MEI 2006 stoppers

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Zijn er meiden die net als ik in mei (dus volgende maand, jaja, klinkt wat minder lang :p ) gaan stoppen met de pil? Ik kan echt gewoon NIET meer wachten maar ik moet nog zo'n anderhalve pilstrip... :cry:
    Hoop dat er meer zijn die in mei gaan stoppen!!
     
  2. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    als je niet meer kan wachten dan maak je je pilstrip toch gewoon niet af! heb ik ook niet gedaan hoor, je wordt dan gewoon eerder ongesteld!

    succes met zwanger worden
     
  3. Niet meer actief

    'k zou wel willen maar dit is het beste wat ik uit de onderhandelingen met Nannman heb kunnen slepen 8)
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihihihi ach die ene maand!
    Dan zeg je tegen Nannman dat er niet gesext word tijdens de vruchtbare periode! Je lichaam kan maanden nodig hebben om ongesteld te worden blablabla... hihihihi ;)
     
  5. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  6. Niet meer actief

    Ben bang dat we ondertussen al zo lang bezig zijn het eens te worden dat ik hem niks meer wijs kan maken wat dat betreft :)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahha jammer, het viel te proberen natuurlijk!
     
  8. Loes

    Loes Actief lid

    1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Spannend joh, ik vond het ook zo'n geweldig idee om te gaan stoppen met de pil...:). Voor je gevoel kan het feest dan echt gaan beginnen.

    Liefs Loes
     
  9. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Voor jou is het nog maar een maandje, ik moet nog wachten tot oktober/november voor we stoppen met de pil. :(
    Suc6 met wachten de komende maand.
     
  10. Niet meer actief

    Waarom is dat Diddl? Zit er niet een kans in dat het iets eerder wordt?
     
  11. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Nee, helaas niet. :cry:
    Ik hoop namelijk eind dit jaar in aanmerking te komen voor vaste uren ivm uitbreiding op het werk, werk nu op invalbasis.
    Mocht ik (zichtbaar) zwanger zijn tijdens de sollicitaite procedure dan kan ik wel fluiten naar die uren. En met straks hopelijk vier kindjes is een 2de vast inkomen wel fijn.
    Na veel praten hebben we dus besloten om weer te beginnen met de pil, was 1 januari (per ongeluk) gestopt en ben sinds dinsdag weer begonnen. :(
    Het leeftijdsverschil tussen nummertje 3 en 4 is dus weer redelijk groot (hopelijk 3 1/2), net als tussen de oudsten en nummertje 3 (4 jaar).
    Ach...dat heeft ook zo z'n voordelen. ;)
     
  12. Niet meer actief

    Wat leuk, zo'n groot gezin! Jij ook sterkte met wachten dan maar. Ben nu ongeveer een jaar aan het wachten (door omstandigheden) en al met al heb ik het wel aardig van me af kunnen zetten (niet altijd hoor) het afgelopen jaar... maar nu sinds een aantal maanden 'de datum' weer in zicht komt wordt het steeds lastiger ;)
     
  13. Judepluut

    Judepluut Lid

    3 apr 2006
    29
    0
    0
    Leerling-verpleegkundige
    Zwolle
    Veel geluk Nann & man..

    Liefs, Judith
     
  14. Niet meer actief

    Thnx :D
     

Deel Deze Pagina