Mei 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Chantal87, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ajaxix

Ajaxix Lid

Oct 8, 2006
    17
    0
    0
    Leeuwarden
    @Erica. We gebruiken gebroken wit voor de saus en dat vullen we aan met een paar blauwe en groene vlakken.
    Als het af is plaatsen we wel wat foto's.

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    @Ajaxix leuk hoor, ben benieuwd hoe het wordt. De eerste baby kamer in het mei forum.

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wat leuk Emmetje dat je ouders en schoonouders het nu ook weten!

Gelukkig is mijn bilspier na een goede nachtrust weer oke. Dus de laatste banen nog even behangen en dan morgen voor de saus en het laminaat. Tuurlijk plaatsen we foto's als het klaar is. Zijn er al meer die zoetjes aan beginnen?

Daar staat dan wel weer tegenover dat we eigenlijk nog niets klein gekocht hebben. We wilden vooral eerst de grote uitgaven doen en dan beetje bij beetje de kleine dingen. WE hebben ook al een hoop spul gekregen tijdens de info-avond in het ziekenhuis (MCL). Dus Nemo en Simalex: een aanrader!

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

ben 10 mei uitgerekend

5. Niet meer actief

He meiden,

Hoe is het hier?

Met mij gaat alles goed. nu voor het eerst dat ik aan morgen denk en stilletjes hoop dat alles goed is. (eigenlijk vertrouw ik er een beetje op) Stom he! valt het alleen maar tegen als het niet zo is.

Trouwens komen er eigenlijk nog dames uit de omgeveing Almere?

Liefs Nathasja

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    @Welokom mama 1986 moest effe uitzoeken wat dat lijstje betekend maar het is je gezinnetje, leuk hoor!
    @Tassie succes morgen.

Ik heb steeds een soort spierpijn in mijn buik. Alsof een beetje aan de spieren getrokken wordt. Raar want het zit veel hoger dan mijn baarmoeder . Zo ongeveer boven mijn bekken. Herkent iemand dit?
    Verder alles prima hoor. De hele dag lui gedaan. Beetje huismiepen (strijken, soppen).

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo Mei mama's,

Willen jullie wat doen voor de nog niet zwangeren? Ze zoeken vaak naar symptomen, zo ik ook toen ik nog niet zwanger was. er was een topic over de eerste symptomen maar die is gesloten, en er kwamen vragen over waar dat topic was gebleven.

Maargoed mijn vraag is dus of jullie je eerste symptomen kunnen beschrijven in dit topic?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

thnxs

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hallo meiden,
    Bij deze meld ik me ook aan bij de mei mama's, het kan net, 27 mei.
    Ik word wel een beetje jaloers als ik zie dat sommige meiden al een heel stukje verder zijn! Wat heerlijk om al meer zekerheid te hebben.
    Ik heb erg weinig zwangerschapsverschijnselen en daar word ik erg onzeker van. Alleen mijn (.)(.) doen een beetje zeer en ik ben vaker moe, maar dat is het wel. In maart is mijn eerste zwangerschap misgegaan en ik ben erg bang voor een tweede keer.
    Ik hoop dat ik gauw een mooie echo heb.
    Voor iedereen die al heel happy zwanger is: super, geniet ervan!
    Hopelijk kan ik me snel bij jullie aansluiten.

Groetjes, Anakin.

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Welkom mamma1986 en Anakin!

Tuurlijk Angel Eyes, zal even snel gaan kijken. Jij trouwens ook gefeliciteerd :D

Erica, zouden dat de banden niet kunnen zijn? Weet het eigenlijk ook niet precies, maar dat is het enige wat ik kan verzinnen..

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

Aug 21, 2006
    1,058
    0
    0
    Hallo meiden

Erica: Ja ik heb dezelfde pijn als jou weet ook niet wat het is mijn schoonzus dacht aan bandenpijn.

Anakin: Ik ben ook 27 mei uitgerekend en ben ook nog erg onzeker
    17 okt kan ik heen voor een echo dus dan krijg ik meer zekerheid en jij?

Groetjes verder aan iedereen

11. Ajaxix

Ajaxix Lid

Oct 8, 2006
    17
    0
    0
    Leeuwarden
    Als je die echo eenmaal ziet wordt het allemaal wel een stuk reeëler, ik duim voor jullie.

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Ha lieve zwangere meiden....
    Hier ben ik weer, terug van een enerverend en geweldig weekend! Het begon allemaal op vrijdagavond toen mijn broer en schoonzus langs kwamen. Wij zeggen dat we wat te vertellen hadden, zaten die 2 toch met een bigsmile op de bank en vroegen gelijk "wanneer"... en snel daarop volgend, "wat"? Nou die vonden het super.
    Zaterdag naar mijn ouders geweest, rondom de keukentafel, wij kadootjes gegeven (we hadden voor alle ouders het boekje "97tips voor opa/oma's en kleinkinderen " gekocht). Mijn moeder had het open en vroeg 3 keer: ben je zwanger? met een ongelovig gezicht... die had het totaal niet verwacht! :) :) komt omdat we altijd zo nuchter waren en zeiden: kids, ach ooit maar eerst nog reizen enzo.... ze vond het echt geweldig, maar zei dat ze nog wel tijd nodig had om eraan te wennen dat ze OMA wordt.... :p :p haha daar heeft ze dan nog ongeveer 7 maanden voor.... :p Paps was helaas grieperig en had genoeg aan zichzelf (die had ik uit bed gehaald...) maar zei wel: oh nou worden we oud... :) :)
    Ouders van vriendlief reageerde ook leuk, zijn vader kreeg hele rode ogen... :) :) en vriendin van hem vond het ook super, maar oh zo onverwachts....
    en de moeder van mijn lief en haar man die hadden al wel een voorgevoel, hun eerste reactie: we dachten al dat julile iets kwamen vertellen... :( jammer
    Maar goed, alle oma's/opa's-in spe zijn heel blij en vinden het geweldig! Ben zelf ook zo blij dat we het nu eindelijk verteld hebben. Mijn moeder vond het wel heel erg knap dat ik zolang mijn mond had gehouden!
    :) :) ik ook! :) :)

Verder hier nog weinig verandering... behalve dat ik vandaag voor de 2de keer de 8 heb gehaald! (langzamerhand wel gewend dat ik terug gezet ben..) ben nog steeds onwijs moe en de misselijkheid wordt steeds erger....
    Vandaag van 9:30 tot 1800 ingeroosterd met lessen... hoe ik dat ga doen weetik nog niet.... moest aan mijn lief beloven dat als het niet meer ging ik naar huis zou gaan en de lessen maar zou moeten laten verzetten.... ik ga zien hoe het gaat..

Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen..... succes met de echo vandaag (hmm wie had die ook alweer, het was in ieder geval een hele spannende... dat weet ik nog wel... sorry) en verder zag ik dat iemand de 12 al bereikt had.... JALOERS! :oops: :rolleyes:
    En weer nieuwe mei-mamma's.... welkom bij de club! De mooiste maand van het jaar!

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    hmmm is het nog te vroeg.... heb ik een banner van een site in een andere tijdzone, staat ie verdorie nog niet op 8..... gggggrrrrr

14. Niet meer actief

Hoi hoi,

Erica bedankt!
    Welkom Anakin en mama1986!

Liefzonnetje bedankt dat je er aan denkt. Het is zeker spannend. Duurt wel lang tot kwart voor 3 :) , maar dan hebben we zekerheid!

Liefs Nathasja

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    We gaan allemaal de 12 halen hoor Erica ;) Ook Tassie die ik bij deze veel succes wil wensen en een beetje geduld zal toeblazen: pfffff. Duurt lang he, maar de tijd tikt wel door en voor je het weet is het weer voorbij. Dusss, geniet ervan!

16. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Goedemorgen ladies,

Welkom nieuwe mama's.
    Hoe gaat het met iedereen?
    Hier gaat het goed, ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes , af en toe wat jeuk her en der. Mijn reuk is wel enorm verbeterd!
    Voor de rest geen nieuws eigenlijk.

17. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hallo meiden,

welkom nieuwe mei mamas gefeliciteerd.

hoi tassie,
    succes straks en neem mooie fotos mee.
    ik duim voor je dat je iets moois te zien krijgt.

hoi assepoester,

gefeliciteerd met je 12 weken je bent de eerste.
    we volgen snel.

hoi Erica,
    je zal wel denken heb je haar weer.
    maar ik herken mijzelf in jou ik heb gewoon
    elke keer de zelfde dingen.
    ook lichte spierpijn onder in mijn buik schijnt met
    groeie van baarmoeder te maken hebben.

hoi liefzonnetje,

leuk he als iedereen zo leuk reageerd wordt je helemaal blij van.
    en gefeliciteerd met je 8 ik zie hem op je banner.

liefs chantal.

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zo nog steeds nieuwe meimamma's wordt nu echt druk hier. Maar welkom allemaal en gefeliciteerd :)

@Assepoester ik heb me ook opgegeven voor de MCL avond. Maarre wat heb jij allemaal gekregen ? Ben heel benieuwd.

En al verschillende aanstaande pappa's en mamma's bezig met de kinderkamer !
    Ik moet zeggen wij hebben hem al zo goed als klaar.
    We hebben 2 muren limegroen, en grenen whitwash meubeltjes. Zo leuk.
    En nu maar wachten op die baby.
    Ook eindelijk trots dat ik wat minder misselijk was, met de nadruk op was. Want vanmorgen weer overgeven.

19. Nemo

Nemo Niet meer actief

@jingels: jij schrijft over die jeuk. Ik heb jeuk op mijn buik. heb jij dat ook ? Of heb jij het echt overal.
    Ik dacht dat je jeuk op je buik krijg als je huid ging rekken, kan nu toch nog niet echt zo zijn ?

20. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    @Assepoester gefeliciteerd de 12 \:D/
    @Chantal het is toch juist grappig dat we zoveel dezelfde kwaaltjes hebben soms. Laten we het er maar op houden dat de baby hard groeit want dat klinkt erg goed.
    @Alida laten we het maar houden op een goeie groei toch :D
    @Nemo en jingels vervelend die jeuk. Ik had het rond de 7 weken even op mijn buik en borst. Ging na een weekje vanzelf weer weg. Volgens mij is het een reactie van je huid op de hormonen (denk ik).Nemo neem je foto's van de babykamer als het klaar is?
    @Liefzonnetje, leuk dat iedereen blij was. Hopelijk kun je het rustig aan doen met al die lessen.
    @Anakin welkom! Klets lekker mee. En hoewel ik bijna bij de 11 ben ben ik nog onzeker hoor.

Wij wonen in in een appartement met maar een extra slaapkamer, dat wordt dus de baby kamer.
    Januari 2008 krijgen we ons nieuwe huis, dat wordt nu gebouwd (nieuwbouw huis). Daar hebben we wel 3 slaapkamers en een grote zolder. We gaan dus wel wat leuks maken van de babykamer maar doen er niet teveel aan omdat de baby er maar 7 maanden zal wonen.
    Het ziet er hier wel netjes uit want ook hier wonen we pas 1,5 jaar en het is ook een nieuwbouw appartement.
    We gaan gewoon een leuke band op de muur plakken. Verder zal de dressoir uit de woonkamer commode worden (teakhout). Op de plek van het dressoir moet namelijk het buro en pc uit de baby kamer. Verder hebben we van iemand een roomwit ledikantje gekregen.
    Ach het is maar een paar maanden en dan hebben we veel ruimte.

Share This Page