hallo tjenna ik ben hier nieuw op de site ik ben jesse zwanger van de eerste en ik zag dat jij kleertjes had liggen voor meisje wat is de prijs groetz jesse
hallo tjenna ja ik woon inderdaad vlakbij jou ik woon in weerdinge is niet zo ver van jou en jij ben net zo oud als mij zag ik groetz jesse
Grappig, ik zie er bij het maatje 74 kleertjes liggen die mijn meiske ook heeft aangehad! Maar ik hou ze nog effies tot ons spruit eruit is. Groetjes van Kiki
Had ik helemaal gesnapt, ondanks dat ik blond ben Als ik een jongensspruitje krijg zal ik de boel wel weg doen! Maarre, roze kan heel leuk staan bij mannen hoor
hallo tjenna ben je er al over uit met maatje 80/86 of is het weg ik heb wel heel veel belang bij de kleertjes als je er een prijsje voor hebt ik heb rijbewijs kan zo komen groetjes jesse
dat denk ik ook niet bianca nee die meid is er nog over na aan het denken sorry moet ook nog even afwachten
hallo tjenna tot mijn spijt hebben we een zoon gekregen wij wouden het niet weten wat het werd ik had zowiso wel belangstelling bij de kleertjes gehad voor alle voorzorg maar kijk maar als je andere blij kan maken meid knuffies jesse