goedemorgen allemaal.. Monique klinkt goed nieuw bed..kunnen wij ook wel gebruiken maar ik wil graag een waterbed en die zijn toch best prijzig dus moeten we nog even doorsparen..heerlijk he zo'n druktemaker loopt er hier ook eentje rond..alleen die slaapt niet zo lekker uit helaas...half zeven is ze tegenwoordig present.. Sabrine ..heb je wel gelijk in inderdaad...zout is heel slecht voor je huis...en als je niet kan heien dan word het zeker een probleem met die zachte grond....wel handig zeg dat ze bij de creche ook huizen tijdelijk verhuren ...geen stress in ieder geval waar je heen moet...het klinkt allemaal wel supergoed hoor...moet denk ik toch maar eens die kant opkomen als jullie nieuwe huis klaar is.... Suus werken bwehhh inderdaad....vond in het weekend werken vroeger ook nooit fijn...nou meid werkse voor vandaag in ieder geval.. zo boodschappen heb ik al in huis voor het weekend...vanmorgen ongi geworden..bah verklaard de krampen van gister voelde het al aankomen.... vanmiddag de stad in met hubbie...eva had van de week mijn bril gesloopt dus hij stelde voor vandaag maar even voor een nieuwe te gaan kijken daar ik hem met autorijden toch echt nodig heb anders zie ik niet al te veel...en steeds dat bumperkleven word hem niet hahahaha... verder weinig nieuws hier...we hebben een lui weekend verder denk ik zo...
hallo allemaal, Allereerst Deborah van harte met je kleine guppie. 2 jaar alweer! Ik wordt hier gillend gek, mijn kleine pupke is zoveel aan het huilen, ze is eigenlijk alleen stil als ze slaapt, dat doet ze s'nachts en s'ochtends redelijk maar s'middags en sávonds tot 0:00 uur huilt ze zo vreselijk veel, jemig...kan er de vinger niet opleggen waarom...flesjes drinkt ze krampachtig maar wel vaak op en als ze huilt, overstrekt ze zich en is ze echt boos, ook als ze op de arm is of in de box ligt...pffff ik wordt er zo moedeloos van en weet soms niet wat te doen... vraag me zoveel af... zouden het naweeën van de beknelling zijn heeft ze pijn heeft ze honger heeft ze...ja wat heeft ze nou....weet het echt niet.... drinken gaat wel redelijk maar niet super, is erg gespannen als ze drinkt en slaat met handen en voeten....vraag me dan af of ze pijn heeft...heel vreemd.....en als de fles op is is ze 5 minuten stil en dan begint het weer...huilen krijsen overstrekken.....weet het echt niet....ze is mijn derde kindje en ik sta volkomen voor een raadsel!? sorry dat ik even niet op jullie verhalen reageer maar ik ga weer naar Faye ze ligt te brullen in de box....ga maar kijken of ik wat kan doen.....tot later....fijn weekend allemaal!
Jee vervelend Semmie... hopelijk weet het CB iets? Of anders je HA....Ga anders eens naar een osteopaat.. die kan "zien" of er wat bekneld gezeten heeft of misschien nog wel zit.
@ semmie: overstrekken is toch een teken dat ze buikkrampen heeft? Anders de wijkverpleegkundige of cb even raadplegen. Die weten vaak net iets meer dan de huisarts of zo, omdat het toch echt specifiek is, zo'n uk. Maar vervelend is het wel, omdat je natuurlijk ook machteloos bent he. succes in ieder geval.
oww semmie dat spartelen aan de fles en overstrekken is heeeeeel herkenbaar. Niels doet het supergoed op de koemelkvrije melk. Het worstelen en spartelen en gillen is over. Ook doen we nu 20 ml extra water in de fles, hij poept nu iedere dag zonder pijn. Ik zou echt even naar het cb gaan of de huisarts. Met andere voeding was het bij Niels zo over. Waarschijnlijk krijgt je dna eerst Omneo geadviseerd, daar doet het knulletje van mijn vriendin het ook goed op. Niet mee blijven lopen hoor, dat hadden wij met Lars wel gedaan en toen waren we pas met 6 maanden erachter waardoor het kwam. nu met NIels al met 3 weken. Wij hebben Lars toen ook gefilmd hoe hij dronk en spartelde, en dat aan de arts laten zien.
Zo vanmiddag naar de verjaardag van Astrid geweest, jee wat een mooie peuter is dat zeg! en Eva, ook een heel mooi meisje.. (zet mijn meisje me daar nog even mooi voor schut, bij het verschonen, gaf ze nog even een zetje en poepte alles vol...) Wendy, Lotte is ook een mooi poppetje, ik vind het echt een lief klein meisje, geweldig... Inky, leuk jou ook eens te zien! en wat is Lars een grote knul en echt een schitterend mooi mannetje! Niels, heb ik alleen slapend gezien (hihi) maar jeetje wat een mannetje al. -- mijn kinders hebben nu 2 weken vakantie, heerlijk 2 weken lekker op mijn gemakkie.
het was idd erg gezellig. Leuk om jullie weer eens te zien. Niels heeft nog geslapen tot we thuis waren, 17 uur en heeft toen een fles op en daarna weer HUILEN. Pff ik heb hem net met de kinderwagen in de bijkeuken gezet, gek werd ik ervan. Nu is ie 2 min. stil. Hopelijk blijft dit zo. om 20 uur krijgt ie weer een fles dan hoop ik dat ie zo moe is van de hele dag huilen dat ie lekker gaat slapen vannacht. Ik hoor hem nu nog galmen. Ow ow ow hij huilt alweer. Laten we hopen dat ie gewoon een off dag heeft want nog zo'n dag gaat niet goed komen. Hoe is het met je Minni? Ik hoop dat je het gezellig hebt gehad bij je ouders. Semmie, hoe is het nu met Faye? Sabrina, hebben jullie de kavel gekregen? Monique, alles goed bij jullie? Heb je een leuk bed kunnen scoren vandaag? Elena, ook een fijne zondag gehad?
Jeetje Inky, wat vervelend zeg! ik kan me er helemaal iets bij voorstellen, wat je vanmiddag zei. zou er ook knettergek van worden als ze zo zou brullen.. maar vanmiddag lag ie zooooooo lekker te slapen, gek is dat dan, dat ie nu weer zo huilerig is. Hoe gaat het eigenlijk met Raymond? - Wen, ook weer veilig thuis?
hoi hoi........ik was er nog......alleen weinig zin om te reageren. Vervelend voor je Inky dat Niels zoveel huilt.....wij hebben dit met Isa ook gehad en trouwens nog steeds......of beter gezegd alweer.......soms heb ik er spijt van dat we ooit aan een 2de zijn begonnen....en de elende is bij ons nog lang niet voorbij.......in ieder geval ik weet hoe je je voelt..... Ik reageer van de week wel weer ben even afwezig.......heeft niks met jullie te maken maar we zijn druk voor aankomende zaterdag....Kim wordt 9 en Marco en ik vieren die dag ook onze verjaardag........ook nog werken deze week en Kim heeft ook een drukke week......
ik denk dat het een regeldag is geweest ofzo. Hij heeft namelijk van 23 uur tot 5:30 geslapen. Wat een genot. En om daarvoor ook nog wel 2 uurtjes. Nu slaapt hij nog. Ik maak hem zo even wakker voor een fles. Bij remon werken de medicijnen wel. Hij heeft minder stemmingswiiselingen en is opgewekter. hij is gelukkig veel met de kids bezig tot die naar bed gaan. Hij slaapt ook beter nu. Morgen moet ie weer naar de dokter dan horen we wel hoe en wat.
goedemorgen allemaal.. zo weekend zit er ook weer op..zaterdag supergave nieuwe bril uitgezocht van mexx...en een gratis zonnebril op sterkte erbij..nou ja moet nog wel 10 dagen wachten voor ze klaar zijn wel jammer.. verder gister eigenlijk niets gedaan...'s ochtends even bij mijn moeder een bakkie gedaan en 's middags een hangdag thuis..eva had ook al bijna drie uur een tukkie liggen doen ja en dan hoef je ook niet meer weg te gaan en hubbie lag op de bank te pitten..gezellige boel pfff... en eindelijk het regent vind het niet zo heel erg hoor... jeetje semmie dat is wel vervelend zeg dat je kleine meid zo huilt...zou het inderdaad even aan de wijkverpleegkundige vragen misschien dat ze je erbij kan helpen. Nancy ja ze blijven voor verrassingen zorgen hoor die kleintjes he nog even lekker doorpoepen als je op visite bent .. Inky wat fijn dat bij Remon de medicijnen goed aanslaan en zich beter voelt en beter slaapt..hopelijk is die gewoon snel opgeknapt maar een burn out kan best lang duren hoor.. en heerlijk dat Niels het nu ook zo goed gaat doen..en dat het nu om een regeldag ging..je hebt nu tenminste weer wat nachtrust te pakken.. Monique succes komende week met alle drukte...hoop dat jullie een fijne dag hebben met het vieren van de verjaardagen Eva doet het verder prima is door de kamer aan het scheuren nu op haar auto ze wil eigenlijk de tuin in maar ja doen we niet met al de modder daar..straks boodschappen doen..weet echt nog niet wat we moeten eten... ben overigens echt mega ongi zeg niet normaal..heftige krampen zelf stolsels (sorry)...als het volgende maand weer zo is ga ik even bij de ha langs...maar denk nu eerder dat het grote schoonmaak is of zoiets...
balen elena dat je toch ongi bent geworden. Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar je nieuwe bril. Kan me niet herinneren dat je een bril had. Hier ook veel regen. Een binnendagje dus. Niels slaapt nu al een tijdje dus ik heb flink gepoetst en gestofzuigd benenden. Lars is aan het puzzelen en Astrid aan het bellen haha. Remon doet vanavond de boodschappen. We gaan weer Sonja Bakkeren dus lekker gezonde dingen allemaal. Ik ga Niels ff in bad doen als ie wakker wordt.
goeiemorgen, fijn inky dat Niels zo goed heeft geslapen vannacht! hopelijk blijft dat zo. succes morgen bij de HA (voor raymond) Monique, succes met de drukte komende week, hopen dat het zaterdag wel weer een beetje mooi weer is, zo wel prettig zijn lijkt me... Elena, is toch ook lekker een dagje niks... Ik moet er ook nog op uit om boodschappen te doen, pff 4 kinderen meeslepen.... (hebben vakantie hier) vanavond gaan is geen optie, want ik heb ook niks in huis om te eten vanavond.. Semmie hoe is het nu?
hahaha ja heb al vanaf mijn twaalfde een bril maar te ijdel he om hem op te zetten..heb ook een tijd lenzen gehad maar heb een kras op mijn eigen lens dus die mag ik niet meer in...draag mijn bril meestal 's avonds met tv kijken en als ik moet autorijden..overdag bijna nooit mits ik in de zomer buiten ben dan heb ik gewoon mijn zonnebril op maar die is ook op stertke..maar vrees dat ik nu toch meer mijn bril moet gaan dragen want zie eerlijk gezegd steeds minder... lekker inky dat niels weer goed slaapt en je hebt al meer gedaan dan ik eerlijk gezegd..maar ik heb gister nog wel een en ander gedaan..alle was maar weggewerkt.. hahaha die Lars ...astrid aan het bellen ja hij zal wel veel te bespreken hebben met d'r... pfff moet nu toch echt boodschappen gaan doen..eva is wel superlief vanmorgen...ben blij toe..en ze groeit ook ineens de breedte in zeg..kan zien dat ze enorm goed eet...
hehe, daar benne we weer! Week bij mn ouders. Ik had er nog wel n paar dgn achteraan willen plakken, heb t toch mara niet gedaan. Ik heb aantekeningen gemaakt van al het geschrevene van afgelopen week. Hoe zit het met die tongriem van Niels? Kan dat goedkomen vanzelf, of bestaat er n kans dat ie later losgemaakt moet worden? t Buurmeisje van mn schoonouders heeft ,et 4 jaar zo'n ingreepje gehad, stelt niet veel voor, hoor. Maar t kind kon bijv de L en de R niet zeggen (en nog wel meer). Wat goed dat Remon zn medicatie zo snel aanslaat. Ik ken hier ook n geval van burnout. De beste vriend van Elmar had t zo'n 8 jaar geleden. Is weer helemaal goed gekomen, mara destijds kon ie letterlijk de trap niet meer oplopen. Pffff, wat n drama. Hee; veel succes en sterkte hoor, want het is nogal wat bij jullie. Ik word al onrustig van t idee wat jullie zo meemaken. Wendy: GEFELICITEERD MET NOG N MEID! Echt leuk. Ik zal Elmar es langssturen om in de leer te gaan bij Roeland. Grappig Giulia. Mooie naam. Ik vind die auto's ook zo leuk Alpha Romeo Giulia. Die auto en nog meer hebben bijgedragen aan de naam Giulian hier. (wel mijn verzinsel trouwens, ondanks mensen waars denken dat t dan van Elmar komt. Elmar en auto's..) Jammer Elena, het klonk lekker spannend. Ik zag t alweer zitten. Ik heb namelijk dezelfde klachtjes. Ik moet deze week ook ongesteld worden (aankomend weekend ofzo) en ondanks t niet mogelijk is deze maand, had ik al wel weer gedachting richting n zwangerschap. Mn zus heeft er vorige week over gedroomd en ik afgelopen nacht. Balen dat t nog langer duurt dat gipsen been. HIhi Tim vergeten, foei Susanne! Ach niemand die daar toch echt iets van maakt met 10 min? Ja, als het 40graden is, ofzo. Dat zou de zaak heel anders maken. Als Giul ligtr te pitten, laat ik m ook wel es doorslapen in de auto (met ramen open weliswaar). Jeetje Isa, een plas! Goedzo moppie! Wat willen je ouders en zus hebben voor hun verjaardag? Dankjewel voor je kaart, Kim. Was t gezellig bij Deborah, meiden? Leuk joh! Ik had ook wel willen komen, was al 100km meer in de richting dan nu. Ik ga nu nog ff snel n tukkie doen, want Giul loopt 40 min op me voor en slaapt niet zo lang meer. (jammer joh) Jammer ook van t weer. Ik heb n natte broek en natte sokken van alleen de boodschappen vanochtend. Bah! (en schoenen) Vanmiddag puinruimen in huis. Een week weg, een week werk.
Oh, over mezelf: ik ben n week bij mn ouders geweest. Giul was maandag al ziek en heeft t de hele week doorgedragen. Ik werd donderdag ziek en loop nu nog met dikke snottebellen (Giul ook trouwens). Bleeeeegh. Ik had nog een surprise visit willen doen bij Renske, maar heb dus vanaf donderdag op bed gelegen. (Wel lekker als je dan niet alleen thuis bent en eruit móet omdat je n kind hebt) En mn hele fam is nu ook ziek, lekker aangestoken. Vergeet ik nog 1 aantekening. Zoals ik het lees klinkt het hetzelfde als bij Niels. Maar als het mijn kindje was, dan zou ik (met wat ik nu weet) naar een osteopaat gaan. Het kind kan makkelijk klem hebben gezeten en daar nu zo'n last van hebben. Succes Semmie. Lijkt me ook echt heel naar. Vergeet nog iets: Lisa wat goed dat je op de wc hebt gepoept! Knap zeg!
Hee minnie gezellig je bent er weer..jammer dat jij en Guilian ziek zijn geweest zijn...maar dan nog een pluspunt dat je er inderdaad niet alleen voor stond maar was denk ik leuker geweest als je gewoon tip top was geweest. spannend weer dan voor je..ja had er ook wel een bepaald gevoel bij vorige week maar weet nu dus weer dat ik dat niet meer moet doen...vrees dat het echt niet meer gaat lukken...heb me er ook bij neergelegd.. zo boodschappen eindelijk in huis het word spagettie vanavond en eva doet nu even haar tukkie..heerlijk even relaxen achter de laptop nu..
hier ook een relax moment, Eigenlijk zou ik nu ff moeten slapen omdat alletwee mijn mannetjes nu liggen te pitten maar ik heb vannacht eigenlijk genoeg geslapen haha. Heb net ook nog vlug een dweil over de vloeren gehaald. Dus de benedenverdieping is spik en span. Donderdag doen we de bovenverdieping. Lekker minni dat je zo hebt kunnen relaxen bij je ouders. Wel balen dat iedereen nu ziek is. Hier is de snotperiode van Lars voorbij maar NIels snottert nog steeds. Ik heb net gebeld en ik ga woensdag weer sporten. Een uurtje x-co. Dat is niet zo intensief voor mijn bekken dus we gaan eens kijken hoe het gaat. Van de fysio mag ik het proberen omdat het zo goed gaat. Ik zal eens vlug voor een broek en een hemdje gaan kijken op internet anders moet ik in zwangerschapskleding gaan sporten haha
die zwangerschpaskleding zit wel erg comfi met sporten. Ik zou er nog es over nadenken. Hier ben ik ook toe aan meer sportkleding. Nu met al dat gesport van mij iig. Ik vergeet t steeds vlug vlug te wassen en te drogen, dus elke donderdag verzin ik weer n tenue bij elkaar. Lijkt niet op sportkleding... Ik had n kort broekje bij de H&M besteld van badstof. Die is (eindelijk) binnen, maar lekker broekie is dat zeg. Jeetje Elena, knap van je om je er toch bij neer te leggen. Maar t zal evengoed in je achterhoofd bij tijd en wijlen de kop op steken (zoals nu), denk ik. Ik heb wel vette pimpels, dus ik ben ook echt niet zwanger. Ik heb gewoon mn maandelijkse twijfel. Dat wordt afgelost door de PMS en dan word ik vanzelf ongesteld. Niks bijzonders (gaat de laatste maanden steeds zo). We zijn natuurlijk ook niet echt bezig, maar toch slaan steeds de twijfels toe. Ik denk dat ik gewoon te graag wil. Lekker de boodschappies alvast in huis. Voor n Godsvermogen gedaan weer.Vanavond lasagne.