Wat zielig zeg. Knuff om je te troosten. Wat goed dat je alles opgeschreven hebt naar je vriend toe. Fijn dat de sfeer weer ok is. Geef hem idd even de tijd, alles komt goed.
Goede avond meiden, @ Sabrina1984: Vanaf het begin dat ik weet dat ik zwanger ben en wanneer ik uitgerkend ben zit 8 mei in mijn hoofd, dit zou dus betekenen dat ons meisje een week te vroeg zou komen. Mijn redenering hiervoor: Keano is ook een week te vroeg geboren, en mijn moeder is van mij en mijn 2 zussen ook een week eerder bevallen dan uitgerekend. @ Marloes22: Een Mei-Mama die een April-Mama wordt, zou leuk zijn. @ Joki: Ow heerlijk hoor lekker uitgeslapen tot half 10! Wow wat een mooie kamer, en ik snap dat je nog even wacht met de naam totdat ze geboren is. Wij hebben haar naam ook al want die willen we op haar deur plakken, hebben we bij Keano ook gedaan. Maar wij wachten ook nog totdat ze geboren is, dus de letters liggen goed verborgen. Tja, mijn idee was inderdaad om vandaag een rustige dag te houden niet gelukt natuurlijk...mijn man geholpen in de babykamer ach ja... @ kroepie: Ik hoop ook dat het morgen mooi weer wordt, laten we duimen! Ook leuk een Mei-Mama die denkt dat ze een Juni-Mama wordt we zullen zien! Lijkt mij ook niks om over-tijd te lopen, gelukkig werd Keano een week te vroeg geboren hopelijk deze ook... @ OemHudaifa: Hoe was het bij de tandarts? Hopelijk heeft hij iets aan je pijn kunnen doen! Sterkte! @ Makjuh: Groot gelijk dat je een brief aan hem hebt geschreven, goed hoor! Ik kan meestal ook iets beter verwoorden in een brief als met praten. Ik hoop dat hij het begrijpt! Ja, ben ook benieuwd of onze intuitie klopt! @ Ria32: Ja, laat je beeb maar op een goed moment wachten! @ Makjuh: Ach jeetje nee toch...wat zielig! Sterkte *knuffel voor jou*! Je hebt je best gedaan voor alle beestjes hoor! Vanavond heerlijk soep met stokbrood gegeten, lekker makkelijk maar o zo lekker! Mijn man is nu samen met Keano het restje soep naar Opa en Oma brengen, die wonen een paar straten verderop is toch zonde om weg te moeten gooien. Als ze terug zijn Keano in bad doen/voorlezen en naar bed brengen en dan kan de rustige avond beginnen. Als Keano het ons gunt... Fijne avond allemaal! Liefs, misspuma
@Misspuma, lekker zeg, soep met stokbrood. Hier staat de frituurpan aan. Ook zo heerlijk. Lekker voor de tv de vette hap eten. Ik heb wel uitgeslapen, maar ben nu toch weer erg moe. Denk dat de vermoeidheid er nu ook echt uitkomt. Vanavond lekker vroeg naar bed. Ik hoop dat Keano jullie een rustige avond gunt. Bedankt voor je compliment over de kamer. Ben er ook heel erg trots op.
gelukkig maar, ze is dood.......zo zielig, ze was aan het stuiptrekken en dan dacht ik dat ze was overleden en dan ineens begon ze weer, echt vreselijk.....ik doe dit NOOIT weer!
ow heb net lekker smerig zitten eten! lekker vette hap etenw e vaker op de zondag maar manlief wilde eerst chinees maar ik zeg heb ik geen zin in wil snacken! ach is goed schat jij bent zwanger wat is ie lief @marloes altijd smsen hahaha dan blijf ik smsen hoor! @joki wat een geweldig leuke kamer! mag ik vragen waar je de kapstokjes vandaan heb die je op de babykamer hebt hangen? @oemhudaifa succes bij de tandarts! @majkuh lekker dat het weer een stuk beter gaat tussen jullie!gelukkig is ze uit het verleiden verlost. @misspuma jij denkt ivm familie een week te vroeg! ik denk omdat iedereen te laat bevalt dat ik daarom te vroeg ga bevallen! @bevallen ik maak zo ff een nieuwe lijst aan! tenminste dat probeer ik maar dan alleen met naam uitgerekend en wanneer je denk! kunnen we aan het eind kijken wie allemaal gelijk had. mocht je er ook op willen dan kun je je naam er zelf bijzetten. vinden jullie dit niet leuk of niet overzichtelijk dan stoppen we er gewoon weer mee. zo ik ga weer puzzel leggen de rest van de avond. mannetje gaat sport kijken! liefs sabrina
@Majkuh, wat sneu. Wel beter voor het beestje. @Sabrina, bedankt.! Ik heb de kapstokjes bij babywalz besteld. Veel plezier met puzzelen. Fijne avond.
zo het begin van de lijst is er! als jullie erop willen wil ik zelf ook wel bijhouden(heb tenslotte toch niks te doen) pb me dan ff met je datum en vermoedelijke datum! @joki oke ga ik ff bij babywalz kijken vind ze super!
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian 3 mei 29 april naam uitgerekend vermoedelijke datum
@ Joki: Ook lekker frietjes, maar dat eten wij altijd op Zaterdag . Je mag er ook trots op wezen, prachtige kamer! Ga maar lekker op tijd naar bed toe, doe ik ook hoor. @ Makjuh: Ow las net dat het toch weer ging, maar nu net dat ze toch dood is...snap dat je dit nooit meer doet maar je hebt echt super je best gedaan voor de beestjes! @ Sabrina1984: Het is niet speciaal om familie, maar ik ben zelf van Keano ook een week te vroeg bevallen. Succes met je puzzel! Ik zal mijn naam er zo bijzetten, vind het wel een leuk idee! @ Rian: Wow al 33 weken, je gaat snel! Liefs, misspuma
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian 3 - mei - 29 april MissPuma - 15 mei - 8 mei Naam Uitgerekend Vermoedelijke Datum
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian 3 mei 29 april Mama-Suusjuh 15 mei 9 mei MissPuma 15 mei 8 mei naam uitgerekend vermoedelijke datum
Sabrina1984 - 15 mei - 1 mei Joki - 12 mei - 26 april Rian - 3 mei - 29 april majkuh - 10 mei-13 mei naam uitgerekend vermoedelijke datum
och maaike, wat naar met je hamstertjes, ik voel met je mee. zeker als je zwanger bent lijkt me het zwaar om aan te zien! Goed hoor die brief, hopelijk heeft het resultaat. mannen zijn meestal gevoelig voor keiharde argumenten toch? oemhudaifa, hoe was het bij de tandarts? grappig dat veel mensen denken dat de baby te vroeg gaat komen! beetje 'wishfull thinking'? Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik ook zit te denken aan twee weken te vroeg, omdat mijn zoontje dat was. maar je zult zien dat deze te laat komt, lijkt me wel echt balen! ik ben weer lekker moe, net bij vrienden op de 'high tea' geweest. zit dus vol met chocoladetaart en scones... qua eten maar even een kopje tomatensoep en verder niets!