Meer tienermoeders met een klein kindje en weer zwanger?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door AmberPepijn, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberPepijn

    AmberPepijn Niet meer actief

    Ik ben zelf 17 jaar en ik heb samen met mijn vriend van ook 17 een dochtertje van 3 maanden oud. Nu onverwachts door de pil heen weer zwanger van de 2e. Zijn er hier meer jonge mama's? En die toevallig ook zwanger zijn van de 2e?
     
  2. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik denk dat er niet veel vrouwen zijn die zo snel weer zwanger zijn, laat staan meisjes van jouw leeftijd.
     
  3. sjanniee

    sjanniee Fanatiek lid

    15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Je kindje is 3 maanden.
    Je bent wederom bijna 11 weken zwanger.
    Dus je was 2 weken na de bevalling alweer zwanger !!
    Ik begrijp niet dat het door de pil heen gebeurd is, want 2 weken na de bevalling zit je toch nog niet aan de pil??
    Ik mocht namelijk pas weer aan anticonceptie beginnen 4 tot 6 weken na de bevalling namelijk.
     
  4. AmberPepijn

    AmberPepijn Niet meer actief

    Mijn dochter is bijna 4 maanden, 15 weken oud. En je krijgt er standaard 2 weken bij als je zwanger bent. Dus 10 weken geleden was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, toen was ik nog niet zwanger.
     
  5. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dan ben je niet door de pil heen, maar voor de pil uit zwanger geworden. Sterkte.
     
  6. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113

    idd.. je pil werkt niet gelijk na 1x slikken ;)
     
  7. Gism0w

    Gism0w Bekend lid

    15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hoeze onverantwoord?????? ..... Sorry kon het ff niet laten...
     
  8. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kunnen sommige dames zich weer niet inhouden rotopmerkingen te maken? ;)
     
  9. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Njah, maar om nu te zeggen oh wat leuk van harte gefeliciteerd.... Nee.

    Heel veel sterkte. Gelukkig heb je een goede achterban, maar zorg je er wel voor dat het geen 3e keer zal gebeuren?
     
  10. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Je dochter is 15 weken. Je bent 11 weken zwanger. Daar zit dus 6 weken tussen de bevalling en het ontstaan van je nieuwe zwangerschap. Je bent dus direct bij de eerste eisprong na je zwangerschap weer zwanger geworden.

    Of dat nu 1, 2 of 3 weken was dat doet er eigenlijk verder helemaal niet toe.

    Of nog beter: Eigenlijk maakt het helemaal niet uit wanneer je zwanger geworden bent, je bent het nu eenmaal.
     
  11. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Oei jeetje meid wat een situatie zeg! Klinkt alsof je idd voor de pil uit zwanger geworden bent. Maar goed aan dat feit is niets meer te doen natuurlijk.

    Ik ben ook zwanger van de tweede. Maar verder en heel andere situatie. Heel veel succes met deze zware taak met straks twee hummeltjes. Fijn dat jullie ouders kunnen helpen met oppassen! Ik denk niet dat je heel veel meiden zult vinden in dezelfde situatie.

    Veel succes iig.
     
  12. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Pff laat haar toch man....
    Het is haar leven niet het jouwe...

    Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zegggen ;)
     
  13. Polkadotjes

    Polkadotjes Fanatiek lid

    27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Sommige moeten zich werkelijk schamen! Te triest voor woorden dat je zo over iemand kan praten. Dan mag ze nog wel 17 zijn maar jullie zijn de gene die volwassen moeten worden.
    Vraagt ze om een oordeel? Nee. Ze vraagt om mensen in dezelfde situatie.

    Ot: ik zit niet in de zelfde situatie maar heel veel succes.
     
  14. SDonya

    SDonya Niet meer actief



    Bah walgelijke opmerking en ook totaal onnodig! Ga haast denken dat je dit juist met opzet doet om haar te kwetsen, gewoon echt walgelijk!
     
  15. Kiraa

    Kiraa Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Bah wat een rotopmerkingen weer zeg! Ze zal het vast expres zo gepland hebben, dus we gaan haar lekker met zn allen onderuit halen?! Schaam jullie! En hopelijk overkomt het jullie dochters nooit!

    OT; hier ook niet mee gemaakt, maar je zult vast niet de eerste of de laatste zijn. Succes met je zwangerschap, hopelijk ga je het een beetje trekken met nog een klein hummeltje om voor te zorgen. Heb je wel een beetje een goede achterban die jullie kan helpen? Het zal niet makkelijk worden maar jullie komen er vast wel.. :)
     
  16. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Ik snap het meervoud eigenlijk niet zo? Zag 1 ongepaste opmerking voorbij komen en in ene halen we haar met zn allen onderuit?

    Overdrijven is ook een vak.
     
  17. Kiraa

    Kiraa Fanatiek lid

    10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik zie wel meerdere veroordelende opmerkingen voorbij komen hoor.. Opmerkingen waar ze nu weinig nog aan heeft...
     
  18. Bubi

    Bubi Bekend lid

    8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Hoi! Nou.. lijkt me ook een lastige situatie en zou voor mij best eng zijn maar gefeliciteerd!
    Vind sommige opmerkingen ontzettend onnodig en onaardig!

    Ik ben zelf vlak na mijn 21e verjaardag moeder geworden, misschien wel een andere situatie want we hadden er bewust voor gekozen. Relatief snel weer zwanger geworden van nummertje 2 :) Ben nu bijna 11 weken zwanger. Tweede was trouwens wel een beetje een verrassing :D

    Heel fijn dat je steun hebt bij je ouders en omgeving, dat scheelt al zo ontzettend!
     
  19. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Eén iemand schrijft iets negatiefs. En vervolgens zeggen een heleboel mensen dat dat niet aardig van haar is.
    En dan zie jij 'met z'n allen' TO onderuitgehaald worden?
    Volgens mij zie je spoken.
     
  20. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Poehee... heftig. Ik wens jullie in ieder geval het beste
     

Deel Deze Pagina