@Tigger, haha lekker vaag klinkt heel ......................................... .....hoe zal ik het zeggen, echt ligt op het puntje van mijn tong, hmmmmm ZWANGER
Wat een fijne positieve verhalen allemaal wordt er helemaal happy van. Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo maar ik moet nog een afspraak maken. ik wens jullie allemaal een hele fijne, rustige en vooral misselijkvrije dag toe morgen. Slaap lekker!! Love Deb
hallo, nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom hier. hoi Erica staat mooi hoor 8 weken ik nog een paar dagen. met mij verder alles goed geen spannende dingen. liefs chantal.
Wij vertrekken in de nacht van 7/8 oktober en komen 17 oktober terug, zie best wel tegen het vliegen op, heb nooit gevlogen en al met al is het ongeveer 16 uur vliegen Maar hopen dat ze 7up hebben Mijn banner is inmiddels ook weer hard onderweg naar de 8
jeetje ik voel me nog steeds niet zwanger hoor. vind het zelfs gek klinken! mijn vriend zegt nu steeds he mama maar ik kan er nog niet aan wennen. hadden jullie dit ook of waren jullie gelijk al gewent aan het idee dat je zwanger was?
Hai Wondertje, hier nog zoeen...... Ik nu net zo ver als jij, ook, op de buikpijn (darmen) die ik af en toe heb na en het gevoel gister teveel te hebben gezopen.....neh, nog geen zwanger gevoel. Moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds wacht op het ongesteld worden, hoewel ik inmiddels 5 positieve testen thuis heb liggen, hihi..... Dus, ook ik meimamma en wel rond de 27e. Maar..........eerst die eerste 12 weken maar eens goed doorkomen! x
@Rachel: haha 7up op nuchtere maag.... daar moet ik niet aan denken (sowieso die prikdranken momenteel niet...) maar ja als het helpt.... liters drinken zou ik zo zeggen!! Waar ga je heen op vakantie? Tof trouwens dat je zo ongeveer gelijk loopt met je schoonzusje!! Kunnen de kids straks lekker samen spelen @Jesie, Sammie: gefeliciteerd en welkom!! @erica: die 8,1 staat echt goed!!!!! TJa en dit weekend kom je vast wel door, het weer wordt super, lekker naar buiten? Voor je het weet is het dinsdag! (hoop ik althans voor je ) @Mariska: LEUKE BANNER!!!!! gaaf joh! @simalex: and the winner is...... 8,7mm en een 7 in je banner... ohohoh cool! @alida: heel herkenbaar dat je het niet kan geloven... hoeveel testen heb je gedaan? Ik kon het ook niet geloven. Maar heb 1 test gedaan en die gefotografeerd en tja... ik weet niet hoevaak ik terug gekeken heb . Gisteren consulente van MvM heir gehad. Ik deed het bijna in mijn broek van de zenuwen.... wat nou als dat 2de streepje toch niet zou komen.... dus ik dat tegen haar zeggen, zij lachen en vertelde dat iedereen dat had... nou binnen no time stond daar een vette streep (stuk dikker dan de test streep ) @assepoester: wat zijn jullie snel zeg met dat kamertje!! Maar ja het kan maar gebeurt zijn... enneh altijd gebruik maken van energie en zin van de man.... Krijgen we een foto te zien als ie af is? Heb je al wat van je sollicitatie gehoord of echt nog wachten tot morgen??? ik duim voor je!! en maandag de echo.... dat is nr 2 voor maandag... @wondertje:heel herkenbaar... maar langzaam begin ik aan het idee te wennen... (zie wat ik bij alida heb geschreven). @Judy: tip maak een foto van je test, die kan je zovaak terug zien als je wilt... is een stuk goedkoper.... kan je straks meer voor de beeb kopen..
met mij gaat het verder best redelijk moet ik zeggen Een paar ochtend flink misselijk geweest, maar dat was gisteren opeens weg..... tja en daar word je dan weer onzeker van..... maar goed, gelukkig gisteren ook een dikke vet streep bij de test van MvM!!! Verder eerste afspraak bij fysio gehad (heb verleden van hernia, dus nu preventief starten) en dinsdag staat de afspraak bij de VK... Ik begin steeds meer te wennen aan het idee. Mijn beste vriendin is ondertussen ook op de hoogte... nou ja, ze zei dat ze het al dacht/wist.... ik was gewoon de laatste die het door had... en had daar een test voor nodig.... haha wel grappig. nu onze ouders nog... maar daar wachten we mee tot het weekend na de echo. Gisteren had ik mijn moeder nog aan de telefoon en zei ze: "goh jij bent gewoon veel te carriere gericht en ambiteus om ooit aan een gezin te beginnen" .... tja dacht ik toen... je moest eens weten... maar ik heb niets gezegd :-# (had functioneringsgesprek gisteren op mijn werk en mams was benieuwd hoe het geweest was) Nou ik ga maar eens van het zonnetje genieten.... donderdagmiddag is altijd mijn vrije middag
Nou wij zijn gisteravond bij mijn ouders geweest. Had gedacht dat ze heel enthausiast zouden zijn omdat ze voor het eerst pake en beppe worden. Niet dus. Ze hebben 3 seconden naar de echo gekeken, ons gefeliciteerd en toen begonnen ze weer over iets anders. Hoe bedoel je een TELEURSTELLING! Misschien moeten ze nog wel ff aan het idee wennen. Maar mijn schoonmoeder hangt net wel aan de telefoon, hartstikke lief en belangstellend. Voor haar het 6de kleinkind en die schreeuwt het het liefste van de daken. Dat maakt het wel een beetje goed. Maar het blijft wel knagen van mijn eigen ouders dat die zo reageren. Maar goed. Ik moet huisje poetsen. Mijn man is morgen jarig, viert het zaterdag en natuurlijk moet alles spik en span! Groetjes Simone
Jippie... wat heb ik gewonnen??? Een gratis huishoudster??? Die kan ik wel gebruiken... En idd een 7... wouwie! Maar jij schiet ook al op met 6.5 toch?? Nu moet ik echt aan het werk! Groetjes Simone
@simalex: Ja ik kan me voostellen dat dat niet zo leuk was bij je ouders. Waarschijnlijk moeten ze even aan het idee wennen! Bij mijn schoonouders ging het ook een beetje zo, terwijl het voor hen de 1e keer is! Mijn schoonmoeder vindt het nu wel erg leuk hoor en kan niet wachten tot ze het mag verder vertellen! Mijn schoonvader ziet geloof ik nog niet zo te springen om het opa gebeuren maar goed dat went wel! Vandaag voor de 1e keer VK geweest. Eigenlijk niets byzonders. We kunnen de 19e oktober voor de Echo dat duurt dus jawel....... nog 4 hele lange weken!!! We konden ook de 10e maar dan is mijn mannetje in het buitenland dus was dit de eerst volgende mogelijkheid. Het is niet anders! Wel vreemd dat de een al met 7 weken een echo krijgt en de ander pas met 11 of 12! Maar ja ik hou mezelf maar op de been door te blijven zeggen dat met 12 weken de risicoperiode al fors is beperkt en dat er dan echt een spring in het veld te zien zal zijn!! Fijne avond allemaal! Van mij mag het trouwens wel wat koeler worden!!!
@Rachel ik zou maar wat 7up mee nemen op vakantie, als medicijn @Wondertje ik vindt het ook nog steeds niet te geloven. Helemaal omdat ik me vaak zo voel alsof ik ongie moet worden, inclusief de buikklachten . @Simone jammer dat je ouders niet zo enthausiast reageerde. Hopelijk komt dat helemaal als ze aan het idee gewend zijn. Wel fijn dat je schoonmoeder zo een spontaan mens is. @Liefzonnetje knap hoor dat je nog even je mond kon houden tegen je moeder. Ik ga het wel steeds moeilijker vinden om het niet tegen iedereen te zeggen. Vandaag een uitje van mijn werk. Na 2 uurtjes weer huiswaarts gegaan. Lopen en slenteren in die zon, nee das niks nu.
@liesbeth -> De aanleiding van de vroege echo was om de termijn te bepalen, vanwege de vorige miskraam en ietwat bloedverlies. Dus helemaal geen leuke reden hoor. Maar ik heb wel genoten van het kindje dat te zien was en het hartje dat klopte! En volgens mij krijg ik met 11/12 weken niet weer een echo... Groetjes Simone
Hoi, Zijn er meerdere mei mama's die twijfelen of ze het al vertellen? Ik ben nu 7 weken zwanger, en wil het eigenlijk wel graag iederen vertellen. Maar na de echo heb je meer zekerheid. Mijn vriend wil het wel vertellen, maar dan aan iedereen. Terwijl ik liever eerst mijn ouders en zijn ouders inlicht en wil vragen of ze dit nog 3 weken voor zich houden. Tips!?! Simalex: wat jammer dat ze niet enthousiast waren. Had je dit wel verwacht? Het komt waarschijnlijk vast nog... Ik hoop het voor je. Groet Josam
Hallo allemaal, Ik ben (vooralsnog) uitgerekend op 29 mei. In mijn familie een drukke verjaardagsmaand, lijkt me een goed teken. Dit is mijn 2e zwangerschap, de 1e eindigde met een miskraam na 11 weken. De vorige keer hebben we het met 7 weken wel verteld aan ouders en naaste vrienden, achteraf zijn we daar toch blij om vanwege de steun die we kregen bij de miskraam. Nadeel was alleen dat de moeders het vele vrienden en collega's al hadden verteld. Toch zijn we nu wat terughoudender, we willen eerst een (goede)echo zien. Wrs mag dat ook al rond ong 7 weken vanwege de miskraam. Ik kan niet wachten tot we de magische 12 weken doorlopen zijn en alles nog steeds goed is... maar dat lijkt nu nog zo ver weg.. Gefeliciteerd iedereen! Emmetje75
Jeetje simalex, wat zal dat een teleurstelling geweest zijn.. Misschien draaien ze gauw bij... erica, ja hihi... weet het ook niet... Eten ook zo raar. Heel de dag honger, maar als ik gegeten heb, voel ik me een koe... Oh Emmetje, gefeliciteerd!!! Moet idd vreselijk onzeker zijn nu... Ik duim voor je dat alles oke gaat!!!
gratis huishoudster is natuurlijk wel weer veel gevraagd he? maar een luier voor het formaat van je kleintje moet wel lukken... nou ja.... waarschijnlijk gaat dat niet lukken.. moet ie wel heeeeeel klein zijn..... nou dan een lekkere augurk?? \/ Tja nog 2 dagen en dan heb ik ook de 7 in mijn banner staan
simone, trouwens wel een enorme telleurstelling dat je ouders zo hebben gereageerd.... misschien moeten ze aan het idee wennen en gaat het helemaal veranderen straks.... ben ook zo benieuwd hoe er in onze omgeving gereageerd gaat worden...
wij krijgen vroeger een echo voor de termijn bepaling... wij waren direct na stoppen met de pil zwanger..... lijkt me onwijs moeilijk zo lang te moeten wachten, maar ja, jullie zien wel veel meer dan dat wij zullen zien. Of we daarna nog een echo krijgen weet ik niet, ik hoop eigenlijk van wel... anders moeten we tot 20 wkn wachten.. en dat is heeel lang...