he meiden ben ik even snel... mijn meisje zit even zelf te spelen dus even mamatijd..... ik ben geslaagd voor een winterjas; zal even wat websites hier neer zetten dan kunnen degenen die ook belangstelling hebben misschien even kijken. Hier hadden ze nog jassen op voorraad in diverse maten. www.bollebuiken.nl http://webshop.morrisenmara.nl www.beebiesjopfraneker.nl
@mamalieske: meid heel veel succes bij de vervolgonderzoeken....... @lautje: gefeliciteerd meid.... dus nu een junimamma?
@mamalieskesterkte meid! @lautje gefeliciteerd met je zwangerschap!erg he dat het bij zoveel mis is gegaan hier. @all wat een leuke reacties op hyves van mijn bericht die ik heb geplaatst. mijn collega's achter de kassa doen gelukkig wel normaal. en de rest die commentaar heeft trek ik me niks van aan en kennen de schijt krijgen! @marooz jij heb de mazzel dat je in een echo centrum werkt. wij doen alleen de pretecho en geen medische en de echo die we 11 december hebben is 3d/4d. @remmar en natuurlijk ook sim80 wat een geweldige lijst en dan ook met die smilies geweldig. erg leuk geworden en jullie doen het super!
dag meiden; allereerst mamalieske wat naar... ik hoop dat de overige testen meer uitsluitsel zullen geven. heel veel sterkte. sabrina; ja ik heb idd wel mazzel ja...maar we hebben heel bewust wel gekozen voor de SEO, en daarnaast dus nog een 3D/4D in januari. Ga nu trouwens wel wat minderen hoor met de echo's hahah... volgende week donderdag misschien nog even kijken, ben wel steeds heel benieuwd namelijk :-D Op mijn site heb ik alle foto's gezet, en dan zie je pas hoe veel die kleine groeit! Remmar en Sim jullie doen het hartstikke goed hoor met de lijst! En wat een luxe voor ons!DANK DANK DANK! ego; ik voel me een beetje beter, dank jullie wel voor de beterschapswensen, ze hebben vast geholpen! Heb mijn neefje bij ons slapen sinds maandag (2,5) omdat zijn tweeling zusje in het ziekenhuis ligt. Hij heeft vorige week zelf een week in het ziekenhuis gelegen met longproblemen en nu dus zijn zusje... zo zielig joh... zogelukkig; hoe is het nu met je? heb je al contact gehad?
FF snel op mijn werk: @Mamalieske: Sterkte meid. Suc6 met de beslissing @Bianca: **@^@YUGEY# wat stom zeg. Konden ze je fiets niet laten staan bah! @Zogelukkig: Als nieuws?
Goedemorgen meiden, Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, maar de afgelopen 24 uur zijn als een waas aan me voorbij gegaan. Het gaat goed hoor, lichamelijk dan. Ik heb eerst gisteren nog geslapen tot 14.00 uur, toen de vk gebeld, die was bezig en ik werd pas om 17.00 uur teruggebeld. Ze vond het niet echt goed klinken en ze vroeg meteen of ik bloedverlies had en dat was niet zo. Zondag toch wel wat lopen sjouwen en bukken en tillen bij het uit- en opruimen van de berging. En ik heb dinsdag gewinkeld en dat is wsl toch weer teveel geweest. Verder is dinsdag mijn hond heel hard in mijn buik gesprongen. Mijn buik is dus wsl "gekneusd" en zo voelt het ook. Ze adviseerde me om heel rustig aan te doen, ik ben dus vanuit bed op de bank gegaan en heb daar liggen soezen tot manlief thuiskwam. Ik heb vannacht goed geslapen en nu gaat het beter. Ze was trouwens zwaar pissed dat de arts van de huisartsenpost me diazepam had voorgeschreven. Ik heb de overige 9 pillen meteen door de plee gespoeld, wil ze niet in huis hebben! Voel me nog steeds een beetje ongerust, maar volgens de vk is teveel doen of stoten geen reden dat er iets misgaat, dan is er meestal iets met de foetus zelf aan de hand en die zag er met 9 weken picobello uit. Daar houden we ons dan maar aan vast! Maandag op controle. Bedankt voor jullie bezorgdheid! Mamalieske: heel veel sterkte met de onderzoeken en moeilijke keuzes die jullie te wachten staan!
@marooz wij hebben ook mazzel hoor we hebben 2x een 3d/4d echo 1ste x bij 18 weken en 1x bij 28 weken was een aanbieding nou ben gek als ik het niet doe! @zogelukkig waarom mag je vandaag niet ff snel voor controle? ik zou gek worden wachten tot maandag. ik lees morgen alles weer bij moet zo weer werken. fijne dag allemaal
Hoi meiden @Sabrina, werkse, fijn dat je je werk nu weer met plezier doet. @Zogelukkig, Fijn dat je je nu alweer wa beter voelt, natuurlijk maak je je ongerust. Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt dat alles goed is met je beebje. @Marooz, vind het heerlijk voor je dat je je al wat beter voelt hoor. Ziek zijn is maar niks blehhh. Dank je voor de complimentjes van de lijst, ik probeer het ook zo goed mogelijk mee bij te houden. @Mamalieske, wat een onzekerheid zeg. Afschuwelijk om mee te maken als blijkt dat het miss niet helemaal goed is met je kindje, wens je heel veel sterkte. @Lautje, super nieuws meid, proficiat en wens je een voorspoedige zwschap @Colin, beterschap meid.
AUB niet zelf de lijst aanpassen. Mocht je aanpassingen of toevoegingen hebben, geef dan even een PB aan Sim80 óf Remmar en dan zorgen wij dat het er dezelfde dag of de volgende dag het erop staat. Liever niet naar allebei PBen want dan ontstaan er verwarringen. Op deze manier blijft de lijst mooi up to date en word niemand vergeten. Bedankt! DE MAMA'S VAN MEI 2009 28 april * Remmar ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ [-X 1 mei * Sylvia ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Sim80 ~ 3de kindje ~ FV * Marooz ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Trude 2 mei * Amy25 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Spiffy * Lievebeesje ~ 5ste kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Klevkin ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Horselover 3 mei * shannah ~ 3de kindje ~ BV ~ TB * Rian ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Marloes22 ~ 2de kindje 4 mei * kippie75 ~ 2de kindje ~ PZH ~ FV * Lynni ~ 2e kindje * Daggie1984 ~ 1ste kindje ~ BV ~ FV * Hannahw ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Miracle81 ~ 1ste kindje * Angelique83 ~ 1ste kindje * Brigitte 22 ~ 2de kindje * Sappie ~ 2de kindje * Illy2306 ~ 4e kindje 5 mei * webmiertje ~ 3de kindje 6 mei * Malka ~ 1e kindje ~ TB ~ BV * Meimama ~ 3de kindje * Lana81 ~ 1ste kindje ~ BV * KaatjeK ~ 2de kindje ~ TB ~ BV ~ [-X * Me78 ~ 1ste kindje ~ BV~ PHZ 7 mei * Ylona25 * Marloes22 ~ 2de kindje 8 mei * Dolgelukkig ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV 9 mei * Nano73 ~ 1ste kindje * Mushu ~ 1ste kindje ~ ? ~ BV * KimsKie97 ~ 1ste kindje 10 mei * Yinte ~ 3de kindje * Chantal87 ~ 2de kindje * Draadje ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ :-# * Sarahmei09 ~ 1ste kindje 11 mei * Lintje ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Skye ~ 1ste kindje ~ PZH ~ FV * Manny ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Bianca84 ~ 2de kindje ~ PHZ (med ind) ~ BV 12 mei * Joki ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ : * Grummelke ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Stillewens ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV 13 mei * Tinke ~ PZH ~ BV 14 mei * Sab85 ~ 2e kindje ~ PHZ ~ FV * Sannie306 * Ellen1982 * Majkuh ~ 3de kindje ~ PZH ~ FV 15 mei * Dafje ~ 2de kindje * Iris77 ~ 1ste kindje * Ria32 ~ 1ste kindje ~ PZH * Nina30 ~ 1ste kindje * Gaby83 ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV * Cyntje ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Sabrina1984 ~ 1ste kindje ~ TB ~ FV ~ : 16 mei * Zogelukkig * Mama nel ~ 2de kindje 17 mei * Dylan07 ~ 2de kindje (?) * Tji ~ 1ste kindje ~ PZH ~ BV * Lothlorien ~ 2de kindje * Evitaaa1983 ~ 1ste kindje * Atmon05 ~ 1ste kindje 18 mei * San 19 mei * Natassie ~ 2de kindje ~ TB ~ BV * Manon77 ~ TB ~ BV * Pien1980 ~ 1ste kindje 20 mei * JoMi ~ 1ste kindje~ PZH ~ BV ~ [-X * mamalieske ~ 2e kindje ~ PZH (med ind) ~ FV 21 mei * Benzoblij ~ 2de kindje * Lindsey1981 * Mamaspooky * DeboravB ~ 1ste kindje 22 mei * Colin ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV * Lapstra ~ 2de kindje ~ PZH ~ BV ~ [-X * Dancevalley ~ 1ste kindje 23 mei * Aros ~ 2e kindje ~ TB ~ BV * Anci 24 mei * Bjentsje ~ 2e kindje * Houmar ~ 1ste kindje ~ BV ~TB 25 mei * Jinky ~ 1ste kindje * Jinx ~ 2de kindje * Butterfly23 ~ 1ste kindje * Hester86 ~ 1ste kindje 26 mei * Whisper ~ 2de kindje ~ Bv ~ PHZ * Jannn ~ 1ste kindje * Rainbow78 ~ 2de kindje ~ BV * Karien ~ 1ste kindje 28 mei * Tbell 29 mei * Roozje ~ 1ste kindje * Roosje75 ~ 1ste kindje 30 mei * Christie ~ 4de kindje * Dieseltje2 ~ 2e kindje ~ PZH ~ FV * joanita 31 mei * Evy77 ~ 1ste kindje * Pixie ~ 1ste kindje ~ TB ~ BV ~ : 2 juni * Mamasan ~ 2de kindje ~ PZH (med ind) Er zijn op dit moment 97mei Mama´s Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie. Meisje87, Mere69, Martine, Naiobi, Marije1980, Lautje1979, Meisje0123, Moor, Jammie, Mariella, Nicoletta, Mamavanbrittje, Doobie, Sam28, Elke29, Alina21, Linda1980, Patries81, knuf, linnie123, Annerie, Ilse1973, Laura28 PZH = Poliklinische bevalling Ziekenhuis, TB = Thuisbevalling FV = Flesvoeding, BV = Borstvoeding Wat denk je wat het geslacht is: 3 geen idee, 6 jongens, 4 meisjes, tweelingen Geslacht: 3 : (weet het nog niet) 1 :-# (ga het niet vertellen) , 5 [-X (wil het niet weten) Afspraken * 7 November: Manny, 2de afspraak vk, 16:15 uur ~ Manon77, 2de echo en nekplooimeting ~ Me78, 2de afspraak VK * 10 November: Houmar, controle vk ~ Lana81, controle vk, 9:00 uur ~ Tbell, 1ste echo ~ Stillewens, nekplooimeting * 11 November: Rainbow78, 1ste echo ~ Karien, afspraak vk ~ Mamasan, gyn, 13:30 uur ~ Pien1980, afspraak vk * 12 November: Colin, termijnecho ~ Draadje, controle afspraak 11.00 uur ~ Klevkin, afspraak vk, 16:15 uur * 13 November: Dancevalley, 2e echo ~ Sylvia, controle afsoraak 8.00 15,6 wkn ~ Sylvia, echo fontys, 15.00 uur * 14 November: Sarahmei09, 5de echo, 17:45 uur ~ JoMi, 3e afspraak vk, 15:45 uur (ivm hoge bloeddruk) * 17 November: Brigitte22, controle vk ~ Marooz, controle vk * 20 November: Roosje75, afspraak vk * 21 November: Evy77, afspraak gyn, 14:45 uur * 24 November: Sabrina1984, controle vk ~ Kippie75, controle vk, 9:00 uur * 26 November: Mamalieske, afspraak gyn ~ Pixie, afspraak vk * 27 November: Tinke, controle vk * 1 December: Marloes22, 2de echo ~ Webmiertje, pretecho * 2 December: Webmiertje, 3e afspraak vk * 4 December: Remmar, controle vk, 19:00 uur (19,2 wkn) * 5 December: Jinky, 3e echo * 8 December: Daggie, afspraak VK, 8.00 uur (19 wkn) * 9 December: Remmar, 20 weken echo, 8:00 uur (20 wkn) * 11 December: Sabrina1984, 3d/4d echo en geslachtsbepaling, 18:15 uur ~ Marooz, SEO (20 weken echo) ~ Joki, afspraak vk * 12 December: Kippie75, 20 weken echo, 12:00 uur * 15 December: Brigitte22, 20 weken echo & controle vk * 22 December: Rian, 20 weken echo, 8:30 uur ~ Marloes22, 20 wkn echo * 15 Januari: Marooz, 3D/4D echo De aanpassingen zijn: @ Hester86: je datum is verzet! @ kippie75: je afspraken zijn genoteerd! (heel oplettend van je trouwens!) @ Manny: je gevoel staat genoteerd @ kaatjeK: staat genoteerd!
Hallo Meiden, Ben enorm aan het bijlezen geweest totdat ik er geen zin meer in had.. Er zijn zoveel waarop ik zou willen reageren dat ik er niet eens aan durf te beginnen.. Een aantal vragen zag ik bijlangs komen: - ik kom ook uit Friesland - ikzelf denk sterk dat het een meisje wordt, iedereen om me heen ook mijn vriend denkt dat t een jongen wordt! 1 tegen 20.. hhmmm dus ik laat t maar in het midden. Zou het wel willen weten maar weet ook zeker dat ik mijn mond niet kan houden.. dilemma.. Maandag gaat de VK proberen of ze het hartje hoort, was het maar zover..
Hihihi, rem heb je net een pb gestuurd voor kippie, maar ik zie dat ze er zelf al op gereageerd heeft. helemaal goed. Jee 15 wkn alweer, wat gaat het snel
Vond ze niet nodig..... En reken maar dat ik gek word, ik moet mezelf echt een beetje afleiden hoor! Nog 4 nachtjes slapen, pfff......
Goedemorgen allemaal. Ben weer flink duizelig vanmorgen, maar toch weer naar mijn werk gegaan. Van thuis zitten wordt ik ook maar gek... Zolang ik maar zit gaat het wel, als ik maar niet hoef te staan. Sabrina, ik snap dat je idd veel blijer wordt achter de kassa, kun je ook lekker zitten. En fijn dat je collega's hier aardiger doen. Mamalieske, wat een naar nieuws. We duimen voor je, het kan immers nog allemaal meevallen! Veel succes met de testen. Alle zieken: veel beterschap! Zogelukkig, afwachten is naar he. Maar als je verder geen bloeding ofzo hebt is het vast allemaal goed, anders had ze je ook wel eerder laten komen! Hester, ik las dat je wilde gaat emigreren? Waar ga je naartoe? Ik woon nu in Engeland, maar we zitten er sterk aan te denken ergens heen te gaan met een beter klimaat! Zijn nog in discussie over waarnaartoe... Zo, ik ga denk ik zo m'n werksters onstlaan. voor de zoveelste keer zijn ze niet komen opdagen gisteren. De eerste keer was de hond ziek, twee weken later moest ze hem laten inslapen. Ik snap dat het naar is, en heb er ook alle begrip voor, maar aangezien ik geen enkel bericht kreeg, en het pas hoorde toen ik haar de volgende dag belde vind ik het toch wat verdacht. Nu ook weer niets gehoord, zal wel de begrafenis zijn geweest van het beest ofzo... En toevallig viel er net een flyer door de deur van iemand die zich aanbood, goedkoper ook nog! Ik wordt gek dat het zo vies is, ik werk fulltime, en dan nog eens hoe ik me nu voel, dan ga ik echt niet zelf cleanen...
Afspraken voor vandaag: * 6 November: Manon77, afspraak vk Bianca24, afspraak gyn, 8:30 uur Lievebeesje, controle gyn, 13:40 uur
@ mamalieske: heel erg veel sterkte! dikke knuff! @ Hester: suces vanmiddag! Waar gaan jullie naar emigreren, als ik vragen mag?! @ colin: beterschap! niet fijn! wel erg fijn dat je t hartje hebt gehoord nu! super! @ sabrina: fijn dat t je bevalt achter de kassa! en idd, laat ze maar lekker l*llen! Nix van aantrekken! @ marooz: wat zielig voor je neefje en nichtje! wel gezellig dat ie bleef logeren.. maar dan is het niet zo fijn, als je zelf niet lekker bent.. of wel?! Ziek nog maar ff lekker uit! @ zogelukkig: daarom zei ik gister ook: diazepam?!?! Maargoed, gelukkig heb je ze door de wc gespoeld! fijn dat je je nu weer wat beter voelt! en probeer erop te vertrouwen dat t oke zit! probeer je niet te druk te maken meid, hoe moeilijk het ook is! zoek lekker wat afleiding, dan gaat de tijd wat sneller.. en als je het echt niet vertrouwd, gewoon de vk bellen! daar zijn ze ook voor! @ sim: jij houd de lijst ook super bij meid! mijn complimenten Ja, wat gaat die tijd super snel he?! vind hem hier ook voorbij vliegen.. heerlijk toch?! @ dancevalley: dan ook gewoon lekker niet aan beginnen, om overal op te reageren! neemt niemand je kwalijk hoor! @ kaatjeK: doe het rustig aan meid! en als je voelt dat t niet goed gaat, gewoon lekker rustig ff gaan zitten ofzo! Hoop dat t snel wat beter gaat! Ja, zo'n schoonmaakster schiet ook niet op.. @ all: Ik ga vanaaf lekker babyshoppen! ff kijken hoelang ik het vol kan houden!
@Kaatje k, volgens mij is Engeland qua klimaat nog wat erger idd dan in nederland. Kan me voorstellen je naar een wat ander klimaat wil brrr, altijd maar die kou. Ik las dat je full time werkte, hoe los je dat nu dan op met je kindje(s). Miiss heb je at al verteld hier, sorry dan, heb het dan even gemist