Ladies, Ik ben op zoek naar een meidennaam. Mijn man en ik hebben nogal uiteenlopende smaken dus vandaar deze poll. We hebben al een zoon dus daar moet het natuurlijk wel bij passen Maar deze namen zijn we het wel een beetje over eens mja nu weer kiezen welke....
Hangt ervan af... ze spreken de naam Loïc ook vaak uit als Loe-iek toch? Vind het in elk geval mooier dan Loj-k
Haha kriebel maar! Dan beter zo geen naam kiezen want iedereen spreekt het anders uit ! Hoor je ook vaak: Loïs --> Loj-s... mja! don't blame the messenger
Bij mijn weten spreek je het "gewoon" Lo-is... Maar goed.... Maar toch 43% gaat voor deze naam.... hihihihi
Ik vind heel veel namen leuk bij Tygo staan!!! Van deze Liz en Lois. Ik zal het uitspreken net als de band Lois Lane
Mijn dochter heet Loïs en je spreekt het uit als lo-is.. Natuurlijk vind ik dit een hele mooie naam, maar ik waarschuw alvast niemand die het goed uitspreekt. Mijn andere dochter heet Chloé, misschien is dat wat?
Lynn vind ik er erg mooi bij passen. Maar toch, namen kiezen is iets persoonlijks. Jullie moeten het uiteindelijk met z'n tweetjes doen
Chloé hahaha grappig die had ik ook op mijn lijstje mja... Mijn ventje vond het wel leuk maar net niet te leuk....
Wij hebben wel gelijkenissen zeg.... Ik wordt nl. ook wel eens Pris genoemd en mijn zoon heet (net als de jouwe) Tygo
Hé Sil, ik zou dan toch voor Liz gaan aangezien je graag een vernoeming naar Elisabeth wil hebben. Maar nogmaals het blijft jullie keuze en die kan verder niemand voor jullie maken.