Gewoon een toevalstreffer suus. Krijg je als je het ijsje voor je zoontje moet vasthouden (hij wil echt geen vieze handen dat rare kind ) en ook foto's wil maken. Maar zo doe ik het meestal, gewoon tijdens het spelen heel veel foto's maken en dan zit er vaak wel 1 tussen die goed gelukt is. Groetjes Anita
Ja leuk is dat ook met een digicam... je maakt veel meer fotoos want wat je niet leuk vind geworden delete je gewoon weer Vanavond iets op tv? terugblik TI in ieder geval maar nog meer?
ik zit even te denken wat ik zal gaan koken... Quinten krijgt om 18.15 zijn papje en dan naar bed (heeft vanmiddag lekker lang gebadderd samen met Vien) en Vien eet samen met mijn vriend bij opa en oma... dus wat zal ik eens eten.. Ik kan een salade maken? ja met tonijn..en heb ijsbergsla oh dat ga ik doen denk ik... heb ook cremefraiche maar tonijn met rijst vind ik ook wel lekker eigenlijk hmm dilemma ik heb ook nog blanco wraps in de last liggen, maar dus niet de wrapsaus... maar misschien dat ik van de sla en tonijn enzo een wrapinhoud kan maken... hoe zal ik het aanpakken?
Om 21.30 uur komt Doe een wens erop op rtl 4 is een programme van de doe een wens stichting dus er zitten geheid een paar traanmomenten bij. Ik ga in ieder geval wel kijken. Groetjes Anita
heej dames ,, Ik kwam toch nog ff berichtje achterlaten! momenteel gaat het niet zo goed met mij ben heel down enzo maarja ,, en mijn zusje verwacht niet 1 kindje maar 2!
Daar ben ik dan ook weer eens een keer ik lees regelmatig met jullie mee. Hier is Alles heel goed.Anne is zon vrolijke meid echt naar iedereen lacht ze hier in het dorp kenne ze haar gewoon door haar vrolijke lach. Ze moet alleen wel heel veel aandacht maar ach dat geven we haar graag (misschien wel iets te veel) Ze is soms heel druk vandaag ook ze was bij mijn moeder omdat we moesten werken en mijn moeder was helemaal uitgeput(zielig he) ze wil dan echt niet even rustig zitten oid. Ze kan ook nog niet kruipen of teigeren ze is heel makkelijk kom ze ergens niet bij nou dan niet. ik zal ook even nieuwe fotos in mijn album plaatsen. Soory dat ik niet op iedereen kan reageren ik kan dat echt niet allemaal bij houden Maar in iedereen sterkte die het nodig heeft. groetjes gerdien en Anne natuurlijk
Daar ben ik dan ook weer eens een keer ik lees regelmatig met jullie mee. Hier is Alles heel goed.Anne is zon vrolijke meid echt naar iedereen lacht ze hier in het dorp kenne ze haar gewoon door haar vrolijke lach. Ze moet alleen wel heel veel aandacht maar ach dat geven we haar graag (misschien wel iets te veel) Ze is soms heel druk vandaag ook ze was bij mijn moeder omdat we moesten werken en mijn moeder was helemaal uitgeput(zielig he) ze wil dan echt niet even rustig zitten oid. Ze kan ook nog niet kruipen of teigeren ze is heel makkelijk kom ze ergens niet bij nou dan niet. ik zal ook even nieuwe fotos in mijn album plaatsen. Soory dat ik niet op iedereen kan reageren ik kan dat echt niet allemaal bij houden Maar in iedereen sterkte die het nodig heeft. groetjes gerdien en Anne natuurlijk
ja iss idd leuk dat ze een tweeling krijgt hoe was jullie moederdag? Hier was hij zwaar heeeel zwaar lang niet zon moeilijke dag gehad,, mijn moeder overleden en benthe was er niet bij
Hallo, Ik moet nog even bijlezen. Ik heb vandaag hheeeeerrrlijk uitgeslapen. Yassir werd wakker om 06;30 papa gaf hem flesje en daarna viel meneer gelijk in slaap. Yassir melde zich om 8 uur en hebben we samen gespeeld tot een uur of 9 en daarna samen ontbetern. Yassir heeft heel goed gegeten vannochtend . Yassir ging weer lekker naar bed. Ik dus stiekem ook was eigenlijk nog erg moe. Opeens hoor ik Yassir huilen stond op en zag dat het half 12 was . Dit heb ik voor dat Yassir geboren was niet meer meegemaakt . Het was in iedere geval heeerrrlijk. Ik heb gisteren 2 linnenbroeken gekocht hele mooie 100% linnen stond op het kaartje. Ben vandaag weer wezen kijken nog 2 linnen gekocht en een tuniek, rok uuuhh. Kortom ik heb mezelf lekker verwend. Bij de Etos nog doekjes van Pampers in de aanbieding gekocht. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb lekker gekookt. Thats it. Ga nu even bijlezen
Annemarie; sterkte en een dikke knuffel meid... Het is logisch dat het je allemaal te veel wordt! Je eerste moederdag zonder je meoder en ook nog zonder je dochter... Gerdien; leuk dat je nog eens post! Fijn om te horen dat alles goed is en dat Anne zo vrolijk is! Maak je geen zorgen dat ze niet kruipt enz, Quinten van Suus doet ook niets, maar dat komt allemaal goed hihi...
Ja was gezellig moederdag, Maar kan me voorstellen dat het voor jou wel een moeilijke dag was. @hanan HALF 12! ! ! ZO HEEY en jezelf idd flink verwend met al die kleding.
whahahahaha lin.... hij kan staan en aan twee handjes stapjes doen hoor , maaaaaaaaaaaaar als hij zit dan zit hij inderdaad en doet hij uhmmm nou ja niks nee haha ... hij zit gewoon zo stevig als een huis en pakt datgene waar hij bij kan en verder niks al maanden gaat hij in bed in kruipstand zitten, en dat vindt hij inspanning genoeg geloof ik... en zijn energie dat verbruikt hij met zijn loopwagen
Anne loopt dus ook wel aan mijn hand en rijdt heel hard in haar loopwagentje misschien dat ze daarom ook niks doet. omdat ze in dat loopwagentje zit
Dat kan Q ook goed... Rennen in zijn loopwagentje hihi... Maar erna moet hij wel heel lang slapen, want dat is hij doodmoe
tja ik had niet verwacht dat ik het nog zo moeilijk zou krijgen het is echt zwaar zo ,, heb het gevoel dat k niets meer goed kan doen