ons belangrijker dan hoe mooi hij is. en vind dat de mura 3 veel minder stabiel staat met 1 wiel voor. De mura 4 is ook idd wendbaarder.
Wij hebben de mura 4 gekozen omdat deze stabieler was. We wandelen veel met de hond en dan moet de uk veilig meekunnen. Om de mura in onze auto (focus) mee te nemen moeten we 1 achterwiel eraf halen en past dan heel goed in de auto. Ik ben blij met onze keuze. Stabiel en super makkelijk ingebruik.
Wij hebben de mura 4 besteld. We vonden het steviger, wendbaarder en platter ingeklapt (met wielen eraan). maar goed, die kunnen er allemaal af. Succes met de keuze!
Mura 3. Mura 3 en 4 zijn naar mijn mening even stabiel en wendbaar. Qua uiterlijk vond ik de mura 3 mooier en stoerder. Omdat ik geen verschil vond in eigenschappen heb ik op basis van uiterlijk voor mura 3 gekozen. En nog steeds geen spijt van.
wij hebben de mura 4 was gewoon liefde op het eerste gezicht vandaar en ik vind hem ook erg lekker rijden maar jah ik heb de 3 niet eens geprobeerd dus ik kan daar geen oordeel over geven. succes met het maken van een keuze