Maxi cosi uit adapter halen,

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angelasm, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelasm

    Angelasm Actief lid

    13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,
    Vandaag de kinderwagen van musty evo gekocht.
    Heel de wagen is prima de reis wieg en zit stoel is makkelijk op en af de kinderwagen te halen,

    Je moet andere adapters hebben om de maxi cosi er op te doen , die gaan er ook prima op en af,
    Mijn probleem is dat ik de maxi cosi heel moeilijk uit de adapter krijg, nu til ik heel het frame mee van de grond voor dat maxi cosi los gaat, dat lijkt me niet goed toch? En dan zit er straks nog een kind in ook..

    Is iemand hier bekent mee,,
     
  2. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Dat is gek?
    Je drukt die grijze knopjes in neem ik aan?
     
  3. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Moest ik ook aan denken... Vergeet je niet de maxicosi los te koppelen voor je hem eraf trekt?
     
  4. Angelasm

    Angelasm Actief lid

    13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik duw echt goed tegelijk beide grijze. Knoppen in dat gaat prima maar dat het omhoog halen is echt zwaar
     
  5. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dan zou ik even terug gaan naar de winkel, lijkt me niet goed :)
     
  6. Angelasm

    Angelasm Actief lid

    13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja jammer dat het morgen dicht is maar als jullie ervaren dat da makkelijk moet gaan dan zou ik dat maandag gelijk doen
     
  7. rums

    rums Niet meer actief

    Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar. Maar toen kwam ik erachter dat ik de maxicosi iets naar me toe moest kantelen en dan omhoog ipv recht omhoog. Hopelijk lukt het zo!
     
  8. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Misschien idd even kijken hoe hij er in schuift en vastklikt? Hier moet je iets schuin omhoog trekken en lukte mij in het begin niet zo :p
     
  9. Angelasm

    Angelasm Actief lid

    13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ook geprobeerd , maar helaas we zijn er nu achter dat er 1 kans heel soepel gaat en de andere kant niet ,, dus maandag ga ik gewoon bellen
     
  10. bijoux

    bijoux Fanatiek lid

    14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    beter iets stroever dan te soepel...

    ik heb t bij mn bugaboo ook altyd gehad.
    zette altyd 1 voet op het onderstel en haalde de maxi cosi omhoog.
     
  11. Lady7

    Lady7 Niet meer actief

    dit hebben veel mensen met de evo..volgens mij hier al is een topic over geweest als ik me goed herrinner.. heb er zelf ook last van :)
     
  12. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Haal je 'm er dan af zonder of met adapters? Hier ging zonder ook lastiger, dus ik liet ze gewoon aan de mc vast zitten. Met adapters was 't super soepel.
     
  13. Angelasm

    Angelasm Actief lid

    13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar die adapters zijn te lang die kan je niet laten zitten dan kan de maxi cosi niet in de auto
     
  14. Lady7

    Lady7 Niet meer actief


    dit :)
     
  15. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Het moet gewoon werken dus zeker naar de winkel gaan ;) je hoor geen gekke capriolen uit te halen om een mc eraf te krijgen
     
  16. Shandy

    Shandy Fanatiek lid

    14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb dezelfde wagen, bij mij doet de maxi cosi het soepel. Maar wij hebben niet de maxicosi genomen die je er gratis bij kreeg in de winkel,maar de maxi cosi cabriofix. In de winkel al uitgeprobeerd wat het makkelijkste werkte.
    Er is maar 1 soort adapter voor de maxi cosi,maar meerdere soorten maxi cosi's!
     
  17. proudmommy2013

    proudmommy2013 Niet meer actief

    Siliconenspray op adapters en kinderwagen doen. Had ook problemen 1 keer sprayen klaar!
     
  18. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Ja lastig, gelukkig hadden wij de Joolz en ik liet de adapters altijd aan de mc zitten, dat ging prima.
    Ik krijg die adapters dr alleen af als ik er enorm hard aan ga lopen schudden terwijl ik de knopjes ingedrukt houdt.
    Enorm handig.
     
  19. Laura1986

    Laura1986 Bekend lid

    21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hier ook de Mutsy Evo en hier gaat het ook niet soepel. Ik doe de kanten meestal een voor een. En dan trekken aan de hendel terwijl ik met m'n andere hand het knopje in druk. Anders lukt het mij ook niet....
     
  20. proudmommy2013

    proudmommy2013 Niet meer actief

    Echt de siliconenspray helpt!
     

Deel Deze Pagina