meer puistjes rond eisprong of menstratie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    na mijn menstruatie verdwijnen alle pukkeltjes en puistjes.. maar als ik rond mijn eisprong zit komen er weer veel meer.. maar ik lees dat de meeste vrouwen het krijgen als ze ongi worden.. heeft dit met oestrogeen te maken of???
     
  2. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik zou je niet kunnen zeggen met welke hormonen het te maken heeft, maar ik heb precies hetzelfde. Ik ben mijn hele puberteit gespaard gebleven, maar sinds ik niet meer aan de pil ben kan ik in de spiegel al zien waar ik in mijn cyclus zit.

    Toch een merkwaardig verschijnsel, dat ik in mijn vruchtbare periode er extra lelijk uitzie. Je zou juist verwachten dat je dan superaantrekkelijk zou moeten zijn. :)
     
  3. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja ik heb het ook nooit gehad in mijn puberteit ja een beetje.. maar idd sinds het stoppen met de pik dat al zeker 2 jaar geleden is.. is mijn gezicht er niet mooier op geworden.. haha idd in mijn vruchtbare periode zie ik er ook niet op me mooist uit! :(
     
  4. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.128
    673
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb precies t zelfde, m'n eisprong zit er aan te komen en m'n gezicht zit "vol" met puistjes en ik heb een megavette huid..
    Kortom lekker klussen de komende dagen :)

    Groetjes,
    Jorietje
     
  5. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rond mijn eisprong heb ik er volgens mij geen last van ( heb nu tenminste niets) maar 3 dagen voor ik ongesteld moet worden krijg ik altijd standaard 2 puisten in mijn gezicht (die gelukkig niet doorkomen) dus weet dan precies hoe laat het is.. Kussies
     
  6. Demi

    Demi Actief lid

    10 jul 2006
    367
    23
    18
    Rond eisprong heb ik er geen last van, maar vlak voor dat ik ongesteld moet worden krijg ik ook puistjes.
     
  7. zorra

    zorra Fanatiek lid

    16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Aha, vandaar dat ik er vorige week last van had :D Wel raar van moedertje natuur om ons er zo dan bij te laten lopen in onze vruchtbare periode :)
     
  8. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja niet echt slim he haha :D
     
  9. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    :confused:











    Sorry.... :) ...moest er ff zo om lachen.... :)
     
  10. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    hahaha pil... bedoel ik... haha... oeps :D
     
  11. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    quote Belle :Toch een merkwaardig verschijnsel, dat ik in mijn vruchtbare periode er extra lelijk uitzie. Je zou juist verwachten dat je dan superaantrekkelijk zou moeten zijn.

    :) hahaha inderdaad dat denk ik nu altijd ook zo vlak voor mn ei!!
    Hoe is het mogelijk dat moeder natuur het op dat gebied zo geregeld heeft.....
     
  12. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Toen ik aan de pil was nooit puistjes en nu heb ik ze gedurende de hele cyclus met enige regelmaat puistjes, dan weer even niet, dan weer wel.... geen touw aan vast te knopen. je zou er bijne weer van aan de pil willen... hihi ;)

    Chrizzzy
     
  13. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha heb ik precies hetzelfde.

    Ik heb m'n hele leven nog bijna geen puistjes gehad, en nu bijna constant.
    In maart (voordat we gestopt waren met de pil) heb ik proef make-up laten doen voor de bruiloft (25 augustus), toen zei die mevrouw nog; jij hebt een mooie huid zeg!

    Haha, zal ze straks wel denken!
     
  14. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.128
    673
    113
    Zuid-Holland
    Ach ja, ik zeg de laatste tijd maar tegen mezelf dat het voor het goeie doel is.. Ik heb er wel wat puistjes en een vette huid voor over om zwanger te worden hihi..
    En m'n man vindt het helemaal niet erg, alleen hoop ik dat m'n moeder niks door heeft. Ze weet nl niet dat ik met de pil gestopt ben, maar destijds ben ik met de pil begonnen omdat ik om de andere week ongesteld werd en het het hielp ook heel goed tegen de puistjes, volgens de ha, en dat klopt ook wel...
    Maar ja, als ze het wel door heeft, zal ze er toch niks over zeggen, want ze zou het heel leuk vinden als ze oma wordt... ;)

    gr.
    jorietje
     
  15. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Neia,

    Supergrappig. Ik heb hetzelfde als jij ben ook gestopt met de pil en sindsdien rond de eisprong vette huid en pukkeltjes. Wij gaan 26 augustus trouwen. Laten we duimen voor mooi weer en een heel mooi kadootje ;)
     
  16. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Is jullie figuur ook veranderd nadat je met je pil gestopt bent? Ik had altijd een strak buikie maar sinds ik bijna 9 maanden gestopt ben is mn figuur aan het veranderen.... en niet ten goede kan ik je vertellen :(

    Mona
     
  17. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    sinds ik met de pil ben gestopt ben ik eigenlijk wel wat afgevallen!! het enige nadeel dat ik heb van het stoppen dat zijn die verschrikkelijke pukkeltjes en ik ben al zeker dik twee jaar gestopt maar nog steeds aargh.. maar ja moet er wat voor over hebben...
     
  18. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik word voornamelijk dik rond mijn buik.. had ik eerst nooit. en idd die pukkels :x
     

Deel Deze Pagina