Meekijken echo aub

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tesla, 26 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesla

    Tesla Lid

    22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    Hoiii , mag ik vragen aan de ervaren mama’s , wat zien jullie op deze echo ?? Is dat grote zwarte nou me blaas of een vruchtzak or baarmoeder of wat ? En wat zijn al die witte stukjes ? Ik kon hier door een taal barrière weinig vragen stelen helaas. De echo was uitwendig en op +- week 5
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Tesla

    Tesla Lid

    22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    Niemand
     
  3. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Het lijkt mij dat je weet waarom je naar de dokter bent gegaan om een echo te laten maken.
     
  4. Tesla

    Tesla Lid

    22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    #4 Tesla, 27 apr 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2021
    Ja bijdehand !! Omdat ik positieve zwangerschaps testen heb vanaf de 15e!!!! Maar de dokter ziet niks !!!! En kan me niet vertellen wat wel op de foto te zien is vandaar mijn vraag ! En ik kan al niet slapen van de zorgen en dan kom jij nog ff met zo'n antwoordt! En bedankt
     
    Simmy vindt dit leuk.
  5. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Waarom ga je naar de dokter voor een zwangerschaps echo dan? En zelfs de dokter weet het niet? Dan weet ik het ook niet. Misschien moet je ff lekker gaan slapen met je geblaat.
     
    Sado vindt dit leuk.
  6. Tesla

    Tesla Lid

    22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    #6 Tesla, 27 apr 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2021
    Jij moet ff een cursus begrijpend lezen gaan volgen ! Ik scheef dat er een taal barrière is !!!! Dus ga jij maar slapen , je hebt het duidelijk harder nodig !
     
  7. Tesla

    Tesla Lid

    22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    #7 Tesla, 27 apr 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2021
    En ik vroeg niet wat je niet weet maar naar wat iemand wel weet .!
     
  8. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Gezellig hier....

    Ik zie hier geen vruchtzak op, maar lijkt me op zich ook niet heel raar op deze termijn uitwendig.

    Waarom kreeg je na 5 weken al echo? Want om wat meer zekerheid en duidelijkheid te krijgen is het misschien fijner dit later te doen, zeker als het alleen uitwendig kan.
     
    Paardenbloem en mxm vinden dit leuk.
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Goh, je bent wel net zo gezellig als in je vorige - ehm nogal bijzondere - topic :D
     
    YellowEyes, Krily, RoGiJuLi en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik kan er niets van maken met deze echo. Je ziet nog niet duidelijk iets. Dat zwart is inderdaad waarschijnlijk je blaas maar verder zie ik geen vruchtzakje daar is een uitwendige echo op dit termijn niet geschikt voor dan zou je dat vaginaal moeten doen. Is er een specifieke reden waarom de arts die uitwendig heeft gemaakt? Normaal doen ze dat niet.
    Die witte stukjes is structuur van weefsel.
     
  11. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Met 5 weken is er uitwendig nog weinig te zien helaas.. wellicht is het een optie om over een week of 2 een inwendige echo te vragen. Misschien even met Google translate erbij of kan anders iemand met je mee als “tolk”? Weet niet waar je woont en wat de regels zijn met betrekking tot Corona nu, misschien videobellen anders met iemand erbij?
    Waarom wil je zo’n vroege echo? Doorgaans is er nog niks te zien op zo’n vroege termijn en dat zorgt enkel voor onzekerheid.

    Ohja. Gefeliciteerd trouwens. Hopelijk heb je over een week of 2 een mooie echo! :)
     
  12. Chelsey88

    Chelsey88 Actief lid

    5 okt 2014
    472
    526
    93
    Jeetje wat ben je kort voor de kar...hormonen zullen we maar zeggen. Er is nog niks te zien en de meest logische conclusie van de dokter lijkt mij; nog niks te zien, kom over 3 weken maar terug.
    Wat kan hij anders? En mocht het nu zo zijn dat je de hele tijd tegen die taalbarrière aanloopt, misschien in NL een verloskundige/arts raadplegen met echo s en uitslagen?
    Dan zou ik overigens wel een toontje lager zingen.
     
  13. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Waar maak je je precies zorgen over?
     
  14. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Oef... Ik zie hier ook geen vruchtzakje op. En wat al gezegd is: met deze termijn is het sowieso gek dat er uitwendig een echo gemaakt wordt. Ik heb zelf weleend een echo gehad in het buitenland, op Lanzarote, (vanwege bbz) maar dat was echt inwendig. Termijn was toen ongeveer 6 weken. Wat is nu het plan?
     
  15. Kitty89

    Kitty89 Actief lid

    13 aug 2020
    219
    256
    63
    Vrouw
    Ik zie hier eigenlijk helemaal ook niks op, maar ook niet iets wat op een baarmoeder lijkt.

    Ik heb op deze termijn ook een echo gehad omdat het totaal onduidelijk was hoe lang ik zwanger was, had toen al een buikje, al best wel extreem misselijk en veel dingen wezen er op dat ik mogelijk langer zwanger kon zijn. Bij mij was overduidelijk een verdikt baarmoederslijmvlies te zien met een ini mini zwarte holte er in.

    maar op jouw echo zie ik eigenlijk alleen maar grijze en zwarte waas.
     

Deel Deze Pagina