Meegroeibh past niet, watvoor maat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moby, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moby

    Moby Actief lid

    15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Hoi,

    Ik had nu dan toch een meegroeibh besteld, want bij de oude puilde ze uit :oops: .
    Nu had ik naar mijn gevoel een bh gekocht die en een cupmaat groter was en de omvang groter. Alleen nu paste ik hem en hij past niet echt. De sluiting zit op zijn grootst en dan zit hij best strak, ook bij de cup kan niet echt veel bij (nog wel iets). Moet ik dan deze houden, dat dit normaal is? Of alleen waarbij de omvang groter is of omvang en cupmaat groter?

    Wie kan me helpen?
     
  2. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Als ik jou was zou ik gewoon even langs de winkel (prenatal) gaan. Je borsten kunnen sneller groeien dan je denkt! Ik ben nu al van een B naar een E cup(knap ik ook al bijna uit) gegaan terwijl ik verder niks ben aangekomen. Terwijl als ik zelf naar mijn borsten kijk ik me BH misschien 1 a 2 maatjes groter zou bestellen.

    Ze kunnen je dan gewoon adviseren hoe en wat, en dan weet je in ieder geval zeker dat je ook de goede maat besteld.
     
  3. Moby

    Moby Actief lid

    15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Dat kan ik idd doen alleen...ik durf niet zo goed.
    Ik ben nogal preuts eigenlijk wat dat betreft...
    :oops:
     
  4. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Daar had ik ook een beetje last van hoor. Ik vroeg gewoon hoe het zat, en voor ik het door had stond ik met 2 BH's in het pashokje en een dame erbuiten om ff te controleren hoe ze zaten. Vond het 1 grote mop. hahahaha.

    Was bij prenatal assen. :D

    Ik zou me er gewoon overheen zetten. Het is toch wel erg fijn als je BH goed zit.
     

Deel Deze Pagina