@ Miekje Ik hoop voor je dat of je ongi snel komt en dat je daarna verder kan gaan. Of natuurlijk dat je toch zwanger bent. Sterkte met wachten. @ Wendy Ik ben niet overtijd, ben ongi. Wat betreft je man kun je nu eigenlijk weinig doen. Wacht het gesprek maandag bij de ha af. Weet je man wel dat je naar de ha gaat voor hem? Als je dan toch daar bent voor je man, dan kun je meteen je eigen "probleempje" mbt je ongi even in de groep gooien. Als jullie tijd hebben dit weekend, kunnen jullie evt leuke dingen samen doen. Misschien dat dan zijn gedachten even ergens anders op komen en daardoor vrolijker word. Tja en hem laten blijken dat je er voor hem bent en wat er ook is, dat jullie er samen wel uit zullen komen. Sterkte meis!
@wen dank je, ja ik heb het al meerdere keren gezegd en het liefst trek ik het uit hem.. grrrrrrrrrr gister nog zitten huilen omdat ik me zo machteloos voel ( en hormonen) . Hij is zelf toen ook door mij naar de HA geweest en heeft gepraat met hem, nu weet ik veel oorzaken ( en ik blijf denken dat er iets bij mij ligt) dus dat kan ik aangeven bij de HA, dan hopen dat hij dat kan uitsluiten oid en dat hij me tips kan geven. Ik heb ook gezegd dat ik die lange cyclus zat ben en dus kreeg ik eindelijk die afspraak
@ wendy, Gelukkig dat je nu eindelijk naar de ha mag. Hopelijk kan hij je duidelijkheid geven en geruststellen, succes he en wat vervelend dat je vriend nog steeds somber is en niet wilt praten dat helpt jou ook niet echt natuurlijk. Sterkte meid. Zo ik ben eindelijk niet meer ongesteld dus we kunnen van het weekend weer aan de klus Hopen dat ronde 2 meer geluk brengt he Liefs
@ Jeanetjuh Veel klusplezier en s6 voor ronde 2. @ Wendy Nou dat zal tijd worden dat die ha je ook daar voor wil zien. Ik hoop dat je na je gesprek met de ha ook wat beter voelt wat betreft je man. Want gezien het verhaal dat je verteld hebt, denk ik niet dat het met jou te maken heeft. Maar echt met zijn verleden, misschien wordt het wel versterkt doordat jullie bezig zijn zwanger te worden. Maar dat kan alleen maar positief zijn, dat hij nu alles op een rijtje wil zetten. Het komt echt allemaal wel goed. Ja ik weet het een dooddoener, maar weet niet hoe anders te zeggen. Probeer er van het weekend even samen op uit te gaan, gedachten verzetten. Nogmaals sterkte!
Hier het weekend ook weer druk aan de "klus". Ongie verdwenen dus we kunnen er weer tegenaan. Op voor ronde 2. @Wen1975 waar heb je deze pendel van Francescak gedaan. Volgens mij niet via deze site of toch wel.
Jawel heb ik wel via hier gedaan. Ze staat alleen niet in de pendellijst, maar ze doet het wel en kreeg dezelfde dag nog een berichtje terug. Van de anderen nog niets gehoord, die wel in de lijst staan. Maar die zullen wel gek gemaild worden, dus wacht geduldig af. Jij ook heel veel klusplezier en s6 met ronde 2!
@Wendy, fijn dat je eindelijk naar de huisarts kan. Hoop dat je daar meer duidelijkheid krijgt. Hier weinig nieuws, bijna niet meer ongesteld, dus op naar de volgende ronde. @Wen1975, bij mij duurde het volgens mij een maand of 2 voordat ik van sommige pendels terug had... Alleen van Francescak zelfde dag. Ik vind het trouwens wel een keer tijd worden dat er weer iemand positief test, dus wie geeft het goede voorbeeld...
Ik ben ook eind oktober gestopt met de pil en vanochtend gaf de test een positief signaal! Ik ben overigens er ook al anderhalve week ziek van (echt heel misselijk en alle andere verschijnselen..)
Vandaag precies 50 dagen overtijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nog steeds helemaal niks geen teken van ong! Ben niet zwanger, heb net stiekem toch nog even een testje gedaan. De ene dag denk ik er heel luchtig over, maar heb ook wel hele moeilijke dagen tussen zitten. En dan denk aub kom gewoon. Ik zei al tegen me vriend dit kan nog een heel lang jaar worden voor ons zo. Ik wil zo graag. Maar het is me niet gegunt denk ik dan. Kan nu wel even heel hard huilen zo helemaal in me eentje. Maar ja ik moet verder. prettig weekend allemaal! liefs van nana
Heb haar vanmiddag een berichtje gestuurd en heb nu al bericht terug. Ben benieuwd of ze gelijk heeft. Zie handtekening.
@Ingie Dat is snel zeg, nu maar hopen dat ze uitkomen. @Nana Da's wel erg lang hoor, heb je je huisarts al benaderd? Alhoewel ik denk dat hij er ook weinig aan kan doen, behalve een bloedtest voor zwangerschap te doen. Dan ben je er wel zeker van.
Wendyenrichard, Succes bij de HA meid! Ik hoop dat het wat gaat opleveren!! Voor de andere meiden een fijn (klus)weekend, ( ik moet nog even wachten tot mjn ongi weg is ..) Doeiii
Ik heb net nog weer een test gedaan en hij was negatief. Ben nu elf dagen over tijd en heb nu wel 100% het gevoel dat ik gewoon een lange cyclus heb. Hoop snel dat de ongesteldheid komt dan kunnen we verder voor een beepsje. Heb trouwens mijn eerste pendel binnen en moet zeggen die bevalt me wel Hopelijk komt die uit.....Allemaal fijn weekend! Groetjes