Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo weer allemaal,

@Nemo fijn dat het goed met je gaat!

Zo nu ga ik even lekker in mijn uppie rondsnuffelen in een babypark :D . Normaal gaat er iemand mee en ik wil eigenlijk even alleen, raar he!
    O en alweer de 15 de tijd gaat best snel vinden jullie niet?
    Aan de andere kant ik heb de 23e een afspraak bij de vk en elke dag daarop wachten duurt weer zo lang, wil gewoon graag even het hartje horen.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Beter Erica de 15 alweer! Gaat snel he.....

Veel plezier met shoppen :D

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Erica gefeliciteerd met de 15.

Maandag is het zover dan ik ik eindelijk na de vk toe.

doei doei

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He Nemo, good to see ya!

Ik ebn ook wel benieuwd hoor, hoe dat voelt...

Ik kan nu ech theel duidelijk de baarmoeder voelen! Dat maakt het toch wel echt echt hoor.. :D

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Krijg net te horen dat een vriendin van mij bij de korfbalvereniging ook zwanger is zij is 28 mei uitgeteld en ik 27 mei echt heel toevallig wel grappig.

Ik kan mijn baarmoeder ook al een beetje voelen volgens mij.

Iedereen gefeliciteerd met het behalen van een week verder ik ga zondag ook weer een week verder naar de felbegeerde 12! :)

Iedereen een fijn weekend toegewenst ik weet nog niet of ik dit weekend nog weer kom want we hebben een erg druk weekend.

Groetjes

6. Ja gefeliciteerd Erica!

HOOOEEEERRRRRRRRAAAAAAAAAA!
    Ik heb nu de 14 gehaald!

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

hier ook alles goed.
    gewoon druk met werken en savonds lekker
    voor de tv hangen.

groetjes chantal.

8. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dan zal ik ook maar even een duit in het zakje doen: ook hier gaat alles lekker zijn gangetje. Eigenlijk is alles weer zoals het was voor de zwangerschap, alleen zit nu die buik soms in de weg, haha.
    Mijn ouders zijn vandaag even langsgeweest en mijn moeder grijpt elke gelegenheid aan om even over mijn buik te aaien en te zeggen 'je krijgt al een mooi buikje hoor!'. Best wel grappig om er zelf aan aan gewend te zijn en dan je moeder die doet alsof ze nog nooit een zwangere vrouw gezien heeft :D

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Weet precies wat je bedoeld...Assepoester...
    Hihi.. Mijn moeder heeft volgens mij ook meer last van de hormonen dan ikzelf, hihi...

10. simalex

simalex Bekend lid

Hallo iedereen,

Ook maar weer even een verslagje van mijn week. T was niet echt super deze week.
    Maandag ben ik uit de nacht gekomen en het kostte me best wel veel moeite om dan weer je ritme om te moeten gooien.
    Dinsdag had gesprek over mijn afstudeeropdracht (dacht ik), en een tussenevaluatie van school en werk. Dat eerste gesprek ging dus niet door, was uitgesteld en ik was em vergeten door te strepen... :oops: Het tweede gesprek nam ook een onverwachte wending. Alles ging hartstikke goed, alleen was ik de laatste tijd een beetje te assertief en stond ik niet open voor feedback. :( Huh? Daar was ik mezelf niet helemaal van bewust. Maar ja. Morgen is het 6 maanden geleden dat we zijn getrouwd, dat lijkt dus echt al jaren geleden, want er is in de tussentijd heel veel gebeurd. In juli een MK. Daar heb ik eigenlijk 2 weken om getreurd en toen heb ik het opzij gezet en geprobeerd weer verder te gaan met mijn leven. Volgens mij breekt me dat nu heel erg op. En die hormonen helpen natuurlijk ook niet erg. Maar ja, dat ga ik ze op het werk niet allemaal aan de neus hangen. Ik wil koste wat het kost voorkomen om op het werk te gaan zitten snotteren.
    Dinsdagavond ook nog naar de VK om hartje te luisteren en jawel, het eigenwijze kleintje heeft zich 30 seconden laten horen, toen verstopte die zich weer. :) Maar de VK had ook nog een minder leuk bericht. Vanwege mijn BMI (46) is het beter dat ik door de gyneaceloog begeleid wordt, omdat die betere apparatuur heeft om de ligging en groei te controleren, dat is voor de VK moeilijker te voelen, schijnbaar. En ik moet waarschijnlijk ook in het ZH gaan bevallen. :cry: Hadden we het net zo'n zin bij de VK, kunnen we weer ergens anders heen.
    En ik hoorde ook nog van een vriendin dat zij moet stoppen met de opleiding omdat ze niet assertief genoeg is en dat ze daarom een onvoldoende heeft gekregen. Dus ik ben te assertief en zij niet genoeg. Moeten we maar een beetje delen, dan lost zich dat wel op. Maar ja, tis voor haar nu einde verhaal! Al met al een hele fijne dinsdag, NOT! En dat als je net uit de nacht komt. bleh
    Woensdag weer naar school. Nou ja, iedereen superverbaasd dat mijn vriendin moest stoppen en de lerares van de gesprekken zag wel aan mij dat ik niet in mijn hum was.
    Donderdag en vrijdag weer werken. pfffff, ben helemaal afgedraaid en blij dat ik vandaag en morgen weekend heb.

Groetjes Simone

11. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    He Simone,

PFFFF wat een waardeloze dag inderdaad zeg! Jammer dat je niet bij de VK kan blijven.... maar wel goed dat ze natuurlijk aangeeft dat het beter voor jou en de kleine is om bij de gyn te lopen en controles daar te hebben.

Verder vind ik het verhaal heel raar dat iemand van een opleiding gestuurd wordt omdat hij/zij niet assertief genoeg is.... volgens mij mag dat helemaal niet (ben zelf docent op een HBO opleiding). En juist als student zijnde moet je toch nog gevormd worden en kwaliteiten verder ontplooien en ontwikkelen? Maar ja, echt heel vreemde situatie.... wij sturen studenten op assertiviteitstrainingen enzo.... Er zijn zulke strenge eisen waar een opleiding aan moet voldoen en om een student van de opleiding af te sturen... dat kan echt niet zomaar.....

Nou ik hoop dat jij dit weekend een beetje kan bijkomen..... !sterkte!

12. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone wat een weekje meid. Je hebt ook wel een bewogen half jaar gehad na de bruiloft. Hopelijk heb je tussendoor wel even tijd om op adem te komen. Even bijtanken soms heeft een mens toch echt nodig.
    @Assepoester zo herkenbaar dat alles weer is zoals voor de zwangerschap. De meeste tijd voel ik mij zo goed dat ik mij niet voor kan stellen dat er iets in mij groeit. Aan de andere kant groeit mijn buik wel door :)

Inmidels hebben we er ook een box bij. Op de kinderwagen na hebben we nu alle grote dingen. Dit komt meer door mijn vriend en zus, die halen me wel om als ik iets leuk vindt. Zelf wil ik steeds wachten met kopen (hoewel we heel veel hebben gekregen). Mijn vriend vindt dat ik meer vertrouwen moet hebben in de zwangerschap. Ach ik ben wel onzeker maar geniet wel.

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hello ladies,

Ik heb alles weer even bijgelezen.
    Hier gaat het goed. Ik heb nog steeds geen zwangerschapsbroeken nodig maar ik bespeur enige groei...
    :D

Hoe is het met jullie?

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Eigen broeken pas ik allemaal niet meer, heb al een zwangerschapsbroek en volgend weekend komen er nog een aantal.
    Verder voel ik me echt wel zwanger, blijf iedere dag overgeven en zou nu echt willen dat dat eens over ging.

Maarja....word dus wel iedere dag op de feiten gedrukt dat ik zwanger ben ;)

Jasper gaat nu verder met het kamertje dus ik ga even kijken of ik kan helpen (met m,n spuugbakkie naast me)

Fijne zondag allemaal!

15. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    He Jingles,

Ik begin nou ook te merken dat het buikje eraan zit te komen... Maar niet alleen een buikje, ik heb ook het idee dat ik rond mijn heupen iets dikker wordt..
    Nou ja hoort er allemaal bij.. toch hou ik wel in de gaten dat ik niet te veel eet, want ik wil niet helemaal dicht groeien.
    Nog even en we kunnen "buikfoto's" gaan plaatsen in de albums :D

Bij mij is dit tot nu toe ook nog het enige "aanwijsbare" van mijn zwangerschap..

Groetjes firella

16. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

@Simone jeetje he wat een vervelende dinsdag kan me voorstellendat je de dag er na niet in je hum was. Geniet maar lekker van je vrije zondag.

@Erica lekker hoor dat je de grote dingen al hebt. Wij moeten nog steeds alles kopen.

Gister eindelijk geslaag voor 2 zwangerschapsbroeken, want mijn eigen kleding kan ik niet meer aan. Verder vrijdag in Bilthoven geweest enheb een uur kunnen genieten van onze beeb. Alles zag er goed uit ze zeiden dat schedeltje al dicht was en het ruggetje ook . Dus dat was wel fijn om te horen. Ze legde ook een boel uit. We hebben zelfs de vingertjes kunnen tellen. hihi

Fijne zondag allemaal.

liefs Nathasja

17. Elisabeth1981

23 sep 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    Nou, ben een paar dagen niet geweest dus heb ook niet alles bijgelezen... is iets teveel...
    Met mij gaat het weer beter. Ben donderdagochtend maar eens naar de huisarts gegaan omdat ik 's avonds last van mijn maag bleef houden en heel erg moest overgeven steeds. Wel steeds aan 't werk gegaan, want overdag ging 't wel. Ik heb nu medicijnen voor mijn maag en die slaan gelukkig goed aan! Moet er wel erg om denken wat ik eet. Als ik ook maar iets eet wat te zwaar is dan spuug ik alles weer uit.
    Donderdagochtend ook meteen het hartje van de beeb gehoord. De huisarts wou graag even luisteren... Leuke bijkomstigheid! Klonk echt heel goed, kon er wel uren naar luisteren...

18. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Hoe gaat het hier met jullie?
    Hier gaat het goed ik heb vandaag de 15 gehaald, morgen naar de VK toe ben heel erg benieuwd hoop dat alles goed is.
    Vandaag te horen gekregen dat de vriendin van me neefje ook zwanger is (19 weken) echt leuk groeien ze samen op.

Nou doei doei

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Hoera ik heb de 12 gehaald

Groetjes

20. Jesie en alida: Van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina