Mei 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Chantal87, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    @Alida gefeliciteerd met de 12! Heerlijk he over die magische grens heen. :D
    @Jesie alweer de 15 vindt jij het ook zo snel gaan? Veel succes en vooral plezier morgen bij de vk.
    @Elisabeth fijn dat het wat beter gaat met je. O heerlijk om even het hartje te horen!
    @Tassie wat leuk, ben je bij die school in bilthoven geweest? Hoe groot was de beeb?
    @ Je schrijft "Bij mij is dit tot nu toe ook nog het enige "aanwijsbare" van mijn zwangerschap". Heb je verder ook geen last van kwaaltjes meer?
    @Rachel wat heb je een leuke babysite!
    @Jingels leuk he dat het groeien begint!

@Mariska gaat het allemaal goed met jou?

Hier alles prima. Voel me prima, ben lekker van mijn weekend aan het genieten. Maandag ben ik ook vrij dus dan geniet ik altijd extra van de zondag ;)

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

Aug 21, 2006
    1,058
    0
    0
    Hoi erica

Ja dat voelt zeker lekker over die grens heen als je die grens hebt behaald dan kun je ook echt genieten.
    Ik weet het wel na die tijd kan het ook nog misgaan maar zover zijn we dan maar weer :)
    Moet dinsdag 21 nov weer naar de gyn hoop dan ook een echo te krijgen.

Groetjes

3. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Ik heb vandaag de 12 gehaald! a.s. donderdag een echo, daarna kunnen we hopelijk mooie foto's gaan rondmailen.

Fijne dag allemaal met hopelijk weinig zwangerschapskwaaltjes.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Hai lievrds!

Jeetje Sim, wat een rot dag heb jij achter de rug, ik hoop dat het nu weer wat beter is?

Rachel, ik duim dat het nu toch ook gauw over is, kwalen, voor je..

Ericam wij hebben volgens mij nu ook alle grote dingen wel...

Eigen broeken draag ik ook niet meer.. Kan nog wel, maar de druk is gewoon niet prettig... Ik heb al echt een duidleijke welving boven mijn schaambeen.. en mijn buik is al wel duikker, van opgeschoven darmen...

Tassie, super joh! Fijn dat je zolang hebt mogen kijken!

Elisabeth, fijn voor je dat het aanslaat.. En ook nog hartje gehoord!

Jesie, wat leuk zeg! Het lijtk wel een babyboem trouwens.. :D

Gefeliciteerd met nieuwe mijlpalen!
    Zaterdag alweer de 14 bereikt (ja, staat verkeerd in onderschrift) maar de echo wees op die donderdag 11 weken en 5 dagen, dus op zaterdag is de week verschuiving...

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Hier alles goed, weinig klachten, buikje groeit al echt...
    Ik ben wel gezegend hoor, met zo weinig klachten...

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    @Emmetje ook de 12 gefeleiciteerd, volgens mij is het hele mei clubje nu wel over de 12 weken of niet?

@Tigger fijn voor je dat je zo weinig klachten hebt. Zelf merk ik er ook echt weinig van. Wel leuk he als je al spullen hebt, maakt het toch allemaal wat echter. Kun je je banner niet aanpassen dan?

7. Lunadea

Lunadea Lid

Nov 13, 2006
    17
    0
    1
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum en ben nog net in mei uitgerekent: 30 mei. Dus ik ben nog net niet 12 weken. (nog 1 dag)

Ik heb me in het vorsteltopic al kort voorgesteld, maar zal het hier nog eens doen. het lijkt me wel leuk om hier wat vaker te komen forummen en bijpraten met de andere mei-moeders (alhoewel de mijne ook in juni zou kunnen komen).

Ik ben 26 jaar, verloofd met Vriendje en gepland om in augustus 2007 te gaan trouwen. Een paar dagen nadat ik in Venetie ten huwelijk ben gevraagd is ons Maankindje verwekt. Echter wisten wij dat pas veel later. Nadat ik al tegen de 2 weken overtijd was durfde ik pas een test te doen.

Vorige week hebben we het eerste bezoek bij de Vk gehad. Omdat ik al net in de 11e week zit hebben we ook al het hartje gehoord, maar eind volgende week (za. 25 november, eind van de middag) hebben we de eerste echo.

Ik vind het zo spannend en onwerkelijk allemaal. Het moet bij mij nog steeds een beetje inzinken.

Groetjes, Lunadea

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Lunadea welkom! Jij hebt wel wat leuke dingen op je agenda staan zeg. Trouwen en een kindje geniet maar lekker!

9. JeSiE

JeSiE Actief lid

Sep 20, 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo Allemaal,

Welkom Lunadea
    Erica het gaat idd heel snel allemaal nu, maar wel leuk heb, vandaag weer even inkopen gedaan voor de beeb om 17:10 gaan we naar de VK toe we zijn allebij heel erg benieuwd hoor.

Voor iedereen die weer een week verder is Gefiliciteerd

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Lunadea: welkom!

Vandaag de 17 gehaald, slik! Gaat nu wel erg snel zo...

Ben weer even in een gemakkelijke bui vandaag, mijn hoofd is helemaal leeg ;) Alles wat hiervoor is gezegd ben ik het mee eens :D

Simalex: ik hoop dat je lekker van een rustig weekend hebt kunnen genieten.

11. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Hai iedereen,

Daar ben ik weer. Heb zeker van mijn weekend genoten. Zaterdag avond hebben we romantisch gedineerd (tenminste, dat was het plan). Als voorgerecht zalm met sla en tomatensoep, En als hoofdgerecht varkenshaas met brie, sla, boontjes gerold in spek en als toetje aarbeienijs. Mijn man had carpaccio en biefstuk. En mijn man heeft de hele avond dus in de keuken gestaan. =D>
    Maar goed. Na de soep zat ik vol, hartstikke misselijk, dus de varkenshaas heb ik nog net geproefd... en toen hield het op. Mijn man baalde zich natuurlijk stuk. Dus we hebben mijn schoonouders maar gebeld of die kwamen helpen om de rest op te eten. Want ja, als ik door had gegeten, was alles er weer uitgekomen... :-&
    Maar het zaterdag avond flink laat gemaakt, gezellig gekletst en naar muziek geluisterd met zijn tweetjes. Zondag heerlijk uitgeslapen. Daarna bezoek van mijn ouders gehad. Toen nog 2 x een DVDtje gekeken en vroeg op bed (21.15 jaja) En vanochtend ging de wekker weer om 5.40.
    Mijn man is nu druk bezig op de babykamer. De oude wastafel en kast heeft hij er vandaag uitgesloopt. En daar komt binnenkort een nieuwe.

Groetjes Simone

12. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    We zitten trouwens op 100 blz.en JOEHOE

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    He Nathasja,

Super joh dat jullie lekker lang hebben kunnen gluren naar de beeb! Heerlijk om te weten dat schedel en ruggetje dicht is! En waren het ook 10 vingertjes?

14. liefzonnetje

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    He Jesie,
    Hoe was het bij de VK?

@Lunadea, Gefeliciteerd en WELKOM hier! Wow jij hebt nog veel leuke dingen in het vooruitschiet zeg! Genieten! en 25 nov de eerste echo... spannend! Maar wel al heerlijk dat jullie het hartje gehoord hebben! Een echo is helemaal super...zeker nu de kleine al best wel groot is, tis al echt een mensje nu!

15. liefzonnetje

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Nog even een update over mezelf.... tja ik had volgens mij niet moeten melden hier dat ik me beter ging voelen, want ben weer terug bij af... doodmoe, kan vrijwel niet meer eten, hele dag door misselijk tja en dan staan de tranen ook nog eens hoog.... .... hormonen... :cry: Nu al weer bijna een week...
    Dus echt gezellig ben ik niet... vroeg naar bed en in het weekend heel veel bijslapen... hoe ik de werkweek moet doorkomen...

Sorry voor mijn geklaag... Hoop dat het jullie allemaal veel beter afgaat... Rachel hoe is het bij jou?

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Lunadea: welkom!

Morgen heb ik alweer de 15 :D

Vanmiddag voor het eerst sinds 8 weken weer gewerkt! Ging redelijk, had iedereen ontzettend gemist en hun mij ook dus was wel fijn er weer te zijn. Ben alleen zo bang voor morgen omdat iedere keer als het een dag wat beter gaat ik de dag erna weer heel ziek ben....Morgen ook naar school (proberen) dus hoop me gewoon redelijk te voelen.

Hormonen heb ik ook veel last van, m,n hoofd is één en al pukkel :evil:

17. Elisabeth1981

Sep 23, 2006
    42
    0
    0
    Jongste bediende
    Niekerk
    @liefzonnetje; vervelend dat je zo'n last van misselijkheid hebt.
    @lunadea; welkom hier! en gefeliciteerd!
    @rachel; fijn dat je weer gewerkt hebt! doe nog maar wel rustig aan hoor! en vervelend dat je hoofd één en al pukkel is.

De rest van de berichtjes heb ik niet allemaal gelezen...

Met mij gaat het gelukkig weer een heel stuk beter! Vannacht wel wat last van mijn maag gehad maar na een paracetamolletje was de pijn snel weg.
    Moet er echt enorm aan denken wat ik eet. Niet te veel, niet te scherp, niet te laat op de avond... Ook snoep ik momenteel helemaal niet wat natuurlijk alleen maar goed is voor de kilootjes. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af he?
    Verder merk ik dat ik weer aardig energieker ben. Heb vandaag van alles gedaan in huis. Heerlijk.

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi lunadea,

welkom hier en gefeliciteerd

liefs chantal.

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Yes heb de 15 :)

Ga niet naar school, is gewoon te vroeg en moet dus teveel spugen.
    Daarom ben ik zo blij met mijn stage dat ik om 13.00 pas hoef te beginnen, kan ik lekker rustig aan doen s'morgens.

Hoe is het met iedereen?

20. JeSiE

JeSiE Actief lid

Sep 20, 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo,

Wat klinkt dat goed zeg het hartje van je eigen beeb, alles ging goed en het groeide flink.

Liefzonnetje Beterschap hoop dat het snel weer beter me tje gaat.

Groetjes doei doei

Share This Page