Hoi, 16 mei wordt Zoey alweer 1. Ben volop aan het inkopen. Taart besteld, versieringen gekocht, cadeau gekocht. Wel spannend hoor. Het wordt een drukke dag. We vieren de dag in 2 delen omdat er zoveel visite komt en zo kan ze tussendoor nog even lekker tukken. Hoop dat het mooi weer wordt!
Jeetje deel 2, ik moet deel 1 denk ik nog even gaan doorspitten hahaha. Hoe is ie verder met de andere meimama's van vorig jaar eigenlijk? Ik had een meimama moeten zijn, maar helaas, mijn meiden zijn veel eerder gekomen dan gepland en zijn allang 13 maanden. Ons eigenwijsje Chiara loopt inmiddels zelfs al los rond en Charis bijna, al kruipt ze nog sneller dan Chiara kan lopen. Verder nog meer nieuws, al is het nog heel pril, we verwachten over een kleine 7 maanden onze derde.
Hoi Cleo, Wat grappig. Ik was eigenlijk eind juni uitgerekend en ik werd juist een meimama. Kleine eigenwijsjes die meiden van ons. Wat goed om te lezen dat alles zo goed gaat met jouw meisjes. Zoey is wat langzaam, maar ik maak me niet druk hoor. Dat komt echt wel goed. Leuk dat je weer in verwachting bent. Gefeliciteerd!!!! Liefs, Banjabes
Komt vast wel goed, bedoel, mijn meiden waren ruim 5 weken te vroeg, maar als ik zie dat beide dames al razendsnel langs de tafel en de vensterbank racen. Nadeel hiervan is dat er dus al een kleine twee maand niks meer in mijn vensterbank staat en dat mijn salontafel ook erg kaal is. Maar met andere dingetjes, praten wil nog niet echt, beide zeggen wel papa, mama en nog wat van die kleine woordjes, maar verder nog niet veel (als ik dat vergelijk met de kinderen van mijn broers en zus, die konden toen al veel meer). Weet iemand hier trouwens wat er met een ander mei mamama topic is gebeurd? Ik mocht die toen openen, maar helaas, die is foetsie geloof ik.
Hallo dames, Jayden is 7 mei 1 jaar geworden. Was ontzettend druk zeg zijn verjaardag. Was al een maand van te voren begonnen met inkopen. Maar was hartstikke leuk ondanks de drukte. Mooie taarten waren het hoor. Foto van de grote taart bijgevoegd om te showen Verder gaat het allemaal goed met de kleine man. Hij kruipt lekker en loopt overals langs. En doet alles wat niet mag en als ik dan boos word gaat ie nog staan gillen ook Het is me er 1 hoor Hoe is ie verder met de andere kindjes? Lang geleden dat we zaten te kletsen. Waren ook niet met heel veel geloof ik omdat de andere mei mama's(die vanaf de zwangerschap met elkaar praatte) een hyves hadden aangemaakt en daar mogen geen mensen bij die niet al die tijd hadden meegekletst als ik het goed had begrepen. Oh banjabes geniet lekker van zoey's 1e verjaardag.(voor zover dat kan in die drukte)
Hyves, ja ik hoor er best veel over, maar ik heb er helemaal niks mee. En om nou speciaal voor de meiden van toen een hyves aan te maken, dat moet je wel liggen in elk geval. Wel een supermooie taart, wilde dat ik zo crea was, maar helaas...
Wow, die taart is inderdaad echt super. Wij hebben een super dag gehad. Wel was ze onwijs moe van al die indrukken. Wat is ze verwend zeg! Echt niet normaal. Zoey is ineens snel aan het ontwikkelen. Ze is gaan zitten deze afgelopen weekjes. Zo knap van haar. We zijn echt super trots natuurlijk. We zijn nu al een paar keer wezen fietsen met haar. Dat is zo leuk. Ik geniet super van haar. Jammer genoeg is ze ook een beetje eenkennig aan het worden ineens. Huilen als we haar weg brengen naar het KDV en wakker worden midden in de nacht en merken dat ze alleen is en dan volledig in paniek raken. Ik zie mama en papa niet, waar zijn ze???? Gister deed ze het ook bij papa en wilde ze alleen bij mij zijn. Gewoon huilen bij mijn vriend. Heel naar vind ik dat! Verder is voorlezen een succes, maar ook naar de kinderboerderij, de dierentuin, enz. Ik vind het zo leuk om te zien dat ze dingen begint te begrijpen en ook echt reageert. Wat een geluk toch. Ik kan wel heel erg terug denken aan vorig jaar. Rond deze tijd lag ze nog in het ziekenhuis. Dat was een moeilijke start, maar wat kan ik nu genieten. Hoe gaat het met jullie kleintjes? Liefs, Banjabes
Hoi cleo, wij zijn allemaal benieuwd hoe het met je gaat en hoe het met de meisjes is. Wij kletsen al een klein jaar met elkaar op hyves (privé hoor, alleen ons cluppie). Ik las dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd meid. Hartstikke leuk voor jullie. Ik wens je in ieder geval veel succes. Dit is de link van het topic dat jij als eerste opende: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/142928-mei-2009-mamas.html Dit is de link voor onze hyves, mocht je toch de behoefte hebben om te horen hoe het met iedereen gaat: Mei 2009 mama's Zwangerschapspagina - Hyves.nl Nou, hoop gauw iets van je te horen. Groetjes Miranda, mama van Juarno.