Hoi Nemo: Met 6 weken heb je een kloppend hartje. Maandag zou er dus een kloppend hartje bij jou in je buik moeten zitten Ik duim voor je op een mooie echo . Ik heb er nu wel weer een beter gevoel over. Heb geen bloedverlies meer gehad sinds woensdag. Vandaag wel weer wat buikpijn gehad. Zolang er geen bloedverlies is, heb ik goede hoop. Mijn afspraak voor 12 oktober hebben ze nog wel laten staan. Ik denk dat ik dan wel weer een echo krijg. Ik heb medicijnen tegen hoge bloeddruk en mijn zoontje is 6 weken te vroeg geboren. Ik zal wel wat vaker moeten komen bij de gynaecoloog. Ik heb alleen nog nooit een inwendige echo gehad. Ben benieuwd.
hoi meiden, spannend hoor al die echos. ik heb een inwendige echo gehad valt erg mee . helaas was het niet goed dat valt niet mee. ik weet niet wat ik 28 sept krijg ligt eraan hoe goed ze het kunnen zien.
Spannend Chantal. Je hebt er nu in ieder geval een 7 staan. Ik vind het toch wel een beetje eng zo'n inwendige echo. Bij het inwendige onderzoek bij mijn vorige zwangerschap deed het best wel pijn. Mijn vliezen waren toen gebroken bij 33 weken en 3 dagen. Ik hoop dat ik nu in ieder geval de 38 weken haal en jij natuurlijk ook. (de rest ook natuurlijk)
ja een dikke zeven maar die had ik vorige keer ook hehaald zelf 12 en was toch gestopt met 7 weken. dus ben toch een beetje bang voor de echo. dus we gaan voor de 38 weken ik hoop het echt. maar ik zal blij zijnals ik een echo zie met een hart wat klopt. eerst ben ik zo blij dat ik zwanger ben en nu zo onzeker.
Hoi Meimamma's hier nog zo een Ik dacht dat ik al in dit topic geschrevenhad, maar kan het niet terugvinden. Anyway ik ben dus ook op 11 mei uitgerekend. Ik vin dhet ook een supermaand! Ikzelf ben in juli jarig en meneer Lexie in augustus, dus mei kan er dan wel mooi bij. En daarnaast heeft het kind ook wat aan sinterklaas! Ik vind het altijd zo sneu als ze vlakbij 5dec jarig zijn Hoe is het met de andere dames die nu ongeveer 6wk ver zijn? Is er al iemand van jullie die een buikje vormt? Ik heb nl het idee dat ik al een buikje krijg, maar het lijkt me wat vroeg...
hallo alle mei mama´s, ik kom me aansluiten, ook ik ben net zwanger!en nog uitgerekend in mei!op precies te zijn 25-05-07 allemaal veel succes, en ik zal zo de pagina´s hiervoor ff gaan lezen hahaha liefs dees
hoi lex wat gaaf man!!dat je zwanger bent na 6 jaar, geweldig dat het is gelukt!!echt top!!veel succes. liefs
Goedemorgen allemaal, Het is weer een prachtige dag!! Ik vermoed dat ik vandaag mijn vrijgezellenfeest krijg, voor de rest voel ik me prima!!
He assepoester, ik zou het niet vertellen als ik jou was. Je hoeft dit soort dingen niet te melden en laten we eerlijk zijn, welke werkgever gaat iemand aannemen die al zwanger is als hij iemand kan krijgen die dat niet is? Daarnaast moet je geloof ik uiterlijk 3 mnd voor de uitgerekende datum vermelden dat je zwanger bent... (maar ja voor die tijd hebben ze het natuurlijk al lang gezien!) In onze omgeving heb ik al genoeg gehoord dat jaarcontracten niet verlengd worden omdat mensen zwanger zijn.... terwijl het officieel natuurlijk niet mag... ze verzinnen gewoon iets anders om het contract niet te verlengen... dus als je een eerlijke kans wilt hebben... Heeeeeeel veeeeeel succes en natuurlijk moet jij een eigen beslissing nemen wat je gaat doen.....
ha desi en lexie, GEFELICITEERD en heeel erg welkom hier!!! Marloes hoe gaat het nu met je? Heb jij al een controle gehad of moet je gewoon afwachten?? Lijkt me vreselijk moeilijk voor je! sterkte en succes!
He oek oek, Jammer dat je dat boek niet hebt kunnen vinden Ik heb wel het ISBN nr voor je: 90-77393-03-X en ze hebben ook een website: www.ikvader.nl , als je daar in de linkerkolom bij boeken kijkt, vind je hem gelijk terug... je kan hem daar vast ook bestellen.. (overigens, ik heb geen aandelen hoor.. maar het is gewoon echt een leuk boek en andere boeken zijn zo op de vrouw geschreven, lijkt me als man zijnde minder leuk om te lezen en om eerlijk te zijn, vind ik wat humor ook wel erg leuk... ) haha op die website hebben ze trouwens ook forums voor vaders-in-spe.... grappig joh!!! een bezoekje waard
ik zou het inderdaad ook niet vertellen. Dan gooi je eigenlijk gelijk al je kansen weg. Lekker nog ff wachten tot je in ieder geval 12 weken bent. Stel dat er voor de tijd nog iets mis gaat (wat we natuurlijk niet hopen), dan ben je en je baan kwijt en je kindje. Dat argument zou ik ook gebruiken als je werkgever er later over struikelt. Groetjes Simone
@alle nieuwe mei-mama's: Welkom en gefeli!!! Grappig dat voor mij 5 mei onwijs ver weg klinkt en dat er nu al mei-mama's zijn die 25 mei zijn uitgerekend! Vandaag de 7 weken-grens bereikt...nu wil ik graag een 8. Besefte het me net pas...Amiek is vandaag heel ziek. Ben alleen daar mee bezig geweest. @Marloes: is het echt mis?? Wat ontzettend rot voor je...heel veel sterkte meid!
@alle nieuwe mei mamma's: Gefeliciteerd en welkom ! @Assepoester ook ik heb nu net een nieuwe baan, ik vertel het nu nog niet. Ik vertel het denk ik eind oktober dan krijg ik als het goed is ook contractverlenging.
Goeiemorgen Meimamma's, Ik ben er weer eens vroeg bij. Ik heb steeds dat ik rond een uur of 6 moet plassen en dan kom ik ook niet meer in slaap ook. ERg irritant, maar ja.
Goedmorgen meiden, @Lexie74: Ik ben ook 11 mei uitgerkend en mijn borsten en buikje zijn wel gegroeid. Ik dacht ook het is wel erg vroeg allemaal, maar het hoort erbij toch? @Assepoester: Ik zou kijken hoe het gesprek gaat en aan de hand daarvan kijken of je het vertelt of niet. Soms heb je het idee dat het wel goed zit als je het vertelt, maar dat voel je dan vanzelf. Veel succes met je gesprek en de beslissing die je neemt. Weet iemand iets over bortsvoeding als je een verkleining hebt gehad? Oja vrijdag de consulente op bezoek gehad de hele nacht zorgen gemaakt, want straks komt er geen streepje, aar hij was erecht dik en roze aanwezig pffffff. Krijg wat leuke kadootjes dat is toch wel mooi mee genomen en nu maar plassen. Voor een heel goed doel. Veel liefs nathasja