Geil zijn is niet duf Weet je wat duf is...... dat ik morgen om half 8 al op moet staan omdat ze mn schuur komen uitvoegen, en daar hebben ze MIJN stroom voor nodig! En ik heb alleen maar luxe stroom, en daar is het niet voor. Weet iemand een oplossing? Bij de buren kan ik het ook niet tappen, want hun stroom stinkt!
Ga naar een ganzenboerderij waar ze die beesten volproppen voor de ganzelever. Ze hebben daar een heel handig machientje voor, er is vast een aftands model te vinden dat je voor jouw prakkie kunt gebruiken! Zoiets?
ik vind als de meesten hier dat de meiden wel gelijk hebben .. jammer dat het eerste topic gesloten is .. ik heb alles gelezen en er hartelijk om gelachen wat een gezellige bende jammer dat het op die manier moest lopen .. weet niet of een topic terug open kan gezet worden maar ik zou als mod er toch eens over nadenken dat er beetje gelachen werd met bepaalde andere topics in niet meer dan logisch toch? mss een eigen talkshow voor loopy, lentefee en sabje , ik zou zeker kijken !
De beslissing lag bij het beheer, Jan heeft die genomen. Het topic komt niet terug. Zoals al eerder verteld heeft dit niets te maken met lollig doen want ik en andere mods deden gezellig mee, maar met het belachelijk maken van andere MENSEN. Niet alleen deze dames, maar ook die andere is er op aangesproken. Want actie is natuulijk reactie, maar die dingen soms te ver.
t kan onderhand wel t meest saaie topic worden of niet iemand nog wat durfs te melden? ik ben een beetje uitgeduft op t moment... zit te wachten op de uitslag van de staatsloterij, hoorde dat de jackpot in alkmaar is gevallen! ik zei nog zo tegen mn vriend, we moeten in alkmaar gaan wonen, maar neeeee liefs marieke
wil ik wel voor je doen meid. wat heeft je voorkeur, slot op het topic of slot op je mond, oh slot in je kont kan ook nog...
ja natasja, dat snap ik en ergens heeft het beheer mss wel een klein beetje gelijk maar ik blijf ik het (en ik ben waarschijnlijk niet alleen) bijzonder jammer vinden ach ja, niet veel meer aan te doen
Ehm eigenlijk weet ik nog wel een ander leuk plekje voor een slotje http://www.loogoo.de/images/piercing/vagina.jpg
Wel een beetje lastig streepjes als je zwanger wilt raken of moet gaan bevallen. Toch maar liever geen slotje.
heej wil ik plaatjes jatten van het oude duffe topic, is die verdwenen! Poll: waar is het oude topic gebleven 1) opgelost met zoutzuur 2) opgegeten door de moderators met bechamelsaus 3) kijk eens beter uit je ogen, hij staat er gewoon