Hoi hoi, Chantal; Ik werk 24 uur nu en ga vanaf volgend jaar weer 32 uur werken. Jij ook beterschap voor Belle, volgens mij heerst het ook. Tigger; Dylan draait ook rondjes en sinds gister draait van rug naar buik en van buik naar rug. Dat laatste doet hij al een tijdje. Ben benieuwd wanneer het tandje doorkomt. Ik denk dat ze daarom ook zo is. Goddes; leuk hoor het tandje. Onze wonder; als ik je niet meer spreek fijne vakantie en een fijne verjaardag. Laat je maar lekker verwennen door je mannen. Liefs Nathasja
@ tigger: Emma weet zich ook al in een halve cirkel in de box te bewegen, ze duikt dan letterlijk al haar knuffels in @ chanta87: ik werk 4 dagen (wordt betaald voor 40 uur, maar volgens do-the-job contract, dat houdt in dat ik gewoon m'n werk moet doen, of ik dat nou in meer of minder dan 40 uur doe, overuren krijg ik dus niet uitbetaald) Het bevalt me op zich goed, Emma maakt het me ook makkelijk omdat ze het gewoon erg naar haar zin heeft op het KDV en met haar papadag. ik lees dat er allerlei tandjes in aantocht zijn of al zijn doorgekomen, weer een mijlpaal bereikt. Hier nog niks te waarnemen. dit filpmje wil ik jullie niet onthouden, een schaterende Emma: http://s193.photobucket.com/albums/z34/ ... lachen.flv
rachel: Ohh dat wist ik niet! Nouja, dan is Josh de eerste jongen met een tandje . chantal: Dat zit stadium zijn we allang gepasseerd, we zitten nu in het "ik wil staan" stadium, *zucht* heel erg vermoeiend... Aahh wat schattig! bianca: hahaha, idol in spe. Ik heb ook zo'n bijtding voor Josh, maar die vind het maar niks. Tigger: Geen flauw idee wat er met haar is, Josh heeft hezelfde... heel benieuwd wat het is. chantal 87: wow wat een krant!
ooooooooooooooooow EMMA! geweldig! Joaquin lacht zo nog niet, maar ik vond hem geweldig hoor! ECHT! Even snel.. tassie thanks... alvast ja ja deze meid al weer bijna een kwartje waard Geef je een knuffie aan Dylan... De rest zwaai zwaai... en tot vrijdag/zaterdag! Knuffffffffff ONS
Wat een heerlijk filmpje van Emma, als je al sago was is het nu gelijk over. Aanstekelijk lachje heeft ze zeg. Gaat jullie meeting nog door trouwens? Ik had die vent er gelijk uitgegooid trouwens, wat een lullo zeg Hier ook nog geen tandje hoor. Al zit hij wel heel de tijd op zn vingertjes te kluiven en hij kwijlt als een gek. Bij Britt kwam de 1e tand pas met 7 mnd, dus ben benieuwd hoe snel Jørre is. Heb net ff op een mei baby gestemd. Jørre doet ook een x mee, maar verwacht er maar niet teveel van. Zouden jullie ook ff op mijn site willen stemmen ... http://www.peuterhomepage.nl/babyvandem ... svdheijden Kan ik weer een paar MB erbij winnen .. haha ...hebberig he?!?! Lees allemaal verhalen over buggy´s. Ik heb zon tweeling buggy gekocht voor mijn spookies. Hij kan gelukkig helemaal plat, dus Jørre ligt er al in. Heb er wel een matrasje in gelegd, ligt ie niet zo hard. Ik heb zoveel gelezen dat ik het niet eens meer weet, tis ook geen tijd ook zeg. Denk dat ik mn bedje maar is op ga zoeken ... GAAP
Goedemorgen, emmetje; Wat een gaaf filmpje! Geweldig dat lachen. Dylan kan ook zo lekker lachen maar niet zoals Emma. Onze wonder; knuffle terug voor Joaquin! Veel plezier. Silvie; Volgens mij zijn ik en onze wonder en emmetje de enige. Dus ik heb geen idee. Hier weer een snot verkouden mama. Heb gelukkig nog wel mijn stem al weet ik niet hoe lang dat gaat duren. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Heb maar een box tissue's mee genomen naar het werk. Dylanis ook nog verkouden maar een stuk vrolijker als mama. hihi Liefs Nathasja
Wat hebben jullie allemaal weer lekker gekletst! Ik ga nu even de honden uitlaten en dan naar de winkel strompelen voor wat boodschapjes en dan kom ik even terug. Tot straks!
Morgen, zit op mijn werk. Dus kan niet zo makkelijk bijlezen. (trage bedoening hier) Kan het aanstekelijke lachje dus ook niet bekijken, doe ik straks thuis! Ben benieuwd. Silvie, wij Willen de buggy ook gewoon gaan gebruiken hoor. We hebben nu de maxicosivoetenzak erin, lekker knus en warm. Zo vaak ligt ze er niet in, meestal alleen even naar vrienden (kwartiertje lopen) En heel af en toe naar de stad. Wij zijn niet zo veel op stap met haar en als we dat zijn, dan zijn we met de auto, familie wonen allemaal ver weg. Tassie, sterkte met de verkoudheid, Jullie wisselen elkaar zo lekker af. Emma rolt ook van buik naar rug, van rug naar buik blijft ze hangen. Dus dat lukt nog niet. Nou ga weer wat doen! Oh ja, Emma is aan d ehyves. Ik heb een fanclub gemaakt, haha. www.emmawit.hyves.nl
Hallo dames Hier weer een druk weekens gehad en ben nu weer aan het bijkomen. Maar het was wel weer geslaagt. Vanmorgen te horen gekregen dat een oud vriendin van mij tante is geworden van een meisje sofie. Lars begint ook wat minder te slapen. Normaal na de fles van 7 uur gaat hij slapen tot 11 uur maar was vanmorgen om 9 uur alweer wakker. Heb hem toen fruithapje gegeven. Heerlijk vind hij dat. Nog even naar de winkels geweest en meneer ligt nu wel te slapen in de box. Voor de rest zag ik een schaterende baby voorbij komen, dit doet Lars nog niet zo. Hij probeert het al wel. Maar vond het een erg leuk filmpje, je moet er gewoon om lachen. Ook zag ik een baby sit-ups doen, dat doet Lars ook heel veel. vind het wel grappig lijken. Vanmiddag met een vriendin winkelen, heb ik wel even zin in. Voor de rest niet veel te melden. Groetjes Alida
Goedemorgen allemaal, Emmetje wat een geweldig filmpje! Dat schaterlachen herken ik , vanochtend vroeg voor het eerst kunnen filmen. Hier ook veel sit-ups maar nog geen tand te bekennen. Dat slapen is hier 's ochtends ook nog 1,5-2 uur. Vanochtend stond ook de 1e kinderbijslag op de rekening dus ik heb weer een mooi excuus om volgende week ofzo eens even lekker te winkelen. Zwager en schoonzus schijnen het gisteren weer bijgelegt te hebben, nouja beter voor de kinderen. Het fijne weet ik er niet van en eigenlijk wil ik het ook helemaal niet weten. Hieronder 2 foto's van vanochtend en gisteren, en let vooral niet op de troep! http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0857.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0864.jpg Misschien dat ik vanmiddag even naar mijn werk ga.
Jingles: Ja het is wel beter voor de kinderen, weet niet of ik het had gekund als ik achter zoiets was gekomen. 1e kinderbijslag, wij zullen ook zo wel krijgen. Dat is toch voor iedereen hetzelfde. Leuke foto's Groetjes Alida
Emmetje wat een geweldig gaaf filmpje, heb helemaal in een deuk gelegen! Alle andere ook groetjesss Tessa is gisteren voor het eerst van haar buik naar haar rug gerolt. Ze schrok er een beetje van
Nou zeg, wat een rommel zeg Jingels .. haha, muts Ik denk dat ik het ook niet bij zou kunnen leggen hoor. Zit toch een knap in je relatie denk ik zo en de kids voelen dat ook. Hier ook een mannetje wat idd smorgens miinder slaapt. Hij krijgt om 730 zn eerste fles, slaapt tot 9 uur en dan is hij ff wakker tot een uur of half 11 en dan gaat hij nog ff zn bedje in. Maar de rest van de dag ligt hij gewoon te pitten .. haha ..
Hallo allemaal, @OekOek : @Slivie : Maar goed dat je die 'vriendin' naar buiten hebt gebonjourd. Daar zit je toch niet op te wachten... Wat is die site ook al weer.. Wilde gaan stemmen maar ik was hem alweer kwijt... Ooh wacht alweer gevonden ga gelijk stemmen. @Tigger: Hoe gaat het nu met je schattig meiske? Al wat beter haar oogjes. @Tassie: Sterkte met de verkoudheid! Ik heb heel wat leuke foto's en video's gezien. Dat aanstekelijk lachen herken ik ook. Ik lig dan ook vlug mee in een deuk... Smet... Zo geweldig! Dat van die slaapzak vraag ik me ook wel eens af. Wij hebben Toon nu ook in een langmouwige slaapzak omdat zijn armpjes zo vreselijk koud aanvoelden...... Maarja wat als het straks echt winter is... Kruiken? (Dekens zijn hier geen optie. Toon heeft ze binnen no-time van zich af. Hoe straks of vast we ze ook leggen. Het lijkt wel een sport!) Tjeemig jullie kletsen zo veel dat ik het niet meer allemaal weet... Sorry! Ik doe het even gewoon zo: @Iedereen: *Zwaai, zwaai*
Harmless; Je hebt de combisleeper en een slaapzak van slaapje .nl. De laatste heb ik. Nu ligt Dylan er alleen met romper is en straks met pyama. Jingels leuke foto's. Tigger; Ja dat gaat lekker in huize Breeuwer. Erica; leuk hoor! Silvie ik heb ook gestemd!
@ allemaal: wij vinden het filmpje ook geweldig. We snelden gisteren na het filmen ook direct naar boven om het op de computer te zetten. Emma zal ons wel raar gevonden hebben, eerst aan de box gekluisterd en glimmend staan kijken en vervolgens opeens allebei weg @ silvie: ik heb ook gestemd. Jørre en Britt gaan fier aan kop! @ oek oek: alsof hij voelt dat je even een momentje voor jezelf wou nemen @ erica: hihi, dat lijkt me een leuk gezicht Emma heeft het omrollen nog niet ontdekt. Ze rolt al wel op haar zij als ze op haar rug ligt, maar doorrollen doet ze niet. @ jingles: heerlijke foto's, hij lijkt toch ook wel op z'n papa hoor, in ieder geval z'n haarkleur. Ben benieuwd hoe het verder gaat bij je zwager, zoiets kan toch blijven knagen en aanvankelijk worden weggewuifd om alsnog na een langere tijd in te slaan als een bom. ik vind trouwens de nachtkleding ook wel lastig worden nu, de ene keer heb ik haar eenrompertje mouwloos, pyama met slaapzak + dekentje aan en wordt ze met zweterige voetjes wakker en vannacht met hetzelfde (alleen een iets minder warm truitje) en toen voelde ze gewoon koud. Ik heb haar toen maar ook nog sokken aangetrokken. Ze blijft soms onder het dekentje liggen, maar meestal niet. Als het kouder wordt, doe ik haar in een winterslaapzak (wel zonder mouwtjes), en als dat srtaks toch nog te koud blijkt te zijn, zal ik ook 'ns kijken naar een slaapzak met mouwtjes. @ de rest: effe snel zwaaien (ach 't lijkt er op..) mijn moeder komt zo langs.
Wat die zwager betreft........ik denk dat dit altijd een beetje blijft hangen in je relatie ... kan alleen maar zeggen * gelukkig is het mijn vent niet* Net even met Jelte bij mijn werk geweest om ze even een hart onder de riem te steken. Vandaag is de apotheek officieel open...en ze hebben het geweten. Ze hadden geschat zo'n 20 recepten de eerste dag. Maar toen ik er was om 13.00 uur hadden ze er al over de 50 gehad. De apotheker moest even bijkomen zei ' ie haha, een man he , niks gewent. Ben benieuwd a.s. woensdag dan mag ik van 10.00-20.00.