Draagdoeken van Babylonia

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Framboosje, 21 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik vroeg me af hoe jullie tov een draagdoek staan,ik vind dit zeer handig en mooi,je hebt zo echt contact met de baby die lekker dicht tegen je aanligt.Ik heb al reeds eentje in huis,nu nog juist een baby :)
    [​IMG]
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik wil dr ook nog een keer eentje aanschaffen, of een draagzak. Ik ga veel met de hond uit, en dan lijkt het me erg makkelijk.
    Ik zou ook wel willen weten, welke er goed en fijn zijn.
     
  3. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik heb altijd geweten (door in die babywinkel te werken) dat een draagdoek minder belastend is voor de mama haar rug en ook voor de baby,want die kan zich leggen en draaien hoe hij/zij zelf wil.De draagdoek kun je al vanaf dag 1 gebruiken,voor meer informatie kijk je best op www.babylonia.be dit zijn de beste draagdoeken,kosten ongeveer 55 euro en er zijn heel veel kleuren beschikbaar ;)
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik krijg er eentje van premaxx cadeau van mijn zwager... Ik geloof dat je dan vanaf zes maanden je kindje op de heup gaat dragen...
     
  5. Framboosje

    Framboosje Actief lid

    17 okt 2005
    259
    0
    0
    Er zijn heel wat manieren om je baby te dragen,kan niet wachten om er gebruik van te maken! ;)
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb een Maxi Cosi draagzak voor op mijn buik ook vanaf de 1e dag.
    groetjes
     
  7. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik vond het eerst niets maar achteraf was het best goed geweest voor jasper,aangezien jasper in een kleine baarmoeder heeft gezeten
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Dit is dus voor mij iets om over na te denken.

    In eerste instantie denk ik meteen "krijg je daar niet ontzettende aanhankelijke kinderen van die niet van mama's rokken afwillen?"
    Dom natuurlijk want je hoeft niet de hele dag met je kind te lopen daar heb je zelf de hand in.
    (zoals jullie zien werkt mijn hersenpan soms met een kronkel).
    Maar nu wil het feit dat ik chronisch ziek ben en daardoor niet altijd even handig de trap op en af kan wanneer ik iets in mijn handen heb.
    Dus gaan mijn gedachten naar een draagdoek, baby erin en moeders heeft haar handen vrij om naar beneden of boven te gaan.

    Ik ga dus nog maar even nadenken, heb de tijd nog.

    Groetjes Pluk
     
  9. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik overweeg ook om er zo een aan te schaffen.
    De baby zit toch veel dichter tegen je aan, je heb zelf meer bewegingsvrijheid.
    Als je een normale buikdrager hebt, en je bukt voorover dan bungelt je kindje ook zegmaar.
    Met deze blijft het kindje lekker tegen je borst aanliggen.

    Ik heb me al laten voorlichten bij de geboortewinkel (mijn vk zit daar)
    En ben er zeker van om er een aan te schaffen.
     

Deel Deze Pagina