Jaaaaa! Ik mag dit topic van de mei mama's openen, wat leuk! Ik ben dus zwanger!!! Ik ben (rond) 1 mei uitgerekend van ons 2e kindje, een brusje voor Demi! Wij zijn heel erg blij met dit 2e wondertje op komst! Ik hoop dat er gauw meer zwangeren zullen volgen die uitgerekend zijn in mei 2009! Liefs Sylvia
Gefeliciteerd hoor. Wat gaat dat snel! Ik wens jou en en je mede-meimama's een voorspoedige zwangerschap! een januari 2009 mama
Zo de mei mama's is alweer open, Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat er nog vele mogen volgens November 2008 mama
Wow! De mei-mama's alweer. Gefeliciteerd en dat t hier maar net zo gezellig mag worden als bij de oktober 2008 mama's!
Wat vliegt de tijd zeg! Over 9 dagen precies een jaar geleden hield ik een positieve test in handen... Ik was ook op 1 mei uitgerekend en op 5 mei is onze dochter geboren Hartelijk gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap! Ook voor alle meiden die je nog mogen volgen!
wat gaat een jaar toch snel hĆØ! ik ben een mei 2008 - mama. Ik was op 6 mei uitgerekend, maar me moppie is op 29 april geboren! ik hoop dat alle mei-mama's een goede en fijne zwangerschap tegemoet gaan! groetjes mutsie trotse mei 2008 mama! (ook al is het dan april geworden )
Hier ook een meimama 2008, gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap! Ik zag dat je ook uit veldhoven komt, ik ook. Groetjes Evelien!
Hier ook een mei 2008 mama, en tevens topic opener van ons mei-mama-2008 topic je bent precies een jaar na my uitgerekend, Luna is wat vroeger geboren, 14 april. van harte gefeliciteerd, geniet van deze speciale tyd, en voor je t weet is de kleine er al! De rest van de mama's die zich hier gaan aansluiten: ook alvast van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd bij mij moet ik nog even wachten hoe of wat. Ben nou al ff bezig nou veel plezier ermee
Jeetje wat vliegt de tijd Hier ook een mei 2008 mama! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan, voor je het weet is het voorbij. Ik hoop dat je net zo'n mooie tijd meemaakt hier op het forum als dat wij bij de mei 2008 mama's hebben! Succes!
hier ook een mei mama 2008, ik was ook op 1 mei uitgerekend, en de kleine is op 6 mei geboren! Geniet van deze tijd want zoals je ziet gaat die erg snel. Veel liefs Witte Reus.
Wat bijzonder een mei 2009 toppic... op 26 augustus vorig jaar wist ik dat ik zwanger was. ons meisje was verwacht op 3 mei , maar kwam als een prinses op koninginnedag! Ik wens jou en alle mei mama's die nog gaan volgen een geweldige tijd! Het gaat zo snel, en de beebjes zijn er voor je het weet! een mei 2008 mama
Jeetje zeg, Mei alweer. Time flies... Gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk voor de moeders in spƩ die volgen in dit topivc ook een hele goeie zwangerschap toegewenst en het is echt waar, het gaat supersnel (Ook al lijkt dat af en toe niet zo )
Jee wat gaat het hard alweer een mei mama Gefeliciteerd meis en geniet ervan. groetjes een april mama