Mee op de fiets

Discussie in 'Verzorging' gestart door tukkertje, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukkertje

    tukkertje Actief lid

    14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Hoi

    MIke is nu ruim 10 maanden , zit al tijdje uit zich zelf en is al de 11 kilo gepasseerd dus tijd om hem mee te nemen op de fiets. Neem aan dat hij de eerste tijd meegaat voor op de fiets. Wat is dan het beste fietszitje, waar kan ik die t beste halen en is t verstandig om die 2de hands te halen?

    Groetjes
    Michel
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Ik heb een bobike zitje gekocht via marktplaats. Is ideaal en heeft me een heleboel geld gescheeld. Ze gaan tot max 15 kilo en aangezien jesper al 12 kilo is heb ik maar geen nieuwe gekocht.
     
  3. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik heb ook een zitje via marktplaats, hij ziet er nog prima uit en Julian vindt het geweldig op de fiets!
     
  4. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hier vandaag voor het eerst gefiets met Noortje. Ze is ruim 9,5 maand (zit al zelfstandig vanaf 6 mnd) en ze weegt ruim 10 kilo. Heb ook een bobike gekocht via marktplaats. Voordeel van deze is dat ik haar niet in het stoeltje hoef te proppen langs allerlei beugels. Het ging heel gemakkelijk. Heb er wel een windscherm bij. Het is erg leuk om te fietsen met je kleine. Succes en heel veel plezier!
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb een bobike voorstoeltje, kreeg ik gratis met windscherm bij mijn mama fiets. ben er erg blij mee. via marktplaats zijn een hoop te vinden en je kunt er altijd een leuke nieuwe bekleding in kopen. ik denk dat eht qua veiligheid niet uitmaakt of je nieuw of 2dehands koopt.
     
  6. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    vanaf wanneer mag je baby eigenlijk voor op de fiets?
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.556
    3.458
    113
    Volgens mij als ze 9 maanden zijn en goed zelfstandig kunnen zitten.
    Ik heb ook een Bobike, kreeg ik bij een abonnement op Ouders van Nu. Windscherm hebben we er zelf nog bijgekocht.
     
  8. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier ook een bobike, gewoon op internet besteld bij www.12gotrading.com . Ik vind hem erg fijn, er zijn ook windscherpjes bij te krijgen.
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier ook een Bobike + windscherm en Slaaprol.
    Wij hebben hem bij Stokebrook gekocht, scheelt nogal met vele anderen.
    Tweedehands kan ook heel goed hoor (maar wij kochten beide een nieuwe fiets dus tjah... ;))

    GMG zijn ook hele goede hoor! Het is maar net welke je eigen voorkeur heeft.

    Elmo
    *hij bevalt echt heel goed!*
     

Deel Deze Pagina