Mei 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sheila82, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh jemig zeg...
    Nou, die wil ik echt wel een nacht in mijn nek hebben lopen hijgen..!!!

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Orlando bloom is cute :D

@marooz, fijn dat het allemaal zo goed gaat, maar ook ik wil nu smelten!!
    Ben echt mega aagje.
    Ik ben vrijdag aan de beurt, maar hoop toch wel dat een aantal dames mij voorgaan.

en nee meiden ik mis niks :)

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @ria ja die mag er ook wezen hoor!!!

@marooz ik wil ook!!!! moet nog ff maar we hebben geduld!
    owja kom op met de foto's!

@kroepie hahahha mafkees!

nou meiden ik ga jullie met rustlaten met me gespam! en met geklep!
    ga ff wat doen in huis hier al is er weinig te doen!
    en dan de zon in!!!! laatste dag voorlopig dus ga de hele middag met me kont in de zon!!!

de voorspelling is hier 19.6 graden dus ik vermaak me wel hahaha!!!

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden

Ja ja ja gelukt!!!!
    Dit is hem!!! Hier was ie net 5 minuten oud!!! :-D

Nu weer visite maar ben er vanmiddag wel weer even!

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Oooooh wat lieffffff!
    sorry meiden maar daar kan vinnieboy echt niet van winnen ;)
    Je hebt een heel mooi kereltje marooz.

Zo en nu zal ik ook eens onder de douche springen.
    tot later!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat een dotje!!!! =D>

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat een dotje!!!! =D>

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Whahahaha, stelletje ge*le mokkels!! ;)

Nou, hier ben ik dan, helemaal alleenig.....*slik*......manlief is net weggereden naar zijn grote 'avontuur' ;)

Vind het echt zo gaaf voor hem, een jongensdroom komt uit, maar heb wel buikpijn.......mis hem nu al....*slik nog maar en keer*

Maar goed, douchen en aan het werk!

9. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven
    Wat een scheetje Marooz!! Echt fijn dat alles zo voorspoedig verloopt!

Enne, bedankt meiden voor jullie lieve reacties, ik zit alweer met tranen.... :cry:
    "Ik dacht dat kraamtranen na de bevalling kwamen" :rolleyes:
    Jee, ik ben zo emotioneel als ik weet niet wat!! Pff, verman jezelf Suus!! :evil:

Vandaag gaat het redelijk rustig, mijn vriend is met zijn moeder en fabiënne naar de stad voor een kado'tje voor zijn verjaardag (29 april)...
    Dus heb ik een heerlijk rustige ochtend achter de rug.
    Ik hoop echt niet dat ons meisje op zijn verjaardag komt, dat lijkt me echt niet leuk...

Vin Diesel, leuke vent om naar te kijken, maar ik vind het niet zo'n super lekker ding als de meeste van jullie dat vinden hoor. Hij is mij iets TE gespierd. Ik hou meer van normaal gespierd. Maar hij heeft wel een leuk koppie hoor 8)

Duss.... meiden geniet van deze mooie dag, ik ga dadelijk denk ik naar mijn moeder. Dan zit ik in ieder geval niet alleen thuis saai te wezen... :(

10. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

dames, ik ben een halve dag weg, en jullie denken meteen dat ik bevallen ben!! Nee hoor, maar lief dat jullie aan me denken!

Wel weer veel harde buiken gehad gisteren, maar et zet maar niet door... Ik denk dat het nog weken gaat duren. Sabrina, ik dnek dat je je lijstje maar moet aanpassen, mijn datum is voorbij.... Maak er maar 1 mei van, daar gaan we nu voor!

Ik zag een hele enge kerel voorbij komen, ehh, wat vinden jullie eraan, niet mijn type! Ik hoorde ook Orlando Bloom, dat gaat al meer de goede kant op!

En ik zag een heel lekker ding, de kleine Mees, zwijmel zwijmel! Goed gedaan Marooz!

Heb weer ruzie met mijn man. Hij voelt zich niet lekker, hoofdpijn, verkouden, maar hij weigert paracetamol te nemen. Irritant. Ik ben ook wel egoistisch, ik baal gewoon dat hij zich rot voelt omdat ik dan meer moet doen, en omdat ik dat gezegd heb wil hij al helemaal geen pil meer nemen.... ALs er een pil was tegen harde buiken nam ik die ook wel!!

MissZ, leuke foto's. Vooral die van 'ze gaf net een kusje', daar heb ik er ook een paar van!!! En een goede buik zeg!

Maaike, helemaal alleen, arme meid!!

verder even geen puf, de groeten!

11. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Marooz wat is hij mooi!! Ik wil oohook ;)
    Wat goed dat hij al groeit op de bv en dat het zo'n braaf kereltje is :)

@de rest; Vin Diesel knap??!! Het is net een aap :( :D Nee, niet echt mijn smaak hihi

12. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Oh ja Sabrina wil je mij op je lijstje zetten? Ik ben 10 mei uitgerekend en denk dat ik 11 mei beval.

13. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    @ Meimama, gefeliciteerd!!!
    Leuke naam ook met Milan!

@ Webmiertje, arme meid, nog niet bevallen, zal het dan vandaag worden?
    Lijkt me ook erg lastig met een oppas regelen als je meerdere dagen in het ziekenhuis ligt, neem tenminste aan dat haar vriend continue bij haar is.

@ Kroepie, je bedoelt ik zei de gek, tenminste, mijn broer is een goeie kennis van hem, spelen ook bij dezelfde club al woont mijn broer nog in Baggelhuizen en hij niet meer en YES, hij was door (heb toch wel gekeken hihi).

@ Sabrina, toch wel fijn dat die Luigiano eruit is hé hahaha, raar joch, las in een van de bladen dat ie het vertikte om te stoppen met roken, dat hadden ze hem aangeraden ivm zijn stem, het joch is pas 16, doe ff normaal zeg, dat hoort nog helemaal niet paffend door het leven te gaan! (Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik datgene in de bladen wel met een flinke schep zout neem ;) )

@ Mamafiets, op zich lijkt me dat wel wat, maar ik heb ook al zitten kijken naar die bakken voor achter de fiets en ergens lijkt een bakfiets waarbij de kleintjes in de bak voor je zitten me ook wel wat, vooral omdat ze dan sneller mee kunnen, anders kun je pas over een half jaar met ze fietsen, aan de andere kant, waar heb je langer wat aan?

@ MisssZ, mooi buikje en mooie dochter, als daar een idem baby uitkomt, kan het niet anders dan een mooi kindje worden hahaha (sorry, beeetje melige bui)

@ JoMi, hopelijk voel je je inmiddels weer een stuk beter.

@ Mamasuusjuh, fijn van het huis, maar wel sneu dat je kleine meid zoch zo beroerd voelt nu, die is natuurlijk de hele dag jengelig...hopelijk zijn die kiezen er gauw door.

@ Zogelukkig, als ze hyves heeft, wie weet die dan, want sommige zetten hun (mobiele) nummer er ook op en dan zou je een sms kunnen sturen, idee?

@ Vin Diesel, neh, mooi lichaam, maar de kop die erop zit is niks voor mij, als je dan toch voor zo'n type gaat, kijk dan eens naar The Rock aka Dwayne Johnson, die is toch veeeel lekkerder om te zien (bekend van the Mummy en the Scorpion king)

@ Marooz, leuk dat je er weer bent en ja het topic van de mama's is al los en wat heb je een waanzinnig lief en mooi mannetje, zo gaaf dat koppie....smelt...

@ Sabrina en Kroepie, ik lig hier helemaal in een deuk van het lachen om jullie met je Vin Diesel tic.
    Raar, zusje is hier en ook bij haar loopt het kwijl zowat langs de mond, zal er iets mis zijn met mij dan?

@ Hier, gisteravond is mijn liefste jongste zusje hier gekomen en is blijven slapen, zoals het nu lijkt maakt ze mijn bed komende nacht weer onveilig, al had ze het erover dat ze ook nog even naar de drie gezusters wilde vanavond, doet ze vaker dat ze dan na de tijd hier slaapt omdat ze anders nog terug moet naar Assen en dat kan niet meer na enen snachts.

Meiden hebben lekker doorgeslapen tot half zeven vanmorgen, laatste voeding was om 12 uur ongeveer dus das weer netjes, denk dat Chiara toch last heeft gehad van krampjes de afgelopen dagen en Charis heeft aangestoken met haar onrustige gedrag.

Verder gaan we straks na de volgende voeding even samen wandelen met de meiden buiten, durfde het nog niet echt, behalve even snel in de auto en van de week al even snel op en neer naar het CB, maar ze zijn nu bijna een maand, dus moet wat langer kunnen en ik heb er zin in om even buiten te zijn, even naar de bakker wat lekkers halen voor vanavond, dat soort dingetjes.

Nou dames, ik kom straks nog wel even weer spieken of er al nieuws is van Webmiertje en of Majkuh al is begonnen met haar spamacties en dan nog even deze van the Rock als afsluiter...stukken lekkerder dan die Vin Diesel hahaha

14. Marooz...!!!
    WAT EEN SCHATJEE!!!!!! Heerlijk zeg :D :D

Majkuh
    Hou je taai lieverd... en je mag ons spammen tot je een ons weegt whahahah
    Kom maar op!

Ik heb net ff een monchou taart gemaakt.
    Kunnen we die lekker smikkelen als de tuin straks klaar is!
    Mannetje is al weer weg. Moet vanavond draaien bij Ben Liebrand en nu alvast een gedeelte opbouwen. Komt straks weer thuis en dan ga ik vanavond ff bij hem kijken.
    Dus ik wil vanmiddag lekker rustig aan doen.

Mijn vader is al weer in de tuin bezig met dingen die hij kan doen en mijn moeder zit hier in de kamer de krant te lezen. Ik vlucht dus zo ff naar boven.
    Spreek jullie later!!
    X

15. @Cleo
    Ik vind hem ook MEGA LEKKER hooor!!!! hahahahah
    Zit al weer te kwijlen =P~

Ik val eigenlijk niet op blank (sorry, heb een 'donkertik') maar als ze kaal en gespierd zijn, dan gaat er toch een knopje om ;)

3 Gezusters... oh jij woont in Groningen toch??
    GEZELLIG!!!

16. Cleo79

Cleo79 Actief lid

3 mrt 2009
    123
    0
    0
    Groningen
    @ Kroepie, hmmmmm, lekker monchoutaart!

Enne ja, ik woon in Groningen, wil hier niet zomaar meer weg, we hebben hier alles heelijk in de buurt, kunnen lekker stappen, mijn werk is vlakbij, we hebben de Ikea en mijn ouders en de rest van de familie wonen op een half uurtje rijden hier vandaan.

En nu even eerlijk, The Rock is toch vele malen lekkerder dan Vin Diesel :(:

Verder nieuws van Miranda

Miranda heeft de baarmoedermomd wel week, maar is nog niet toegankelijk. Ze gaat zo naar huis en moet vanavond weer terug komen
    Dan gaan ze morgen weer verder kijken wat ze doen.... Waarschijnlijk wordt het een nieuwe veter

Nog even en het wordt toch een mei kindje.

Aan de ene kant beroerd dat de kleine er nog niet is, aan de andere kant, zo komt er wel meer tijd tussen de verjaardagen van haar dochtertje en deze te zitten wat ook wel weer fijn is lijkt mij.

17. Meimama

Meimama Lid

9 sep 2008
    28
    0
    0
    Dank jullie wel...voor de felicitaties :)

Misspuma: geeennn idee waarom hij 3 weken te vroeg kwam... hij wou er gewoon uit.
    Het was een spontane bevalling.
    Ik was eigenlijk pas 6 mei uitgerekend maar 13 april s'nachts kreeg ik krampen... en dacht eerst nog ach zal zo wel over gaan...

Smorgens had ik het nog...ben toen toch maar naar het ziekenhuis gegaan en toen bleek ik 7 cm onsluiting te hebben.
    Het is gewoon geboren en is een sterk mannetje ..mocht hem na drie dagen mee naar huis nemen...

Tis zo'n lekker mannetje ben gewoon verliefd op hem :)

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hahaha geweldig! HET IS EEN ZWANGERSCHAPS PAGINA! allemaal hoog zwanger van onze kerels en wat doen we geile mannen spammen!!! hahahah
    the rock is ook heerlijk hoor!

@majkuh *knuffel* nog een paar nachtjes en dan is ie weer thuis!

@marooz wat een heerlijk mannetje!

@mamasuujuh kop op meid komt allemaal goed geniet van het lekkere weer!

@kaatje k krijg je he als je normaal elke dag een paar keer komt! moet je je maar vaker melden al is het ff ik ben er nog! ik ga je datum veranderen.

@draadje wie vind jij lekker?
    ik ga je ook op de lijst zetten.

@cleo79 ik hou het bij me vinnie maar the rock mag er ook wezen!
    heerlijk dat dat jochie eruit is!!!
    geweldig dat je zusje mee kwijlt! hoe oud is ze???

@kroepie kom ff een stukje brengen!!!

@webmiertje hele dikke knuffel heb het met je te doen meid!

@meimama tuurlijk mag je verliefd zijn lekker toch maar nu wil ik ook!!! aaarrggghhh

@lekkere mannen! mmm wat vinden jullie van de backstreetboys mmm ook lekker hoor ja sorry jeugd sentiment!!!!

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Sabrina1984 - 15 mei - 17 mei
    Joki - 12 mei - 26 april
    Rian - 3 mei - 29 april
    Mama-Suusjuh - 19 mei - 9 mei
    MissPuma - 15 mei - 8 mei
    Majkuh - 10 mei - 13 mei
    Daggie1984 - 4 mei - 20 april - 20 April Rivano
    Marloes22 - 6 mei - 2 mei
    Kroepie - 29 mei - 4 juni
    Zogelukkig - 16 mei - 2 mei
    Manny - 11 mei - 8 mei
    Cleo79 - 5 mei - 21 april - 28 maart Chiara & Charissa
    Misss_Z - 21 mei - 15 mei
    JoMi - 18 mei - 12 mei
    Evy77 - 31 mei - 22 mei
    Sim80- 1 mei- 4 mei
    Marooz- 1 mei- 26 april - 21 April Mees Tygo
    Harmless- 8 mei- is bang voor 27 april...... hoopt 7 mei! :)
    Ria32- 15 mei- denkt 24 april...... hoopt 15 mei!
    Colin - 22 mei - 23 mei
    Kaatje k - 6 mei - 1 mei
    Kippie75 - 4 mei - 5 mei
    Manootje - 3 mei - 28 april
    Mamalieske - 20 mei - 1 mei (11mei ks)
    Draadje - 10 mei - 11 mei

voor de meiden die er nog niet opstaan kom op doe gezellig mee!

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dank jullie wel! Hij is inderdaad echt een mooi kereltje heh? BLOOS!!!! hahahah

Ik zie dat meimama ook bevallen is! Gefeliciteerd!
    Arme miranda... durrt op die manier wel lang hoor... want zoals ik het begrijp heeft ze wel ww activieteit?... hoop dat het vol te houden is hoor haar.

En verder? Meiden hou me op de hoogte! hahah nog niets van zogelukkig gehoord?... :-s

Deel Deze Pagina