Hier ben ik meestal ook diegene die opstaat , lekker ff samen met de kindjes en ga ik straks nog wel ff op de bank handgen .. Manlief , doet de Mer , Management , economie en recht ..dit is het laatste jaar en daarna wil die naar de universiteit om bedrijfswetenschappen te gaan studeren ....
Goedemorgen... Wat ben ik blij als ik jullie twijfels lees over het wel of niet aanschaffen van een duo wagen dat ik daar geen last van heb! Haha..mijn zoon wandelt gelukkig al de hele dag mee! Een kinderwagen heb ik nog, hij is dan wel 6jr oud straks, maar hij ziet er nog uit als nieuw, de maxi cosi heb ik ook nog net als bedlinnen e.d. Dat ga ik allemaal weer gebruiken voor deze beeb. Wel moeten we om een babykamertje, maar denk niet dat we een nieuwe gaan halen, je gebruikt het maar zo kort! Verder ga ik hier pas shoppen voor kleding en accesoires als we weten of het een jongen of een meid is. Moet me wel inhouden want I LOVE SHOPPING Verder is het qua werk hier helemaal geregeld, ik ga straks van 4dg terug naar 3dg werken De beeb gaat daarvan 2dg naar mijn moeder waar hij/zij dan een nachtje blijft logeren, de andere dag gaat hij naar de oppas waar mijn zoon nu tussen de middag al een boterhammetje eet uit school en waar hij op vrijdagmiddag ook de hele middag is. Super geregeld, ben er helemaal happy mee.. @ echo: ik heb er nu met 7wk één gehad, en krijg er 28 okt ook nog één, dan ben ik 11 wk! Dan met 12wk de nekplooi en met 20wk de uitgebreide echo. En we doen rond de 22wk nog een pretecho bij Babyview. Verder loop ik de controles door bij om en om de huisarts en de gyn... Dus wellicht zit er nog een echo meer in @slapen: hoop echt dat mijn nachtrust me snel weer gegunt is, want dit breekt me echt op! Wij gaan ontbijten, douchen en ff een bakkie doen bij mijn vader! Fijne dag!!
Hallo allemaal, kom er helaas niet aan toe om veel te schrijven hier. Telkens als ik ergens op wil reageren is het onderwerp alweer zo lang geleden dat ik denk: laat maar. Maar hier gaat het goed, vandaag 9 wkn dus nog 3 wkn te gaan en dan is het puur genieten. Herkend iemand het dat als je moet lachen dat je dan bijna wat urine verliest?? Ik probeer nu die oefeningen te doen, want anders pies ik echt een keer in me broek van het lachen!!
o o ik heb een probleem. Ben zooo misselijk dat ik ieder moment boven de pot kan gaan hangen en moet nu een mega poepluier van Levi verschonen
Als ik mijn dochters poepluiers ruik ga ik ook bijna over mijn nek... Dus ik probeer de luiers nu te verschonen met mijn neus dicht en ademen door mijn mond. Succes! @kinderwagen ING Heb net gekeken alleen roze is er nog... bij die gewone set dan he.. niet de duo...
Morning! Hier aardig geslapen, eerst K2 zoekt K3 afgekeken dus lag er voor mijn doen best laat in Maar merk wel dat ik een stuk beter slaap als ik er wat later in ga. Ik ben om half 9 wel al helemaal kapot en als ik naar bed ga dan slaap ik ook, maar dan lig ik 's nachts vaak zo een uur wakker waardoor ik 's morgens nog verrot ben Nu dus deze theorie proberen! Vandaag gaan wij grote schoonmaak houden Gister alles opgeruimd, nu dus schoonmaken, het was echt een bende Vanmiddag misschien nog even naar de kinderboerderij en vanavond gezellig eten bij mijn ouders. Daarna boer zoekt vrouw uiteraard! Morgen echt een lange dag op werk, van 9 tot 8 Pfff...
Dan wordt het hopen op een meisje ! Maar ze komen vast wel weer binnen. Nou luier is gelukt, ontbijt zit er nog in. Nu even een koppie thee en dan maar aan het huishouden beginnen
Hier was de nacht echt bagger, sliep ik eindelijk na lang woelen. Komt dat mannetje van me bove om kwart over een, alle lichten aan tv echt keihard aan. Oeh ik ws woest. Nou ja hij lachte me gewoon uit .. Maar goed ik ga nu weer ff liggen, ben echt stuk gewoon...
Dat zei ik dus ook al, maar toen moest ie nog harder lachen. Toen heb ik m ff me nagels in ze arm gezet, ja je raad het NOG harder lachen. Toen ben ik maar op de bank gaan liggen. en later weer naar boven gegaan
Die mannen zouden het ook eens allemaal moeten voelen he .. Ben hier ook een beetje aan het huishouden begonnen , gisteren en eergisteren geen tijd voor gehad , dan maar op zondag .... Ik heb de wandelwagen van Thijme en Tara nog , Koelstra Flexxo een rode ....en een mooie ouderwetse wandelwagen , daar liggen ze zo lekker in ...........