Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ha die Nath !

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Probeer toch een beetje rustig aan te doen....

Lekker wijffie! Lekkere hamsterwangen haha! Vind ik altijd mooi.. Julotte heeft dat (nog) niet... zal zo eens een foto spammen.. al hebben de meeste die al gezien op Hyves!

Die reclame vind ik wel stoer.... twee van die suikerspintypes die ineens zo intelligent beginnen te kletsen!

Yes, ben ook benieuwd.... weet je al wat meer?

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Foto vandaag gemaakt!!!

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Heb daar eigenlijk best een dikke toet....apart is dat!

Vandaag niet meer naar mijn werk geweest. Toen ik in de auto zat smste mijn baas dat ie ziek is. Toen maar naar mijn oom gegaan (die ziek is). Hij had weer onwijs veel pijn. Morfine hielp niet meer maar nu mocht ie meer plakken... hij heeft pleisters en pillen. Pleisters heb ik geplakt op zijn buik. Ik vond het heel naar omdat zijn vet echt helemaal weg is... als ik de pleister plakte kon ik kiezen uit een bol stuk waar zijn bot zat en een hol stuk wat tussen 2 botten in zit... het is niet meer recht zeg maar... heel naar!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een mooie foto Nath !!!

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hi Marjon! Leuke foto van de meiden trouwens..... Vergat te reageren...:(

Msn heb ik niet.... wel Hyves chat haha! Joep vermoordt me als ik MSN installeer op deze laptop haha!

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja het gezinnetje he... vind hem ook leuk. Ik was wat foto's aan het maken van Joep en Julotte en ineens liep er iemand langs... dus ik gevraagd of zij even een foto wilde maken... Is wel zo leuk! Ik heb alleen een dikke kop zie ik net....

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zo zie je echt dat je oom aan het aftakelen is , he Nath ..

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Wow.... ik zie net op hyves al jullie lieve reacties op deze foto.... wat lief zeg!!!! Dank je wel!!!!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik vind je er mooi op staan hoor !!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marit en Tara kun je goed op de foto krijgen , maar Thijme trekt gelijk gekke bekken als ik weer eens met de camera aankom ......

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja idd, morfine helpt niet meer... pfff en het wordt allemaal erger....

Trouwens wat ook zo bizar is.....

Mijn broer belde net toen ik visite had en toen kon ik er niet even over nadenken maar nu wel en het is wel heel bizar!!!!!

Zijn vriendin heeft een zus en die is vandaag in een kliniek in Belgie behandeld (liposuctie.. ze was echt niet dik maar goed...). Nou is het niet goed gegaan...ze heeft teveel medicatie en narcose gehad.... Nu is ze met de ambulance afgevoerd en haar situatie schijnt levensbedreigend te zijn....
    Vind het wel eng...

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat eng Nath , heb wel vaker gehoord dat lipo verkeerd kan aflopen ..Hopelijk komt het goed.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ga slapies doen ,morgen wekker om 6 uur !!Hoessie gegaan met je spalken Nath ?

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kon er wel mee slapen maar het is wel even wennen... maar het was vanochtend al een stuk minder!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath he wat naar allemaal bah. *knuff*

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje nath wat heftig!
    babe: goed zo ;)
    marjan: snap ik hoor. maar doen jullie ook wel eens groepsmsn? want dan zou ik het niet kunnen bijhouden :)

nu echt slapen!

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja is wel heftig he van die zus.... ze heeft een tweeling van 1... pff hopen dat ze opknapt en dat het goed komt...
    Ik ken haar niet zo goed dus het "raakt" mij niet zo hard, klinkt lullig maar ik weet nog meer van jullie dan van haar, zo goed ken ik haar! Maar voor de familie en haarzelf is het wel heftig!

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ga een slapie maken.... tot morgen weer!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh , hier een dagje werken en vanaaf komt er een vriendinnetje van Tara logeren dus zal wel pas morgen weer worden , dus niet teveel kletsen he !!!

Deel Deze Pagina