Meekijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door zuurtje, 22 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Is mijn eisprong geweest? Er staat geen volle lijn dus zeker is het niet.
    Deze cyclus is zo raar: eerst heel lang ongesteld en ook super hevig (nog nooit zo hevig gehad) en nu na de vermoedelijke eisprong dagen dezelfde temp achter elkaar. Dit heb ik ook nog nooit gehad op al die 14 jaar tijd dat ik temperatuur.
    De link staat onderin mijn banner
     
  2. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Je hebt onwijs veel pieken en dalen. Meet je wel op de juiste manier? Je temp ziet er nu wel vrij stabiel uit. Je hebt idd doordat het nu stabiel is een temp verhoging waardoor de app zegt en denkt dat er een ovulatie heeft plaats gevonden alleen is de temp niet dusdanig hoog dat je het verwacht.

    Temperatuur je rectaal met dezelfde omstandigheden dagelijks? Zelfde tijd?
     
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Iedere dag om 6u en rectaal. Ik meet zo al 14 jaar mijn temp. Dat het zo piekt en daalt heeft met mijn pcos te maken.
     
  4. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Oke miss even @RoGiJuLi mee laten kijken? Die heeft er meer verstand van. Succes
     
    zuurtje vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie veel dalen naar onder de 36.0.
    Vaak duidt dat op oraal tempen.

    Welke medicijnen heb je gekregen aan het begin van je cyclus?

    Ik zie hier nog geen eisprong in.

    Verder denk ik dat de 2 diabetes meds die je hierboven genoemd heb, zeker invloed kunnen hebben (gehad) op je cyclus.
     
  6. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Het medicijn dat aan het begin van mijn cyclus staat is metformine. Dit verdroeg ik niet goed en is vervangen door unidiamicron voor mijn diabetes.
    Tempen doe ik wel rectaal, temp onder 36 is bij mij niet abnormaal dus daar verschiet ik niet van.
    Vandaag is mijn temp gezakt dus ik verwacht ongesteld te worden, ik heb geen lange lf.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Okay maar die meds hebben dus niks met fsh of je cyclus te maken, maar enkel met je diabetes?
    Dan zou ik die ook apart benoemen net als die andere 2 en niet bij meds zetten (zo lijkt het alsof je meds slikt voor je fsh ;))

    Ben je bezig voor nog een kindje?
     
  8. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Metformine was puur voor de diabetes maar neem ik niet meer. Er is nog een wens voor een kindje maar we gaan niet meer de MMM in ( bij 3 van de 4 hebben we wel hulp gehad en na mijn chemo's in 2016 en 2017 heb ik niet zoveel zin meer om vaak in het ZH te zijn). We hebben al 4 kids en laten de rest aan de natuur over. Mocht er geen kindje meer bijkomen zullen we ons daarbij neerleggen en indien het ons wel nog gegeven is zijn we daar heel erg blij mee.
     

Deel Deze Pagina