Meer dan 15 kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ananashapper, 8 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Goed bezig allemaal!

    @Gootje1988 nee snap ik.. blijven hangen op t zelfde gewicht is echt demotiverend.

    @melaniie en @djoyz leuk veel plezier alvast en probeer ook gewoon te genieten van het eten, niet alleen maar over stressen :)

    @Oceanna oh handig zeg. Heb je dan wel zo'n bankje aangeschaft om op te stappen?
    Oh en leuk is dat he! Dat je kinderen meteen het voorbeeld volgen.. kun je nagaan hoe belangrijk het is dat wij het goede voorbeeld geven.

    Ik was van de week in decathlon.. was er nog nooit geweest. Zag allemaal leuke dingen :rolleyes: hahahaha

    Verder zal ik blij zijn als het volgende week vrijdag is. Ik begin zenuwachtig te worden en ik vind het best een gedoe om op gewicht te blijven.. en ik ben ook zo bang dat mijn jurk te wijd wordt..
    Gister ochtend woog ik 91.2, moet zo blijven.. dus ik een hele!!! Reep tony op en een lion.. en vanmorgen 90.9 had wel veel bewogen gister.
    Zal blij zijn als ik daar niet meer zo op hoef te letten allemaal
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  2. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Bij de Wii zit het balanceboard dat is al zo'n soort step bankje(een lage).
    Ja het is echt heel belangrijk dat wij het goede voorbeeld geven.
     
  3. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Ik reageer zo even.. zie nu dat ik toen straks heb gereageerd zonder de pagina te refreshen dus ik had een hoop berichten nog niet gelezen :roflmao:
     
  4. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @samarinde01 welkom! Hoe gaat het met de afkickverschijnselen? Valt het mee?

    @Gootje1988 fijn dat je weer gewicht kwijt bent. Dat wil je zien natuurlijk! Dan weet je waar je het voor doet. :p
    Ik heb de foto van je sport outfits gemist trouwens...

    @melaniie fijn zeg dat je je ritme weer goed hebt opgepakt!!

    Ik heb vanmiddag even een thuis training gedaan met een kettlebell nou ik heb nu al spierpijn in mijn benen :roflmao: mooi is dat he.. training met kettlebell in mn handen en dan spierpijn hebben in mn benen.. o_O leuk joh squats:roflmao:
    Ik ben voor mn gevoel nu allemaal maar n beetje aan het aanrommelen.. Zal blij zijn als ik over een paar weken fanatiek aan de gang kan.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  5. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    Oh nog nooit gezien.. Ik ben echt een leek op dat gebied :roflmao:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  6. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Nee, vreselijk. Ik denk de hele dag aan zoet. Ik hoop

    dat het beter gaat als ik weer sport. Dat motiveert beter. Morgenavond ga ik hardlopen. En ik wil samen met de kindjes soms een workout gaan doen. Voor de tv. Nu maar hopen dat dreumes met niet 4/5 keer wakker maakt vannacht. (kom op jongen, steun je moeder eens:p
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  7. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief


    Ja erg is het.. Maar wil je het echt helemaal gaan schrappen of bijv in de weekenden wel iets "slechts" nemen? Wat ik van veel mensen lees, is dat als je het helemaal niet meer eet het na een tijd echt makkelijker wordt. Geen drang meer. Maar ja, als ik iets "snack" dan is het bij mij meestal chocola.. Dus ik denk dat ik daar nooit van af kom :roflmao:
     
  8. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Ik heb ooit eens 1,5 jaar suikervrij geleefd. Dat is inderdaad een verademing. Werkt voor mij beter dan af en toe. Ik nam toen met een etentje een keer tiramisu, en vanaf dat moment was het weer verpest. Heel stom. Ik vind het gezinsleven lastiger te combineren met gezond eten. Ik bedoel, we eten altijd gezond en bewust, maar de kinderen lusten wel graag ijs, soms een snoepje en ontbijtkoek en zo.. en dat is dan weer erg verleidelijk voor mij.
    Ook dreumes slaapt erg onrustig. Is vaak elke 2 uur wakker en nu giet hij er een sausje van woedebuien er overheen. S nachts ja:(
    Maakt de sugarcravings nog intenser omdat ik zo moe ben.
     
  9. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar zelf yoghurtijsjes gemaakt voor de kinderen. Ik had toen zelf smoothie gemaakt en dat in de vriezer gezet. Zij vonden het heerlijk en het is redelijk gezond als tussendoortje. Snoep heb ik gewoon niet in huis. Ik sla dat schap altijd over in de winkel. Ontbijtkoek heb ik wel maar een C merk die ik eigenlijk niet zo lekker vind maar de kinderen wel. Helpt ook goed.
     
  10. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    59.1 vanmorgen, bijna weer op het vorige gewicht! alleen dit weekend gaan we weer weg.....:roflmao::roflmao:
     
    Gymgirl, djoyz en Oceanna vinden dit leuk.
  11. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    Hoe is het dames? Goed weekend gehad?

    Wij gingen een weekendje weg. Ik had het als verassing geboekt voor mijn vriend zijn verjaardag, een weekendje met het hele gezin naar een Landal park.

    Ik had alles geregeld met zijn werk en haalde hem vrijdag om 15.00 uur op van zijn werk. Hij was helemaal verrast:D Op Zaterdag gebeurde het eerste ongeluk, tijdens het spelen kneusde onze middelste zijn kleine teen. Vervolg: Hij kon en wou de hele dag niet meer lopen en spelen. Onze dochter had haar teen gestoten dus die heeft (nog steeds) een zere nagelriem en wil geen schoenen meer aan.

    Zaterdagmiddag/avond was de middelste niet fit. Buikpijn, gierde het uit. Na het avondeten begon hij te spugen en dat heeft hij de hele nacht gedaan.

    Gelukkig was hij gister weer opgeknapt dus zijn we gaan midgetgolfen. De middelste was bij andere mensen gaan staan kijken, en toen mijn vriend zag dat iemand heel hard met die stick aan het swingen was om te gaan slaan, en hij Noud riep weg te gaan, was het al te laat. Die stick kwam vol tegen zijn hoofd aan. Ik hoor de knal nog steeds:( Hij had een gat in zijn hoofd. We zijn direct naar dd EHBO gegaan en vervolgens naar de HAP om het te laten lijmen. Het was geen snee maar een barst.:(

    Gisteravond dus terug gegaan naar huis. Hoeveel pech kun je hebben in 1 weekend zeg. Gelukkig hebben we het ook leuk gehad!

    Gewicht is stabiel gebleven, dus dat is fijn:D Heel verhaal geworden haha, sorry.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  12. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 67,7 kg
    Totaal verloren: 12,3 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 58,8 kg
    Totaal verloren: 12,2 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 83,9 kg
    Totaal verloren: 14,1 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg
    JasmijnM

    Start: 83,5 kg Streef: 65 kg Huidig: 81,9 kg
    Totaal verloren: 1,6 kg
    djoyz

    Start: 104 kg Streef: 77 kg (onder de 80) Huidig: 90,4
    Totaal verloren: 13,6 kg
    Oceanna

    Start: 117 kg Streef: 80 kg Huidig: 92,5 kg
    totaal verloren: 24,5 kg
    Gootje1988

    Start: 100 kg? Streef: 69 kg Huidig: 83, 9kg
    Totaal verloren: 16 kg
    Colalight1

    Start:105kg Streef:80kg Huidig: 91.3kg
    totaal verloren: 13.7kg

    @melaniie wat vervelend allemaal zeg, wat een pech kun je hebben he.. gelukkig ook wel leuke momenten gehad en je vriend goed kunnen verrassen :)
    Hier ook niet een heel top vakantie gehad hoor. Wel erg leuk gehad met zijn 2en maar ik was echt heel misselijk de hele tijd, dan weer niet dan weer wel.. gisteravond heel erg en ik hoopte dat het na een goede nachtrust beter zou gaan maar ik heb nu ook nog onwijze buikpijn.. misselijkheid is wel iets minder maar heb ook nog niets gegeten of gedronken.
    Hopelijk niet ziek aan het worden, geen zin in én geen tijd voor..

    Wij zijn gisterenochtend teruggekomen van lang weekend Texel en helemaal niet op mijn eten gelet.. ik wist dat ik de prijs zou moeten betalen als ik op de weegschaal zou staan vanmorgen.
    We hebben veel gewandeld dus veel in beweging geweest, maar ik zag de bui al hangen van 2 kilo erbij ofzo.
    Maar.. er was juist wat af! -0,6 kilo :eek: ik helemaal blij, hoop volgende week onder de 90 kilo te duiken,:oops:


     
    brownielover en Oceanna vinden dit leuk.
  13. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Deze week maar -0,1. Aghja beter dan niets.

    Gisteren een corticosteroïden injectie gekregen voor carpaal tunnelsyndroom maar jeetje wat doet die hand zeer nu.
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Misschien periode van de maand, vocht vasthouden?

    Hé bah, beterschap.

    Jeetje... Dat word het dus nog een keer over doen maar dan zonder pech!

    Ja weegschaal gaat nu gelukkig weer naar beneden!
    Oehhh squats, i love it!

    Hier nu 2e dag 83,5. Gisteren weer gesport. Tijd van de maand komt er weer aan dus vermoed dat ik gauw weer vocht ga vast houden.
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Gymgirl
    Start: 80 kg Streef: 65 kg Huidig: 67,7 kg
    Totaal verloren: 12,3 kg
    Melaniie

    Start: 71 kg Streef: 52 kg Huidig: 58,8 kg
    Totaal verloren: 12,2 kg
    Dompiewompie

    Start: 98 kg Streef: 70kg Huidig: 83,9 kg
    Totaal verloren: 14,1 kg
    Anewday

    Start: 91.1 kg Streef: 72 kg Huidig: 84.7 kg
    Totaal verloren: 6,4 kg
    JasmijnM

    Start: 83,5 kg Streef: 65 kg Huidig: 81,9 kg
    Totaal verloren: 1,6 kg
    djoyz

    Start: 104 kg Streef: 77 kg (onder de 80) Huidig: 90,4
    Totaal verloren: 13,6 kg
    Oceanna

    Start: 117 kg Streef: 80 kg Huidig: 92,5 kg
    totaal verloren: 24,5 kg
    Gootje1988

    Start: 100 kg? Streef: 69 kg Huidig: 83,5kg
    Totaal verloren: 16,4kg
    Colalight1

    Start:105kg Streef:80kg Huidig: 91.3kg
    totaal verloren: 13.7kg
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  16. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Net vanaf:roflmao:

    Dank je wel. Maar waarschijnlijk moet ik aan beide geopereerd gaan worden. Ik hoop dat de injectie genoeg is maar ga ik niet van uit. Zit ook in de familie.
     
  17. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Getver wat vervelend! Mijn vriend is geopereerd aan beide handen.
    De arts vroeg bij de eerste afspraak hoe lang hij er al last van had en toen hij zei dat hij er al meer dan een jaar last van had zei de arts dat het dan wel mee zou vallen. Toen een test gedaan waarbij er stroomschokjes door de pols werden gestuurd en dan werd er bij de vingers gemeten hoeveel er van die electrische schokjes nog doorkwam. Nou dat was wel erg weinig en de arts schrok ervan haha, toen meteen afspraak gemaakt voor de 1ste hand en paar weken daarna zn andere hand. Nu nergens last meer van!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  18. ColaLight1

    ColaLight1 Niet meer actief

    @djoyz fijn dat er gewicht af is!! Vaak is dat zo he, als je dan weer zondigt dan helpt dat.. alsof je lichaam dat dan gewoon even nodig heeft ofzo.

    @melaniie ah nee zeg! Zo veel pech.. En wat zielig :(Ik zie het helemaal voor me.
    Dan ben je er wel weer klaar mee met zoveel pech :eek:

    @Gootje1988 bah.. ongesteld zijn is altijd zo balen..

    @Oceanna Beterschap met je hand!

    Nou ik was vanmorgen 90.2 help!! :eek: zal de spanning wel zijn ofzo voor vrijdag. :rolleyes:
     
    djoyz en Oceanna vinden dit leuk.
  19. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    mehh mijn gewicht blijft stil staan. ik denk dat ik extra bij moet gaan sporten maar heb echt geen puf, hoe doen jullie dat?

    @ColaLight1 alvast heeeeel veel plezier vrijdag!! je hebt er mooi weer bij volgens mij, lekker genieten!
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  20. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb vaak ook geen zin maar dwing mezelf toch om te bewegen. Ik doe heel graag wandelen.
     

Deel Deze Pagina