mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frubbel

    Frubbel Actief lid

    28 sep 2013
    435
    159
    43
    Wat een ontzettend leuk idee zo'n traktatie

    Sorry dat ik je nu nieuwsgierig heb gemaakt eline haha, ik wil het best via pb laten weten als je het echt niet meer houd hoor :) Maar ik weet 99% zeker dat ze de enige is in nederland met deze naam dus ik ga het niet hier neer zetten :)
     
  2. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Stuur mij dan ook een privé bericht
    want nu ben ik ook nieuwsgierig
     
  3. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Wil je haar naam via een pb sturen, Frubbel? :D Ben nu super benieuwd!
     
  4. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Even een vraag over de mama's ipv onze babys.

    Zijn jullie ook zo vergeetachtig?

    Ik ben normaalgesproken niet vergeetachtig. Dit tijdens de zwangerschap ook niet geweest. Maar nu, de afgelopen maanden, is het echt dramatisch. Voor mijn werk als maatschappelijk werkster moet ik altijd heel veel regelen, dat schrijf ik allemaal op, anders wordt het een grote warboel. Dus dat gaat redelijk goed, maar voorheen hoefde ik vrijwel nooit wat op te schrijven. Maar ik ben zo ontzettend vaak dingen kwijt, echt meerdere keren per dag.

    Op internet staat veel over 'zwangerschapsdementie', maar ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. :D
     
  5. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik wil het ook wel weten frubbel! En van jouw zoontje ook Eline! :D

    Unknowable, hier ook vergeetachtig!
     
  6. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Eline, ik was al nieuwsgierig toen je een tijdje terug de naam in het farsi/perzisch had neergezet haha

    Ik ben ook benieuwd :D

    Vergeetachtig ben ik mn na een te korte nacht. Anders gaat het wel.

    Hoe gaat het met zitten bij jullie kindjes? Hier met minimale ondersteuning nog. En soms een paar tellen los maar dan kukelt hij om. Daar kan hij dan gelukkig wel zelf om lachen.
     
  7. Luna28

    Luna28 Niet meer actief

    Dan wil ik ook een privé bericht 😁

    @kimberly, wat is dat voor Facebook groep over afvallen? Ik loop sinds een maandje bij een dietiste en ben nu 4 kg kwijt. Maar blijf het wel lastig vinden.

    @unknow, sorry t komt nooit meer goed. En na een 2e kindje wordt het nog eerder 😱 hahaha. Helaas herkenbaar. Maar t wordt wel minder. Ik schrijf alles op. Maar dan ook echt alles. Herinneringen in m'n telefoon. Vroeger wist ik alle verjaardagen, altijd even bellen enzo. Het is dat ik een herinnering krijg anders vergeet ik het zo.
     
  8. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Mijn collega's zeiden ook al: dat gaat niet meer over en word alleen maar erger hahaha
     
  9. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Nora zit redelijk.
    wel ook met nog wat ondersteuning.
    Ze kan wel een beetje los zitten, maar dan hangt ze wat voorover en kukelt ze ook op gegeven moment om.
     
  10. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Wat betreft vergeetachtigheid ben ik dus niet de enige.. Schrale troost ;)

    Zitten gaat hier nog helemaal niet. Staan wel daarentegen. Ik hoef haar alleen maar aan haar handjes vast te houden en dan blijft ze echt heel lang staan. Of tegen de tafel aan leunen en spelen met speelgoed op de tafel. Ik heb haar dan niet ondersteund, mijn handen natuurlijk direct achter haar.
     
  11. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Dag dames, is het niet leuk om met een besloten clubje verder te gaan? Ivm privacy. Graag jullie mening.
     
  12. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Kan dat dan hier op het forum?
     
  13. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat.
    vanavond alleen maar spul tegen tandjes pijn gesmeerd.
    en natuurlijk papfles gehad.
    Het is mijn 'nacht dienst' deze nacht.
     
  14. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Luna, heb je een pb gestuurd ;)

    Zitten kan Damon ook al heel goed.. Kan al zelfstandig zitten, maar in zn enthousiasme duikt ie naar voor of opzij om iets te pakken hahaha
    En hij kruipt!!! 😍 niet zo snel nog, maar hij komt vooruit 😀
     
  15. Luna28

    Luna28 Niet meer actief

    Besloten groepje vind ik een goed idee 👍
     
  16. Luna28

    Luna28 Niet meer actief

    Kruipen? Wow! Vlotte jongen 😃
     
  17. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    besloten groep vind ik ook prima, alleen is dat hier volgens mij niet mogelijk.

    Nigel begint ook met kruipen, doet steeds vaker zijn knietjes onder zn lijfje, en schuivend komt hij al een heel eind.

    Weet niet of er hier nog mensen zijn die een puckababy slaapzak willen kopen, hier een 20% kortingscode
    Sint brengt 20% korting op Puckababy.com
     
  18. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Besloten griep gehad met de zwangere en dat viel dood omdat het hier op het forum lastig bij te houden is. En je kan er geen foto's plaatsen.

    Ik blijf graag hier door eerdere slechtere ervaringen....

    Kruipen hier nog niet. Erg verkouden hier, sprongetje, onrustig inslapen en een eerste tandje.... lekker allemaal tegelijk.... hihihi

    Vergeetachtigheid is hier ook aanwezig. Zeker op mijn werk erg onhandig. Het zijn meer de doe dingen die ik vergeet dan echt mijn kennis (gelukkig).... Dus veel piepjes van mijn telefoon en nu altijd een kladblok mee...
     
  19. unknowable

    unknowable Niet meer actief

  20. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Ik zag dat je dat in kon stellen of je wel of niet wou dat er foto's geplaatst worden. Ik heb ingesteld dat het wel kan.
     

Deel Deze Pagina