Meerijdplankje groter/zwaarder kind

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door me1989, 23 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.992
    663
    113
    Mijn dochter is bijna vier als de baby geboren wordt. Als ik nu mijn zoon van 5 naar school breng gaat hij op een loopfiets en mijn dochter nog in de buggy. Ze is niet goed ter ben (wankel door een genetische afwijking) en ze wil nog niks van een hulpmiddel, loopfiets of fiets met twee wielen achter weten.

    Als de baby geboren is, wil ik graag de baby in een kinderwagen meenemen, want ik ben geen draagzak type..

    Ik hoop dat mijn dochter te motiveren is voor een fiets, maar anders lijkt me een meerijdplankje het alternatief. Zijn die er ook nog voor kinderen van een kilo of 20?

    Of hebben jullie nog andere tips?
     
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier konden ze met dat gewicht nog prima op het meerijdplankje, mijn 6 jarige zou ik er nu ook nog wel op durven te zetten. Ik lees idd dat die plankjes officieel tot 20kg gaan, maar kan me hier echt niet voorstellen dat hij meteen doorkrakt bij bv 25kg. Alleen moet je er op letten dat ze kinderwagen niet omkiept, dus als kindje op het plankje staat ook áltijd de kinderwagen zelf vasthouden (maar daar zou ik bij 15kg bv ook goed opletten).
     
  3. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik durf het niet te zeggen qua meerijdplankje, maar zou een duowagen geen optie kunnen zijn?
     
  4. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.992
    663
    113
    Nee daar is ze echt te groot voor! En ze kan wel een stukje meelopen en de kinderwagen vasthouden, maar voor als ze moe is of ik even sneller wil..
     

Deel Deze Pagina